abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_207440213
Naam: Bart
Leeftijd: 49 jaar
Woonplaats: Itegem, België
Quote: “In het huis kan je niemand 100% vertrouwen”

Bart is militair, heeft hierdoor unieke skills én is het ook gewend om meerdere maanden weg te zijn van huis. Hij kijkt ernaar uit om tijdens ‘Big Brother’ zonder technologie door het leven te gaan - al zal hij wel z’n motor missen. Als Bart zich aan iets of iemand irriteert zal je dat meteen merken. Twee keer kan hij dat laten passeren, maar de derde keer roert hij zich sowieso. “Klikt het niet, dan botst het”, aldus Bart.

[ Bericht 0% gewijzigd door Benny op 06-01-2023 12:01:49 ]
pi_207440423
twitter
Never explain yourself to anyone. Because the person who likes you doesn't need it. And the person who dislikes you won't believe it.
pi_207440904
Never explain yourself to anyone. Because the person who likes you doesn't need it. And the person who dislikes you won't believe it.
pi_207441052
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 januari 2023 09:56 schreef Benny het volgende:
Naam: Charlotte
Leeftijd: 49 jaar
Woonplaats: Itegem, België
Quote: “In het huis kan je niemand 100% vertrouwen”

Bart is militair, heeft hierdoor unieke skills én is het ook gewend om meerdere maanden weg te zijn van huis. Hij kijkt ernaar uit om tijdens ‘Big Brother’ zonder technologie door het leven te gaan - al zal hij wel z’n motor missen. Als Bart zich aan iets of iemand irriteert zal je dat meteen merken. Twee keer kan hij dat laten passeren, maar de derde keer roert hij zich sowieso. “Klikt het niet, dan botst het”, aldus Bart.
Bart = Charlotte?
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_207441442
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2023 11:22 schreef Hunter het volgende:

[..]
Bart = Charlotte?
Oeps. Foutje. Aangepast
pi_207444022
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_207444074
https://www.instagram.com/bartbigbrother2023/

"Militair, uit heist op den berg. Ik spring uit vliegtuigen, loop op stelten en spuw vuur. Ik customize moto’s, en mijn slang heet charlotje."
pi_207444157
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2023 15:54 schreef Li0nHeart het volgende:
https://www.instagram.com/bartbigbrother2023/

"Militair, uit heist op den berg. Ik spring uit vliegtuigen, loop op stelten en spuw vuur. Ik customize moto’s, en mijn slang heet charlotje."
Je foutje was profetisch
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_207444790
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2023 11:22 schreef Hunter het volgende:

[..]
Bart = Charlotte?
Misschien was Bart voorheen Charlotte _O- _O- _O-
pi_207445955
Voorlopig, zonder hem echt te kennen, mijn favoriet. Kan natuurlijk nog ernstig misgaan met mijn gok.
Misschien een beetje de belgische Michel Hennipy, die voortdurend aan het trainen en fitnessen is misschien ?
pi_207474318
Militair. Iemand die sowieso vroeg opstaat. denk ik dan.

Kan misschien botsen met langslapers en lui zetel hangers.

Nieuwsgierig
  zaterdag 14 januari 2023 @ 10:19:48 #12
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_207550620
hij is gewoon geweldig _O_ O+
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  woensdag 18 januari 2023 @ 14:41:46 #13
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_207612452
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2023 18:43 schreef Jockari het volgende:
Voorlopig, zonder hem echt te kennen, mijn favoriet. Kan natuurlijk nog ernstig misgaan met mijn gok.
Misschien een beetje de belgische Michel Hennipy, die voortdurend aan het trainen en fitnessen is misschien ?
NU, na een week, echt niet meer mijn favoriet.
Vind hem iets te dominant opdringerig aanwezig om de een of andere reden.
Dat hele morse code gedoe... ik kan er mijn vinger niet helemaal op leggen maar hij staat me steeds minder aan. :{
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_207612523
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2023 14:41 schreef Ang3l het volgende:

[..]
NU, na een week, echt niet meer mijn favoriet.
Vind hem iets te dominant opdringerig aanwezig om de een of andere reden.
Dat hele morse code gedoe... ik kan er mijn vinger niet helemaal op leggen maar hij staat me steeds minder aan. :{
Ik begrijp je volledig.
Toont weinig emotie, geen mimiek, een einzelganger.
  woensdag 18 januari 2023 @ 15:27:56 #15
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_207613010
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2023 14:47 schreef Jockari het volgende:

[..]
Ik begrijp je volledig.
Toont weinig emotie, geen mimiek, een einzelganger.
Ja dat misschien. Weinig echte leuke connectie met de groep. Saai om naar te kijken ook tot nu toe. Einzelganger inderdaad. Maar aangezien deze versie individualistischer is, kan dat voor hem prima werken. Voor mij als kijker niet.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_207737792


Never explain yourself to anyone. Because the person who likes you doesn't need it. And the person who dislikes you won't believe it.
pi_208108903
Bart Vandenbroek in Big Brother motormuis met slang als huisdier
Bart Vandenbroek maakt deel uit van de Big Brother-bewoners in het seizoen van 2023. De Belg is een echte daredevil, die geregeld een vliegtuig uit springt en helemaal verknocht is aan zijn motor! Bart is niet bang voor de confrontatie.

Bart Vandenbroek in Big Brother
De 45-jarige Bart uit het Belgische Itegem is militair en dat betekent dat hij het gewend is om meerdere maanden weg te zijn van huis. Daarnaast bezit hij dankzij zijn beroep ook vaardigheden die andere bewoners niet zullen hebben. Al klinkt dat misschien een klein beetje sinister…

Stoere motormuis met slang
Bart droomt ervan een keer zonder telefoon, computer en andere technologie door het leven te kunnen gaan en wat dat betreft is hij bij Big Brother natuurlijk wel aan het juiste adres. Zijn grote hobby is motorrijden en hij heeft een bijzonder huisdier: een slang van maar liefst twee meter lang. Zou die meekomen naar de BB-villa? Als deze Big Brother-deelenmer zich aan iets of iemand irriteert zal je dat meteen merken. Hij zal twee keer wegkijken, maar de derde keer laat hij toch echt van zich horen: “Klikt het niet, dan botst het wel.”

Nieuw Instagram-account

Op Instagram neemt de stoere Belg afscheid van zijn (pas verzamelde) Instagram-volgers: “Hallo. Zoals je ziet sta ik hier bij het Big Brother-huis. Het avontuur kan beginnen. Voor twee weken, drie maanden, we zien het wel. Dus ik zou zeggen: alle sympathisanten, je weet op wie je moet stemmen. En eh, hou me er zo lang mogelijk in!”

Big Brother-Bart aan een parachute
Verder heeft Bart vier foto’s geüpload op het genoemde sociale medium, die allemaal één ding uitdragen: Bart is een durfal. We zien hem bijvoorbeeld parachutespringen met daarbij de tekst ‘Castelnau 2016’ en we zien hem ook voor een legervoertuig staan met daarbij de tekst: “Het avontuur is begonnen!”, met een verwijzing naar Big Brother 2023. Zou deze soldaat de oorlog aangaan met zijn mede-Big Brother-bewoners?

De getatoeëerde Belg is in ieder geval niet van plan om zijn medekandidaten op hun blauwe ogen te geloven! “In het huis kan je niemand 100% vertrouwen, dat kan pas weer als het spel voorbij is”, draagt hij uit. Misschien komt hij wel even ver als zijn illustere voorganger en naamgenoot Bart Spring in ’t Veld!
Never explain yourself to anyone. Because the person who likes you doesn't need it. And the person who dislikes you won't believe it.
pi_208277920
Welke militaire graad draagt Bart 🤔🤔
Zie hem als sergeant ??
pi_208285329
https://newsmonkey.be/big-brother-valsspelers/

De nieuwe week in Big Brother is nog maar net gestart, maar toch is de nodige drama alweer opgedoken. Gisteren speelden de bewoners namelijk een spel waarbij de Power of Nomination zou worden uitgedeeld. Die strijd ging uiteindelijk tussen Danny en Bart, maar die laatste bleek te hebben valsgespeeld. Nadat hij dat ook zelf toegaf, begonnen de kijkers op sociale media los te gaan.

Big Brother werd vorige week opgeschrikt door het plotse vertrek van Chiara. Zij verliet om privéredenen het programma compleet onaangekondigd. Doordat er door dat vertrek ineens een persoon te weinig in het huis zat, besloten de makers een voormalige bewoner de kans te geven om terug te keren. Uiteindelijk werd dat Danny.

Gisteren ging er dus een nieuwe week van start en daarbij zorgde vooral Bart meteen voor heel wat opschudding tijdens een spel waarbij de grond niet geraakt mocht worden.

Kans op PON
Deze week was de Power of Nomination bijna Bart. Hij won gisteren een spel waarbij de grond niet geraakt mocht worden. Volgens Ali deed hij dat wel. “Ik dacht dat hij de grond raakte, want je let op zo’n dingen”, vertelt hij. Maar Big Brother liet uiteindelijk weten dat dat niet het geval was. “Ik vertrouwde hem, als hij zegt dat het niet zo is. Dan is het zo.” Daardoor kon Bart het tegen Danny opnemen voor de Power of Nomination.

Toch was het spel nog niet volledig afgelopen. Na de beslissing van Big Brother gaf Bart namelijk toe aan Michelangelo dat hij wel degelijk de grond raakte en eigenlijk niet had gewonnen. En dat moment gaat nu de ronde op sociale media. Meerdere kijkers eisen dan ook dat de productie dit oplost of dat Bart zelfs gediskwalificeerd wordt.
Never explain yourself to anyone. Because the person who likes you doesn't need it. And the person who dislikes you won't believe it.
pi_208344017
Nasty actietje van Bartje om vals te spelen maar hij speelde tegen Dwaali dus dan is het A-OK.
  maandag 13 maart 2023 @ 15:30:53 #21
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_208358811
na vertrek Mich, gun ik het hem om te winnen O+
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_208505155
Bart fopt iedereen. Niets is wat het lijkt(in mijn ogen dan) gewiekst. Voegt niets toe. Heeft 4 gezichten. It's a no for me.
  vrijdag 24 maart 2023 @ 19:30:19 #23
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_208521217
Ff opnieuw met alle anderen afgeplakt cq onherkenbaar :P

❤️ #TeamTom ❤️ #TeamGlenn ❤️ #TeamJimmy ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  Moderator zaterdag 1 april 2023 @ 21:21:10 #24
388664 crew  Dotteke
pi_208620542

Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_208622681


Never explain yourself to anyone. Because the person who likes you doesn't need it. And the person who dislikes you won't believe it.
pi_208622685

Never explain yourself to anyone. Because the person who likes you doesn't need it. And the person who dislikes you won't believe it.



quote quotesplits me

Omdat je een nieuwe gebruiker bent willen we je erop wijzen dat het niet is toegestaan reclame te maken of FOK! te gebruiken voor commerciële doeleinden. Blijf ontopic en wees aardig voor je medeFOK!kers.
smilie   Pagina 1 / 1
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 27-05-2020, privacy policy van 27-05-2020 en Policy
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')