abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 6 januari 2023 @ 23:32:31 #1
485843 crew  Jippie
pi_207450855
Het is in diverse topics voorgekomen dat een user off-topic over LHBTI personen begint, op zich kan een zijweggetje maar dit draait soms uit op het koppelen van LHBTI-personen aan grooming, dit is echter niet toegestaan volgens de FOK! policy MED / Aanvulling op de userpolicy (per 24 augustus 2021):

Doelbewust beledigende, denigrerende termen gebruiken in hatelijke context
• Hoewel het nogal een achterhaald iets is mag je natuurlijk vinden dat iets als homoseksualiteit onnatuurlijk is. Toch kun je dat dat op respectvolle wijze uiten. Pedo's en homo's met elkaar vergelijken doen we niet. Homo's 'vies' noemen of homoseksualiteit een psychische afwijking noemen ook niet, om maar een paar voorbeelden te noemen.

Met als gevolg dat moderatie ingrijpt en enkele topics zelfs zijn gesloten.

Nu kan ik persoonlijk met de beste wil van de wereld geen koppeling van LHBTI met BNW maken, dus stel ik mijn vraag gewoon aan iedereen in BNW.

Wat heeft LHBTI met BNW te maken?
pi_207451164
Volgens mij meer R&P?
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 6 januari 2023 @ 23:55:38 #3
485843 crew  Jippie
pi_207451190
quote:
17s.gif Op vrijdag 6 januari 2023 23:53 schreef Speedfight het volgende:
Volgens mij meer R&P?
Ja, of LIF?
pi_207451229
quote:
17s.gif Op vrijdag 6 januari 2023 23:53 schreef Speedfight het volgende:
Volgens mij meer R&P?
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 januari 2023 23:55 schreef Jippie het volgende:

[..]
Ja, of LIF?
Of het zou nergens nodig moeten zijn....

Maar wil wel graag alle meningen horen en lezen, ben erg benieuwd waarom dit onderwerp steeds terugkomt.
Lach met een schone bips
pi_207451231
-edit- ik begreep niet waar t over ging :')

[ Bericht 42% gewijzigd door Speedfight op 07-01-2023 23:38:34 ]
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
pi_207451395
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 januari 2023 23:32 schreef Jippie het volgende:
Pedo's en homo's met elkaar vergelijken doen we niet. Homo's 'vies' noemen of homoseksualiteit een psychische afwijking noemen ook niet, om maar een paar voorbeelden te noemen.
Wie vergelijkt homo's en pedo's met elkaar dan?

quote:
Wat heeft LHBTI met BNW te maken?
Alles

Die mensen zijn slachtoffer. Het heeft met de zogenaamde 'vaccins' (en al die andere zooi injecties) die je als baby, kind krijgt te maken
Geen zin om daar verder op in te gaan.
Zoek en gij zult vinden, zeggen ze wel eens

Voor de aanstaande moeders en vaders. Laat je kind noooit injecteren. Grote kans dat je zoon liever een meisje wilt zijn en vice versa.

En als je je kind wel laat injecteren...moet jij weten

Ik geef alleen aan wat ik weet en of geloof
pi_207451494
Even voor de duidelijkheid, je mag hier dus net als Koos hierboven deed gewoon je mening geven. Iedereen heeft een mening. Laat die vooral horen, we willen graag weten hoe iedereen hierin staat. Dus zolang je het netjes en respectvol kan houden.. Post en laat je horen.
Lach met een schone bips
  zaterdag 7 januari 2023 @ 00:33:10 #8
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_207451668
Ben een beetje in de war wat nu verschil is tussen LHBTI en Lgbt.
En dan is er nog een met nog meer letters en snappen de gene die zich onder de lgbt en lhbti het zelf nog wel?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 7 januari 2023 @ 00:37:01 #9
485843 crew  Jippie
pi_207451718
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 00:11 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
1.Wie vergelijkt homo's en pedo's met elkaar dan?
[..]
Alles

Die mensen zijn slachtoffer. Het heeft met de zogenaamde 'vaccins' (en al die andere zooi injecties) die je als baby, kind krijgt te maken
Geen zin om daar verder op in te gaan.
Zoek en gij zult vinden, zeggen ze wel eens

Voor de aanstaande moeders en vaders. Laat je kind noooit injecteren. Grote kans dat je zoon liever een meisje wilt zijn en vice versa.

En als je je kind wel laat injecteren...moet jij weten

Ik geef alleen aan wat ik weet en of geloof
Dank voor je duidelijke reactie Koos!
1. De koppeling LHBTI aan grooming van kinderen

2.In principe zouden dan de landelijke vaccinatieprogramma's een goed BNW onderwerp zijn. Niet de LHBTI zelf, want zij zijn naar jouw mening het resultaat van de vaccinatieprogramma's?
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 7 januari 2023 @ 00:39:57 #10
485843 crew  Jippie
pi_207451760
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 00:33 schreef theguyver het volgende:
Ben een beetje in de war wat nu verschil is tussen LHBTI en Lgbt.
En dan is er nog een met nog meer letters en snappen de gene die zich onder de lgbt en lhbti het zelf nog wel?
De G in LGBT staat voor Gay waar de H uit LHBTI voor homoseksueel staat. Ebgelse afkorting versus Nederlandse afkorting.
pi_207451817
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 00:37 schreef Jippie het volgende:

[..]
Dank voor je duidelijke reactie Koos!
:)

quote:
1. De koppeling LHBTI aan grooming van kinderen
Geen idee hoor, ik volg dat niet zo. Weet dat het een smerige wereld is daarboven aan de top. .Ze voeren een agenda uit die je niet wilt weten. Gewoon sick...

quote:
2.In principe zouden dan de landelijke vaccinatieprogramma's een goed BNW onderwerp zijn. Niet de LHBTI zelf, want zij zijn naar jouw mening het resultaat van de vaccinatieprogramma's?
Juist, ook de zogenaamde vaccins van nu zijn erg duister. Je hebt kans geen controle meer te hebben over je eigen zijn, zeg maar
Edit: straks dan he. Let op als ze 5G aan gaan slingeren
Weet niet zeker maar spannend wordt het wel

[ Bericht 4% gewijzigd door koosbasterd op 07-01-2023 00:49:36 ]
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 7 januari 2023 @ 03:06:23 #12
485843 crew  Jippie
pi_207452552
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 00:44 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
:)
[..]
Geen idee hoor, ik volg dat niet zo. Weet dat het een smerige wereld is daarboven aan de top. .Ze voeren een agenda uit die je niet wilt weten. Gewoon sick...
[..]
Juist, ook de zogenaamde vaccins van nu zijn erg duister. Je hebt kans geen controle meer te hebben over je eigen zijn, zeg maar
Edit: straks dan he. Let op als ze 5G aan gaan slingeren
Weet niet zeker maar spannend wordt het wel
Dank voor de toelichting ^O^
pi_207453117
LHBTI is onderdeel van de WOKE cultuur die ons een manier van leven en denken op willen dringen.
pi_207453185
Omdat BNW maar voor een klein deel uit het bespreken van complotten/alternatieve theorieën maar verder gewoon misbruikt wordt om anderen te beschimpen, verdacht te maken en soms ronduit te haten
  zaterdag 7 januari 2023 @ 09:11:54 #15
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_207453220
Waarom drag queens opgedrongen wordt aan kinderen is mij nog steeds een raadsel. Drag is toneel en entertainment, het heeft eigenlijk niet eens iets met LGBHTQ van doen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_207454091
"We're coming for your children"

Voelt wel BNW-waardig.
  zaterdag 7 januari 2023 @ 10:52:42 #17
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_207454153
Ik denk dat het hormonale systeem in de mens ren zeer delicaat gebeuren is en dat chemische stofjes deze verstoren.
Van alles is apart berekend hoeveel er toegestaan is maar het effect van alles tezamen?

Mijn dochter kreeg op 2 jarige leeftijd borsten, vlees was haar favoriete eten en toen ik dat ging beperken gingen de borstjes ook weer weg.

Boeren zijn al 50 jaar bezig met het doodspuiten van al het leven in de grond. Grondwater is straks zo ernstig vervuild dat het een vermogen gaat kosten om het weer schoon te krijgen. Parkinson gaat steeds jongere mensen raken door glyfosaat etc.

Het vervuilen van het eigen nest gaat ons uiteindelijk de kop kosten. Mits onze 'leiders' er niet eerst een eind aan maken dmv een gewapend conflict.

En dat allemaal om geld/macht/geloof.
To BG or not to BG!
  zaterdag 7 januari 2023 @ 11:00:08 #18
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_207454209
Voor mij heeft bnw en lhbti vooralsnog weinig met elkaar te maken.
To BG or not to BG!
pi_207454248
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 08:47 schreef Candymannetje het volgende:
LHBTI is onderdeel van de WOKE cultuur die ons een manier van leven en denken op willen dringen.
dat dus :Y
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_207454264
Dat er in BNW topics komen over het woke gedachtegoed (waar het opdringen van LGBTQ-symboliek, de genderideologie en bepaalde bijkomende seksuele mores onderdeel zijn) is logisch. Er zijn hier users die deze twijfelachtige culturele veranderingen in het Westen volgen, hier vraagtekens of kritiek op hebben en discussiëren over nieuwe ontwikkelingen. Waarom wordt dit zo opgedrongen? En dan voornamelijk met de nadruk op kinderen en jongeren? Welke mensen, organisaties en groeperingen zitten hierachter? Met welk idee wordt dit gedaan? En wat zijn de tegenreacties?

In veel andere subfora wordt het bestaan van woke gedachtegoed gewoon ronduit ontkend, dat is slechts een verzinsel van sommigen zo zegt men. Dit geeft het een duidelijke BNW lading, want er is dus niet eens consensus of dit fenomeen eigenlijk wel bestaat of niet.

Ik moet daarbij zeggen dat ik het jammer vind dat dit topic op deze manier wordt geopend, want het is voor mij al langer duidelijk dat sommigen (vanuit de crew) er alles aan willen doen om het bespreken van woke gedachtegoed onmogelijk willen maken. En zodra er iets wordt genoemd over LGBTQ'ers wordt dat weggezet als zogenaamde 'haat' of 'bashen' en meteen volgt er dan weer censuur zoals het verwijderen van posts of zelfs het sluiten van het topic.

Er is ook al meermaals gevraagd waar die haat of het bashen zich dan precies zou bevinden, helaas komt er dan geen reactie meer. Ook vragen om duidelijke richtlijnen worden genegeerd. Het vorige woke topic werd nota bene gesloten nadat een user kritiek had geuit op mastectomies voor minderjarigen. Als dat al wordt weggezet als vermeende haat is er gewoon geen ruimte meer om dit soort dingen te bespreken. En dat is natuurlijk ook precies de bedoeling.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_207456313
Een korte introductie

Worldwide agenda
United Nations 2030 LGBTIQ

LGBTIQ stands for lesbian, gay, bi, transgender, intersex and queer or questioning.

The United Nations has a slew of partner organizations that advance their LGBT goals e.g. Stonewall UK, probably funded royally with tax money. An opinionated read of one brochure page is quite telling.

Key points:

- Schools and universities around the world meaning of "inclusive"
-All teaching curricula are LGBT inclusive. They are going to force LGBT nonsense in geology now?
-Zero-tolerance policy against bullying and hate speech can easily be abused to silence and censor rational voices that state the truth of biological genders.
-Guidance for teachers how to deal with gender dysphoria. This boils down to normalization and acceptance, never addressing the causes

Indoctrination in schools

There have been reports of schools that include in their curriculum normalization of transgenderism and gender dysphoria, the erasure of genders and the introduction of new "transgender appropriate language".

The doctrine teaches gender is not fixed and that you can choose your gender, referred to as gender identity and gender fluidity. Such denial of one's biological truth sets one up for endless internal battles.

https://www.bitchute.com/video/bXP1Xqd1aQ8P/

N.J. schools can keep transgender kids' secret from parents, state says
https://www.nj.com/educat(...)al_notification.html

'Mother' and 'Father' Replaced With 'Parent 1' and 'Parent 2' in French Schools Under Same-Sex Amendment

https://www.newsweek.com/(...)s-under-same-1332748

TREVOR KAVANAGH National conversation is being gagged – we must all now bow to the transgender agenda

There has been an explosion in young girls identifying as boys - in some cases encouraged by their teachers

https://www.thesun.co.uk/(...)nsgender-agenda/amp/
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_207457682
Er is een agenda om pedofilie te normaliseren

Het zijn geen roofdieren die het leven van een kind kapot maken, maar onschuldige slachtoffers die geen vlieg kwaad zouden doen

Daarnaast is de term pedo kwetsend, daarom gebruiken we de term M.A.P. ( Minor Attrackted Person)
Geeft toch een andere lading o|O

En is er al een term bedacht om de critici de mond te snoeren: Pedofobie

Pedofobie is een angst voor baby's en kinderen. De term is afkomstig van de Griekse woorden pais (kind) en phobos (angst).[1]

Iemand die aan deze aandoening lijdt, kan sterke spanning of angst ervaren bij het zorgen voor of in de buurt zijn van kinderen.[1] Fobische symptomen worden niet alleen veroorzaakt door directe confrontatie met kinderen, maar ook door gedachten of dromen over kinderen.[2]

Het verschil met ephebifobie is dat pedofobie meer gericht is op pre-puberale kinderen, in plaats van adolescenten.[3] Verder is pediofobie een angst voor poppen.[4]

https://nl.wikipedia.org/wiki/Pedofobie

Want wie is er nu bang voor kinderen :D

Dezelfde argumenten die gebruikt werden om homoseksualiteit te normaliseren. Zijn natuurlijk ook van toepassing op mapjes . Je bent ermee geboren, je kan er niets aan doen , slachtoffer van de grote boze maatschappij

Zal zo meteen een aantal video en links plaatsen
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_207457783
Madeleine van der Bruggen: Let’s be mature about pedophilia

Pedo a disorder not a crime

https://www.nytimes.com/2(...)der-not-a-crime.html

The myth of the ‘monster’ pedophile

https://edition.cnn.com/2(...)edophiles/index.html

Do pedophiles deserve sympathy?

https://edition.cnn.com/2(...)-sandusky/index.html

'I'm a paedophile, not a monster,' claims Tennessee man

https://www.independent.c(...)us-man-10512893.html

I Spent a Year Living With 'Non-Offending' Paedophiles

https://www.vice.com/en/a(...)ffending-paedophiles

En zo zijn er zat meer artikelen die een soortgelijke boodschap hebben, dit is slechts het topje van het ijsberg
pi_207457796
Wat is het doel?

Vernietiging van de family unit. Het opvoeden van kinderen zal niet meer alleen aan de ouders uitbesteed worden
Maar ook aan de kinderjuf, de leraren en de professoren hebben hier iets over te zeggen
In het geval dat een jongen van 7 een tekening maakt over een meisje is dit het ultieme bewijs dat we met een transgender kind te maken hebben
En moet het kind zo snel mogelijk op hormoon blockers gezet worden

Indien de ouders weigeren mag de staat het kind van de ouders wegnemen want het recht op zichzelf uit te drukken komt hiermee in gevaar
En het kind heeft eenmaal rechten, want hoe kan je nou tegen rechten zijn :B :')

De kinderjufs , de leraren en de professoren zijn meestal rete progressief. Dit betekent niet alleen zijn ze beter dan de ouders, maar weten ook beter wat het kind nodig heeft
Daarom hebben we de staat om de rechten van deze kinderen te beschermen, ook al betekent dit dat je hen van de ouders vandaan moet halen ( desnoods met geweld)

-Normaliseren van elke vorm van perversiteit. Hoeveel vooruitgang je ook maakt het is nooit voldoende en op een of andere manier is er altijd meer nodig.
Helaas moet het vooruitgang wat ze prediken ten koste van iemand anders gaan ( daarover later meer )

Ze staan voor radicale inclusiviteit. Wat in deze context betekend; we hebben nog twee taboes die doorbroken moet worden
Als we daarin slagen zijn we niet ver verwijderd van een wereldwijde utopie *O* O+
pi_207457808
Hoezo moeten er gelijk allerlei pedo-complotten bij worden betrokken? En wat is er niet normaal aan homoseksualiteit?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')