abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215574706
Ik heb Gladiator nog nooit gezien. :@
De enige echte.
  donderdag 14 november 2024 @ 00:09:54 #52
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_215574950
Gladiator 1 : 9/10
Gladiator 2 : 7,5/10
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_215605610
ChatGPTiator 2.
Jezus wat slecht.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_215613070
Oh oh oh wat was dit slecht zeg.

Zoals hierboven al genoemd: het is alsof het scenario en het script is uitbesteed aan ChatGPT.

Hoe komt het toch dat het scenario en het script in de hedendaagse filmwereld zo weinig aandacht krijgt?
pi_215613232
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 22:47 schreef Breekfast het volgende:
Oh oh oh wat was dit slecht zeg.

Zoals hierboven al genoemd: het is alsof het scenario en het script is uitbesteed aan ChatGPT.

Hoe komt het toch dat het scenario en het script in de hedendaagse filmwereld zo weinig aandacht krijgt?
Misschien iets verder kijken dan de grote Hollywood blockbusters. Er zijn genoeg hedendaagse films met wel een goed en origineel scenario.
pi_215613280
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2024 23:04 schreef Farenji het volgende:

[..]
Misschien iets verder kijken dan de grote Hollywood blockbusters. Er zijn genoeg hedendaagse films met wel een goed en origineel scenario.
Oh zeker, ze worden nog genoeg gemaakt. Maar bij de grote filmproducties lijkt scenario/script steeds meer verwaarloosd te worden. Alsof ze denken: zolang we er genoeg actie ingooien en het er allemaal gelikt uitziet dan volgt het kassucces automatisch wel. En waarschijnlijk hebben ze daar ook wel gelijk in.
pi_215613387
Net geweest. Flauwekulfilm maar heb me niet verveeld.

Wat mij stoorde:

- Belegeringscene opening met die schepen, totale onzin.
- Rijden op een neushoorn, echt joh?
- Haaien in het Colosseum, tuurlijk.
- Main verhaallijn ongeloofwaardig waardoor vooral het einde sloeg als een lul op een drumstel.

Ga hierheen zonder al te hoge verwachtingen. Eens met wat hierboven al gezegd is, je hebt een enorm budget maar er een goed verhaal van maken is blijkbaar onmogelijk tegenwoordig.
^ To je nesmysl ^
pi_215676014
Ja ik vond de film best goede opvolger van de eerste. Ik had goede hoop op Pedro Pascal (een van mijn favoriete acteurs) maar ik vond het tegenvallen bij hem, ik denk dat hij die rol niet had moeten aannemen als de generaal.

De twee keizers waren uitstekend gespeeld vond ik. Cijfer algemeen 7.5 (vond de einde film zo raar).
pi_215692919
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 23:29 schreef TyVole het volgende:
Net geweest. Flauwekulfilm maar heb me niet verveeld.

Wat mij stoorde:

- Belegeringscene opening met die schepen, totale onzin.
- Rijden op een neushoorn, echt joh?
- Haaien in het Colosseum, tuurlijk.
- Main verhaallijn ongeloofwaardig waardoor vooral het einde sloeg als een lul op een drumstel.

Ga hierheen zonder al te hoge verwachtingen. Eens met wat hierboven al gezegd is, je hebt een enorm budget maar er een goed verhaal van maken is blijkbaar onmogelijk tegenwoordig.
Precies dit.
Vond de eerste helft nog aardig, daarna ging het nergens meer over
pi_215693179
Zelfs mijn moeder vond het verhaal wel een beetje ongeloofwaardig en zij trapt ook in scammersoplichting dus dat wil wat zeggen
pi_215693216
Nog niet gezien maar slechter dan Napoleon kan het niet zijn :P
Conscience do cost.
pi_215693236
Geflopt.
pi_215694239
quote:
8s.gif Op dinsdag 26 november 2024 23:04 schreef ems. het volgende:
Nog niet gezien maar slechter dan Napoleon kan het niet zijn :P
Denk het wel
pi_215706980
Ik vond het opzich wel vermakelijk voor een avond maar kan niet echt tippen aan deel 1. Die dieren zien er toch ook een stuk nepper uit... zo'n nagespeeld zeegevecht leek me wel spectaculair om te zien hoor in het Colosseum, wat een tijd moet dat geweest zijn.
pi_215707301
Vermakelijk en keek lekker weg. Maar er is te veel verhaal met te veel personages wat allemaal niet goed uit de verf kwam.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Public Relations / Redactie Film vrijdag 29 november 2024 @ 10:11:51 #66
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_215713919
Ik vond de film beter dan die had moeten zijn. Was prima popcorn-entertainment. Leuk idee om de lijn van de eerste film te volgen en dit dan om te draaien halverwege. Echt spannend was het ook niet, maar man wat een entertainment. Ook de visual effects waren oprecht goed.
pi_215715101
Er zit zelfs een geheime deur in die automatisch opengaat _O-

Er werd wel heel erg vaak van sieraden gewisseld, waarom was dat?

En dan ook nog opaliet, een fake edelsteen. Wel toepasselijk voor de drager ervan.

Teveel AI, haaien? Uit de kluiten gewassen bavianen?, maar verder wel vermakelijk. Matt Lucas was erg vermakelijk om te zien als master of ceremonies.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_215715182
Ik vind het de slechtste film die ik de afgelopen 5 jaar heb gezien. Zelfs m’n vriendin vond hem kut en die kijkt echt van die romcom rommel.
pi_215729319
Wat een verkwanseling van deel 1 zeg !

Naast overdreven actie waarvan deel 1 bewees dat het niet nodig was hebben ze ook het verhaal uit elkaar getrokken om er maar weer een spannende draai aan te geven. :{w
pi_215729524
Vervelende is mijn bioscoop hier in de buurt gaat stoppen..

Ik ga dat best wel missen..

Maar wie gaat er nog naar een bioscoop. Ik was net nog bij mijn neef geweest voor een borrel, een nieuwe tv van 2 bij 3 meter met dolby surround en alles. Kan alles ontvangen wat er online te vinden is, HD en UHD.

Ik vond de bank dan weer niks.. _O-
pi_215731305
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2024 10:11 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Ik vond de film beter dan die had moeten zijn. Was prima popcorn-entertainment. Leuk idee om de lijn van de eerste film te volgen en dit dan om te draaien halverwege. Echt spannend was het ook niet, maar man wat een entertainment. Ook de visual effects waren oprecht goed.
Visual effect was juist erg ondermaats. Duidelijk te weinig gebruik gemaakt van praktische effecten en te veel geleund op CGI. Vaak haalde dat mij ook direct uit de film met de gedachte ‘Jeetje wat is dit nel zeg’. Er was van de crew ook veel kritiek op Ridley Scott, omdat hij enorm lui was in het efficiënt verfilmen en alles wilde oplossen met CGI.
pi_215731415
Ik was entertained maar een slecht aftreksel van Gladiator 1

6/10

@GGMM
Groot fan van User Wotte
pi_215731554
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 13:23 schreef DrDentz het volgende:
Ik vond het opzich wel vermakelijk voor een avond maar kan niet echt tippen aan deel 1. Die dieren zien er toch ook een stuk nepper uit... zo'n nagespeeld zeegevecht leek me wel spectaculair om te zien hoor in het Colosseum, wat een tijd moet dat geweest zijn.
ja
Groot fan van User Wotte
  maandag 2 december 2024 @ 15:42:39 #74
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_215748050
5,5/10

Leuk vermaak maar veel nepper krijg je ze niet.
pi_216285031
6je
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')