abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207481263
quote:
2s.gif Op maandag 9 januari 2023 12:15 schreef Lonaa het volgende:
De HA vindt dat ik meer geduld moet hebben met m'n oor. Uitslag gehoortestjes waren hetzelfde als maand geleden, namelijk dat linkeroor geluid slechter geleid. Dat komt waarschijnlijk door boze buis en dat kost tijd. Mijn neusdruppels moeten eerst op want daar waar ik braaf deed wat de bijsluiter zei (optimale werking na 10 dagen) en er dus met 2 weken mee stopte want het hielp niet, zei de HA "geef langer de tijd". Enige "positieve" is dat blijkbaar het feit dat mijn tinnitus wisselt in sterkte duidt op iets wat over kan gaan en niet (alleen maar) geluidsschade.

Ik heb geen geduld en het voelt als kluitje -> riet maar ok. Neusdruppels heb ik nog genoeg voor een week of 6.
Geduld is stom :{ maar soms wel nodig.

quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2023 12:26 schreef Kaatje1 het volgende:
En weer thuis!
Nika ziet er aan de binnenkant, voor een oude raskat best mooi uit. Enige wat misschien het probleem zou kunnen veroorzaken is iets met de pancreas. Maar die is weer niet goed te zien op een echo (ligt te diep).
Maar niets wijst op leukemie/tumoren/andere enge dingen. Ze heeft nu een antimisselijkheids injectie gekregen (weer) en prednison. En voor de komende tijd antimisselijkheids pilletjes. Dat gaat een enorme uitdaging worden want pillen en Nika zijn geen vriendjes (Nika oppakken is al lastig)
Ook moet ik nog even doorgaan met spul in haar oor smeren, dat is eetlust opwekkend. En na verloop van tijd overgaan naar eiwitrijker voer. Da’s makkelijk, want da’s hetzelfde als wat Elin eet.
Pffff voor nu een hele opluchting
Dat is heel fijn! Behalve het pillen. Succes daarmee...

Even nieuwsgierig: hoe reageert Elin als Nika alleen naar de dierenarts is geweest? Bij ons is dat dan altijd een paar dagen oorlog tussen de broers, want 'ruikt vreemd' ofzo. Dus wij nemen ze tegenwoordig eigenlijk liever altijd alle 2 mee. Want de onnodige stress van eentje meenemen naar de dierenarts is minder dan de onnodige stress van dagenlang blazen/slaan/grommen en niet samen kunnen chillen. Vraag me af hoe raar dat is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')