Nee, is al bevestigd door zijn directe familiequote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:39 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
Ali is van Turkse afkomst toch? hopelijk heeft hij geen familie in het rampgebied.
ik mag hopen dat Jason er wel uit gaat, mooi voor arrogantje Aliquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:36 schreef wolffie het volgende:
Wel makkelijk van hem om Jason te nomineren, waarom niet Chiara of ias. Maar goed jason gaat niet, jack of rob mag eruit. Maar Ali beetje laffe zet.
Vond het ook een beetje een vage zet. Je loopt altijd een risico... sowieso heb ik bij Ali het idee dat hij echt iedereen naar de mond praat en ondertussen bij iedereen ook een mes in de rug kan steken. Je weet niet wat je aan 'm hebt, en dan doet ie ook nog eens voor mijn gevoel gespeeld onnozel.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:36 schreef wolffie het volgende:
Wel makkelijk van hem om Jason te nomineren, waarom niet Chiara of ias. Maar goed jason gaat niet, jack of rob mag eruit. Maar Ali beetje laffe zet.
Dank je wel, maat. Ik ga echt knallen bij die volgende opdracht, maat. Ik ga niet zweren, maat. Maar ik zweer het je, maat!quote:
Dat onnozel spelen doet-ie wel heel overtuigend. Maar ik denk ook niet dat het echt is. Hij is ook nog in opleiding voor leraar?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 20:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vond het ook een beetje een vage zet. Je loopt altijd een risico... sowieso heb ik bij Ali het idee dat hij echt iedereen naar de mond praat en ondertussen bij iedereen ook een mes in de rug kan steken. Je weet niet wat je aan 'm hebt, en dan doet ie ook nog eens voor mijn gevoel gespeeld onnozel.
Ik acht die kans ook vrij klein, want als ik het goed heb begrepen gaat hij juist de basis Nederlands/Belgisch leren aan asielzoekers en immigranten. Dus wees niet bevreesd.quote:Op zondag 5 maart 2023 01:26 schreef einzeinz het volgende:
Wat een domme gast die Ali! Ik hoop echt dat hij nooit leerkracht wordt van mijn kinderen!
ik denk dat hij ook niet meer kanquote:Op zondag 5 maart 2023 08:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik acht die kans ook vrij klein, want als ik het goed heb begrepen gaat hij juist de basis Nederlands/Belgisch leren aan asielzoekers en immigranten. Dus wees niet bevreesd.
Ieder zijn kwaliteiten hé. Hij is vooralsnog ook nog zelf in opleiding.quote:
Dont shoot me, ik deel het alleenquote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:17 schreef marky het volgende:
Ja heeelijk lekker op de cultuur schuiven. En wat is het dan als hij in de avond de koelkast plundert?
Ze meten met twee maten op twitter. Als Jason het doet is het erg als Ali het doet is het nu ineens cultuur.
Hij had wellicht in zekere zin best een punt bij dat spel.quote:Op donderdag 9 maart 2023 15:00 schreef Ang3l het volgende:
"Bart heeft de grond geraakt Big Brotheeeeeer!"
Echt, deze gast.
Weg ermee.
Niet. Echt een groot kind. Knan ook niks in huis, weet niks van "ander" eten of wereldse zaken.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |