Volgens mij kun je gewoon een bos bloemen voor haar meenemen, hartelijk bedanken en met de logopedie stoppenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
https://voca.ro/1wJUqxdsv4fD
quote:
Echt he-le-maal niet.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:54 schreef Ama het volgende:
Vind dat ik echt als een 16-jarig meisje klink af en toe.
Gelukkig vrijwel nooit e meikes en maaikes vermijd ik bewustquote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet hoevaak je het over Mais hebt , in je dagelijkse leven ?
Hello I am bitterbal from Holland and I am wan't some corn.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou daar hoef ik geen mais te zeggen
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Moet op een later moment
https://voca.ro/15s7cKb0yfVZ
Geslaagdquote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:56 schreef Ama het volgende:
Dat is mijn poging tot wel boers @:bitterbal
wtfquote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:56 schreef Ama het volgende:
Dat is mijn poging tot wel boers @:bitterbal
Bij elk restaurant waar je solliciteerde eerst zorgvuldig de kaart gecheckt zeker?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gelukkig vrijwel nooit e meikes en maaikes vermijd ik bewust
ja mais mag niet op de kaart staanquote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij elk restaurant waar je solliciteerde eerst zorgvuldig de kaart gecheckt zeker?
Ik stel me jou altijd keurig ABN voor.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik kan best boers praten denk ik. Tenminste zo denk ik dat jullie mij vinden klinken...
Ja begrijpelijkquote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gelukkig vrijwel nooit e meikes en maaikes vermijd ik bewust
Maar wel Thais.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou daar hoef ik geen mais te zeggen
zeg ik het nou goed?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Is dit je echte stem? Dan aanmelden voor google translate
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Volgens mij kun je gewoon een bos bloemen voor haar meenemen, hartelijk bedanken en met de logopedie stoppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |