Dat weet ik niet. Werd net op ingezoomd bij de zeearend stream.quote:
Oh ik kan zelf niet zoeken op mijn mobiel. Maar op de laptop wel, kan je met rechte muisknop op afbeelding zoeken op google zoeken aanklikkenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:30 schreef engine het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Werd net op ingezoomd bij de zeearend stream.
Het is een spreeuwquote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:32 schreef Loveable het volgende:
[..]
Oh ik kan zelf niet zoeken op mijn mobiel. Maar op de laptop wel, kan je met rechte muisknop op afbeelding zoeken op google zoeken aanklikken
Ah okquote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:33 schreef engine het volgende:
[..]
Het is een spreeuw
En dankje voor de tip. Die kende ik nog niet
echt stom dat die functie is verdwenen op mobiel. Dan moet je google Lens gebruiken, maar dan moet je eerst foto opslaanquote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:32 schreef Loveable het volgende:
[..]
Oh ik kan zelf niet zoeken op mijn mobiel. Maar op de laptop wel, kan je met rechte muisknop op afbeelding zoeken op google zoeken aanklikken
Wist niet dat mobiel dat ook had .. wel idd dat je nu Google Lens hebtquote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
echt stom dat die functie is verdwenen op mobiel. Dan moet je google Lens gebruiken, maar dan moet je eerst foto opslaan
Als ik een foto maak staat die automatisch in google foto's ...... ga ik daarheen en scannen maar.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
echt stom dat die functie is verdwenen op mobiel. Dan moet je google Lens gebruiken, maar dan moet je eerst foto opslaan
Mijn bed had er geen zin inquote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:23 schreef hemarookworst het volgende:
ik vroeg me al af waar blijft de like tsunami
ze bedoelde om te zoeken met lens als wij foto plaatsen van vogeltje. dus niet als je zelf foto maakt van vogeltjequote:
nee dat wist ik nietquote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:23 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Schakoltje! Wist je dat er hier een makelaar Schakel heet
ah zoquote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:23 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ze bedoelde om te zoeken met lens als wij foto plaatsen van vogeltje. dus niet als je zelf foto maakt van vogeltje
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:24 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik wou nog een foto makenIk dacht toen lekker aan jou en pozza's
Ook gewoon op broedenquote:
Je moet een groot scherm hebben maar als je goed kijkt zag je em bewegen.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:07 schreef Schakeltopia het volgende:
hij komt er echt aan je zag z'n snaveltje eruit piepen net
ja was mooi ik zag het ook livequote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:11 schreef engine het volgende:
[..]
Je moet een groot scherm hebben maar als je goed kijkt zag je em bewegen.
[ afbeelding ]
Ja is toch wel heel gaaf om te zien.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:18 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja was mooi ik zag het ook live![]()
![]()
had niet verwacht dat nog mee te pakken hoor, zag zo weinig gebeuren de hele tijd met dat eiquote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:25 schreef engine het volgende:
[..]
Ja is toch wel heel gaaf om te zien.
Met een eitje kan je veel dingen doen.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:42 schreef Schakeltopia het volgende:
nou we mogen niet meer kijken van moeders
Waar is dat?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:28 schreef Schakeltopia het volgende:
echt zo blij dat ik het klein vogeltje al even heb kunnen spotten genot
Ah oké.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:43 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
op die youtube die ik net poste, ergens in florida
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:13 schreef Schakeltopia het volgende:
aaawhhh![]()
![]()
![]()
@:engine![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meer wiebelen om te trainenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:53 schreef Schakeltopia het volgende:
ach die kleine krijgt amper z'n koppie omhoog haha. die is te zwaar
meer meer meeeeeeerquote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:19 schreef Schakeltopia het volgende:
en maar vreten omnomnomnom
die nieuwe krijgt z'n koppie nog niet goed omhoog lol
[ afbeelding ]
Weer gemistquote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:19 schreef Schakeltopia het volgende:
en maar vreten omnomnomnom
die nieuwe krijgt z'n koppie nog niet goed omhoog lol
[ afbeelding ]
Wat voor nestje?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:41 schreef aloa het volgende:
Wij hebben hier ook elk jaar een nest, maar elk jaar pakt een kat ze.![]()
Maar die kat is er nu niet meer
doe streamenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:41 schreef aloa het volgende:
Wij hebben hier ook elk jaar een nest, maar elk jaar pakt een kat ze.![]()
Maar die kat is er nu niet meer
Ook leukquote:
Ze hadden een nestje hier in de klimop. Elk jaar weer.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:00 schreef engine het volgende:
[..]
Ook leukDie zijn zo mini als ze uit het ei komen
Ja echt. Dagen bezig om een nestje te maken, eitjes uitbroeden, voer zoeken en dan komt er een kat....quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:04 schreef Schakeltopia het volgende:
klopt inderdaad, wel sneu voor de vogeltjes
Die wou ik proberen..quote:Op zaterdag 7 januari 2023 18:03 schreef Loveable het volgende:
Weet je wat ook een leuke serie is Kaleidoscope
bedankt voor de tip!quote:Op zaterdag 7 januari 2023 18:03 schreef Loveable het volgende:
Weet je wat ook een leuke serie is Kaleidoscope
shitquote:Op zaterdag 7 januari 2023 18:28 schreef engine het volgende:
![]()
Potverdomme weer net gemist. Nu blijf ik zitten tot ze weer op staat
Zit nu even stukje terug te kijken. Kleintje kan al iets beter bewegen....doet ook al hap bewegingen makenquote:
ja mooi he!quote:Op zaterdag 7 januari 2023 18:30 schreef engine het volgende:
[..]
Zit nu even stukje terug te kijken. Kleintje kan al iets beter bewegen....doet ook al hap bewegingen maken
Toch nietquote:
Jaquote:
strakjesquote:Op zaterdag 7 januari 2023 18:48 schreef Loveable het volgende:
Waarom geeft ze mini nou niks dan? Vind het wel sneu
Ja geen idee. Had ook wel gedacht dat ze die ging voeren. Misschien moet ie meer lawaai maken.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 18:48 schreef Loveable het volgende:
Waarom geeft ze mini nou niks dan? Vind het wel sneu
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 18:50 schreef engine het volgende:
[..]
Ja geen idee. Had ook wel gedacht dat ze die ging voeren. Misschien moet ie meer lawaai maken.
quote:
Kunt altijd weer stoppenquote:
Ohhquote:Op zaterdag 7 januari 2023 19:30 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik bedoel, bedenkingen dat schakel mee gaat kijken
Is ook een soort RLSquote:Op zaterdag 7 januari 2023 19:34 schreef Schakeltopia het volgende:
ik heb eagle cam dus geen big brother voor mij
Gebruik je geen addblock?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 19:36 schreef suzi1 het volgende:
nou ik ga echt niet handmatig refreshen hier hoor
Ff in FB kijkenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 19:37 schreef suzi1 het volgende:
[..]
jawel. maar nooit last van gehad, tot gister
abo nemen en adbolk uitzetten, joe joequote:Op zaterdag 7 januari 2023 19:38 schreef suzi1 het volgende:
ja las ik dat je ergens iets moest doen. maar geen zin in
Vind die vleugeltjes altijd zo schattig in het beginquote:
jaa is ookquote:Op zaterdag 7 januari 2023 19:55 schreef engine het volgende:
[..]
Vind die vleugeltjes altijd zo schattig in het begin
geweldigquote:Op zaterdag 7 januari 2023 19:55 schreef engine het volgende:
Het is haast komedie....mini heeft nog geen idee wat hij aan het doen is.
Ja dat dusquote:
quote:
Ja prachtig en zitten daar de hele dag in de zon. Mooi dat het zo goed gaat.quote:
Of maquote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:35 schreef engine het volgende:
Pa arend legt de eierschaal uit het nest.
quote:
Waggel genotquote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:04 schreef Schakeltopia het volgende:
met die wiebelende koppies en die kleine vleugeltjes
prima cammetjequote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:33 schreef engine het volgende:
Even showen hoeveel detail cam kan laten zien
[ afbeelding ]
Nou echt wel. Volgens mij hebben ze er drie hangen maar heb nog niet naar die andere twee gekeken.quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:38 schreef Schakeltopia het volgende:
mini hapt hele tijd die ander in z'n hoofd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |