abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8364798
oef...vanochtend de schrik van (mn zusjes) leven...

uitleg:

zitten mn vriendin en ik beneden en is mn zusje aant spelen met dr net nieuwe baby hamstertje. mn vriendin en ik vet blij (we hebben vandaag een jaar ) en lekker aan de koffie...horen we mn zusje keihard van paniek gillen! zien we opeens onze kat met de baby hamster in zn bek wegrennen! willen we em nog snel pakken..maar hij schiet door het kattenluik naar buiten. wij met onze brakke hoofden en op onze blote voeten etc. naar buiten rennen om de veelste snelle kat te pakken.

Ondertussen hoorde de hele familie natuurlijk het gegil en ging snel meezoeken, alleen de kat was nergens meer te bekennen

gelukkig was de vriend van mn moeder dicht bij het huis gebleven want opeens zag hij de kat en jaagde hem door het kattenluik weer naar binnen. hij riep mij en ik de rest v/d familie en pakten we de kat snel en...er was niks met de lieve baby hamster!

mn zusje huilend t hamstertje kussen en aaien...nog helemaal in paniek, maar wij ploften allemaal met grote opluchting op de bank

srry...moest ff deze schrik van me afschrijven

Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_8364829
quote:
Op zondag 9 februari 2003 13:02 schreef WeirdMicky het volgende:
(we hebben vandaag een jaar )
Gefeliciteerd
pi_8364840
quote:
Op zondag 9 februari 2003 13:04 schreef Conflict het volgende:

[..]

Gefeliciteerd

dankje
pi_8364849
Wat een actie op de vroege zondagochtend!
  Moderator zondag 9 februari 2003 @ 13:05:47 #5
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_8364853
Ik ken iemand die had perongeluk zijn hamster in de stofzuiger zitten
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  zondag 9 februari 2003 @ 13:06:02 #6
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_8364857
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_8364913
quote:
Op zondag 9 februari 2003 13:05 schreef Zon het volgende:
Wat een actie op de vroege zondagochtend!
oef...idd maar tis ook zo'n schattige dwerghamster en nog zo jong...we hebben em nog geen week en dan kan je toch niet over je hart verdragen dat die wordt verslonden door onze gulzige kat
quote:
Op zondag 9 februari 2003 13:05 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik ken iemand die had perongeluk zijn hamster in de stofzuiger zitten
lol wel overleefd?
pi_8364952
quote:
Op zondag 9 februari 2003 13:02 schreef WeirdMicky het volgende:
..
Revenge!
Hamster pakt kat!
pi_8364978
ergens zit het natuurlijk wel een beetje in de natuur van een kat om kleine knaagdieren te vangen..
Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
pi_8364981
quote:
Op zondag 9 februari 2003 13:11 schreef NiXz het volgende:

[..]

Revenge!
Hamster pakt kat!

pi_8364996
Je moet de hamster wel goed in de gaten houden. Of hij gaat rillen en knikkebollen en stilzitten enzo. Shock, koorts... dat soort verschijnselen.
Alle muizen die ik van mijn katten afpakte waren nog helemaal gaaf maar ze gingen toch dood. Die diertjes hebben zulke minuscule tere ingewandjes dat een inwendige bloeding helaas het gevolg is.

Natuurlijk hoop ik dat de hamster gezond blijft. Een kat en zo'n klein knaagdier gaan echt niet samen. Het zal elke keer weer gebeuren dus houdt ze maar goed uit elkaars buurt.

pi_8365004
Hamsters en katten gaan niet samen...

Of was het niet jouw kat ??

zondag 9 februari 2003 @ 13:15:53 #13
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_8365007
Tom & Jerry zijn er niks bij. Misschien dit verhaal verfilmen?
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  Moderator zondag 9 februari 2003 @ 13:16:19 #14
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_8365012
quote:
Op zondag 9 februari 2003 13:09 schreef WeirdMicky het volgende:

lol wel overleefd?

erm nee daar kunnen hamster niet tegen opgezogen worden
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  zondag 9 februari 2003 @ 13:18:10 #15
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_8365025
heb je nog mazl dat het hamstertje het heeft overleefd!!
Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet 't onkruid van een ander niet.
pi_8365032
Kan je geen leuke foto plaatsen? van de hamster he
pi_8365044
quote:
Op zondag 9 februari 2003 13:15 schreef Lurky het volgende:
Je moet de hamster wel goed in de gaten houden. Of hij gaat rillen en knikkebollen en stilzitten enzo. Shock, koorts... dat soort verschijnselen.
Alle muizen die ik van mijn katten afpakte waren nog helemaal gaaf maar ze gingen toch dood. Die diertjes hebben zulke minuscule tere ingewandjes dat een inwendige bloeding helaas het gevolg is.

Natuurlijk hoop ik dat de hamster gezond blijft. Een kat en zo'n klein knaagdier gaan echt niet samen. Het zal elke keer weer gebeuren dus houdt ze maar goed uit elkaars buurt.

idd...maar hij shaked gelukkig niet zo erg en ziet er nog wel gaaf uit...toch is idd de kans dat die inwendig iets heeft, maar in 1e instantie lijkt die iig niks te hebben

en idd...we moeten dus idd maatregelen treffen als we de hamsters eruit willen halen, katten in de gang etc.

quote:
Op zondag 9 februari 2003 13:15 schreef PEPPI het volgende:
Hamsters en katten gaan niet samen...

Of was het niet jouw kat ??

het was wel onze kat, maar mn zusje is pas 8 en die had de hamster in dr hand, maar de kat pakte t hamstertje gewoon uit de hand met zn bek, brrrr...die gil van mn zusje blijft me bij
pi_8365069
gewoon z'n nek om draaien.. doet 'ie het ook nooit weer.. kut kat

offfff......

pi_8365112
quote:
Op zondag 9 februari 2003 13:21 schreef MaffiaInc het volgende:
gewoon z'n nek om draaien.. doet 'ie het ook nooit weer.. kut kat

offfff......

zulke gevoelens komen idd ff naar boven jah op zo'n moment
pi_8365149
quote:
Op zondag 9 februari 2003 13:24 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

zulke gevoelens komen idd ff naar boven jah op zo'n moment

het is wel zielig maar het is wel functioneel..
je kan natuurlijk ook uit voorzorg de hamster tegen de muur aan gooien... maar jah, die 's al helemaal weerloos natuurlijk

hou ze voortaan wat beter gescheiden
haha...

gefeliciteerd trouwens kerel...!

FOK!fotograaf zondag 9 februari 2003 @ 13:28:24 #21
13368 NiGeLaToR
pi_8365186
Kewl

Mijn grote hamster was es gegrabbed door de honden van ons.. maar hamster haddook nix.. was alleen zeiknat van de kwijl

pi_8365244
quote:
Op zondag 9 februari 2003 13:19 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

idd...maar hij shaked gelukkig niet zo erg

Als hij nog steeds een beetje zit te shaken is het al erg. Wat je kan doen is een warm, niet heet, klein flesje in een sok en dat in zijn nestje zodat hij warm blijft tegen de shock. En natuurlijk met rust laten. Die heeft z'n portie contact met de buitenwereld nu wel gehad voor vandaag.
quote:
maar mn zusje is pas 8 en die had de hamster in dr hand, maar de kat pakte t hamstertje gewoon uit de hand met zn bek,
Dat heeft niks te maken met de leeftijd van je zus maar met de aard van een kat. Voor de poes leek het net of je zus een lekker hapje in haar hand had. Je kan het 'm niet kwalijk nemen.

Misschien zit hij ook altijd om de kooi heen te klieren? Het lijkt me voor de hamster fijner als deze gruwelijke belager voortaan niet meer in de buurt kan komen.
Het is inderdaad net Tom en Jerry.

pi_8365383
quote:
Op zondag 9 februari 2003 13:31 schreef Lurky het volgende:

[..]

Als hij nog steeds een beetje zit te shaken is het al erg. Wat je kan doen is een warm, niet heet, klein flesje in een sok en dat in zijn nestje zodat hij warm blijft tegen de shock. En natuurlijk met rust laten. Die heeft z'n portie contact met de buitenwereld nu wel gehad voor vandaag.
[..]

Dat heeft niks te maken met de leeftijd van je zus maar met de aard van een kat. Voor de poes leek het net of je zus een lekker hapje in haar hand had. Je kan het 'm niet kwalijk nemen.

Misschien zit hij ook altijd om de kooi heen te klieren? Het lijkt me voor de hamster fijner als deze gruwelijke belager voortaan niet meer in de buurt kan komen.
Het is inderdaad net Tom en Jerry.

nouja, bij mn zusje durft de kat wel zoiets te doen, dat zou die nooit bij mij flikken, mn zusje heeft gewoon minder gezag over de kat en minder de controle over zo'n situatie.

gelukkig zijn t 2 hamsters, dus hebben ze elkaars warmte iig...want ze kruipen nu al helemaal tegen elkaar enzo

pi_8365396
quote:
Op zondag 9 februari 2003 13:28 schreef NiGeLaToR het volgende:
Kewl

Mijn grote hamster was es gegrabbed door de honden van ons.. maar hamster haddook nix.. was alleen zeiknat van de kwijl

gelukkig
pi_8365411
quote:
Op zondag 9 februari 2003 13:38 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

gelukkig zijn t 2 hamsters, dus hebben ze elkaars warmte iig...want ze kruipen nu al helemaal tegen elkaar enzo

Foto....!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')