abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_207898855
Ziet er heel anders uit zonder zijn baardje en snor _O-
pi_207915231
Klein egoistisch jongetje is hij, samen met chayron naar huis.
  donderdag 9 februari 2023 @ 10:32:47 #28
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_207919290
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 22:31 schreef wolffie het volgende:
Klein egoistisch jongetje is hij, samen met chayron naar huis.
waarom egoistisch, je speelt het spel voor jezelf ;)

en foto van familie, telefoon van familie is veel minder erg dan wat Chay deed met die 5.000 euro voor vrijstelling

Lindsey, Charlotte, Jolien moeten niet klagen, hadden ze maar net iets eerder moeten drukken maar die hadden gewoon pech

hij ziet het ook allemaal goed, ''13 bewoners, 13 verraders'' je kunt niemand echt 100% vertrouwen in dit spel, wanneer BB het zelf ook vele keren al zegt, ''iedereen speelt voor zichzelf dit jaar''

en net alsof hij altijd daar egoistisch is geweest, NOT alleen in het belang van het spel, en ik had het ook wel verwacht dat hij zou breken met zo'n veiling op persoonlijke items, aanbiedingen, italianen staan altijd al bekend om hechte familiemensen te zijn

ik gun het hem wel O+ en hoe hij er mee omgaat, en zijn reacties tegen de anderen vond ik ook wel goed, idd hij kon ook niet weten dat er maar 5 aanbiedingen waren, met 13 bewoners ;)
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_207919413
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 10:32 schreef TheVoice4ever het volgende:

[..]
waarom egoistisch, je speelt het spel voor jezelf ;)

en foto van familie, telefoon van familie is veel minder erg dan wat Chay deed met die 5.000 euro voor vrijstelling

Lindsey, Charlotte, Jolien moeten niet klagen, hadden ze maar net iets eerder moeten drukken maar die hadden gewoon pech

hij ziet het ook allemaal goed, ''13 bewoners, 13 verraders'' je kunt niemand echt 100% vertrouwen in dit spel, wanneer BB het zelf ook vele keren al zegt, ''iedereen speelt voor zichzelf dit jaar''

en net alsof hij altijd daar egoistisch is geweest, NOT alleen in het belang van het spel, en ik had het ook wel verwacht dat hij zou breken met zo'n veiling op persoonlijke items, aanbiedingen, italianen staan altijd al bekend om hechte familiemensen te zijn

ik gun het hem wel O+ en hoe hij er mee omgaat, en zijn reacties tegen de anderen vond ik ook wel goed, idd hij kon ook niet weten dat er maar 5 aanbiedingen waren, met 13 bewoners ;)
Ik vraag mij echt af of die mensen het spel van BB wel kennen. Je bent er toch om te winnen? Pakken wat je pakken kan. Dat constante “gunnen” en “rekening houden met elkaar” slaat nergens op. Klagen dat andere egoïstisch zijn en geld uit de pot halen, maar zelf ook gedrukt hebben. Zeg dan gewoon dat je baalt dat je te laat was. Maar noem een ander niet egoïstisch als je het zelf ook wilde doen.

Net als dat kijkers het niet leuk vinden als er over nominaties word gepraat. Dat is BB. Het draait om het nomineren :')

In andere landen is het echt een competitie.

Ik wil geen 24/7 een groep vriendjes in huis zien. Ik wil strijd }) en als je het spel los van de persoon kan zien, kan het beide :)
  donderdag 9 februari 2023 @ 10:46:22 #30
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_207919433
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 10:44 schreef Hatsikidee2022 het volgende:

[..]
Ik vraag mij echt af of die mensen het spel van BB wel kennen. Je bent er toch om te winnen? Pakken wat je pakken kan. Dat constante “gunnen” en “rekening houden met elkaar” slaat nergens op. Klagen dat andere egoïstisch zijn en geld uit de pot halen, maar zelf ook gedrukt hebben. Zeg dan gewoon dat je baalt dat je te laat was. Maar noem een ander niet egoïstisch als je het zelf ook wilde doen.

Net als dat kijkers het niet leuk vinden als er over nominaties word gepraat. Dat is BB. Het draait om het nomineren :')

In andere landen is het echt een competitie.

Ik wil geen 24/7 een groep vriendjes in huis zien. Ik wil strijd }) en als je het spel los van de persoon kan zien, kan het beide :)
ja en Charlotte ook nog zo hypocriet in zijn gezicht van ''ik respecteer je keuze'' terwijl je even daarvoor keihard hem zat af te zeiken met zijn zogenaamde ''bondjes'' Lindsey, Chiara, en ook Jolien
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  donderdag 9 februari 2023 @ 10:47:51 #31
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_207919455
vond het wel mooi dat hij ''30 seconden gesprek'' i.p.v. 3 minuten zei

ik bedoel je hoeft ook niet overal open en eerlijk over te zijn, qua DBK details :D
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_207923158
Wat een zacht ei is dit zeg. Gatverdamme.
pi_207924729
Egoistisch omdat hij 2x iets wilde hebben, en Chayron helemaal die mag er vandaag nog uit. Ik snap dat het een spel is, en dat ieder voor zich speelt, toch mag je een ander best wat gunnen. Maar goed mimi is geen verkeerde jongen.
  vrijdag 10 februari 2023 @ 10:15:26 #34
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_207932944
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 17:44 schreef wolffie het volgende:
Egoistisch omdat hij 2x iets wilde hebben, en Chayron helemaal die mag er vandaag nog uit. Ik snap dat het een spel is, en dat ieder voor zich speelt, toch mag je een ander best wat gunnen. Maar goed mimi is geen verkeerde jongen.
dat hoeft helemaal niet, en dat hoef je helemaal niet te verwachten in een jaar als iedereen voor zichzelf speelt

je moet gewoon sneller reactievermogen hebben lol :')
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  vrijdag 10 februari 2023 @ 15:23:14 #35
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_207936987


hij zag er ook wel mooi uit met een beetje langer haar O+
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_207942642
Knappe jongen ja, maar is hij daarom leuk of moet hij daarom winnen?
pi_207987611
Ik snap zijn keuze's nooit met stemmen, hij gooit chelsea eruit, terwijl hij het goed met haar kon vinden. En hij nomineerd met dit spel wat net op tv te zien was chiara? Ik snap hem niet, of is dat zijn tactiek?
pi_207989347
Dat heeft hij al uitgelegd.
Hij wist dat Chiara dat kistje niet zou pakken. Die verwachtte al genomineerd te worden.
En zijn maat vanaf het begin Bart had toen al een hele vrijstelling.

[ Bericht 23% gewijzigd door danusz1986 op 14-02-2023 00:52:14 ]
pi_207999740
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 00:44 schreef danusz1986 het volgende:
Dat heeft hij al uitgelegd.
Hij wist dat Chiara dat kistje niet zou pakken. Die verwachtte al genomineerd te worden.
En zijn maat vanaf het begin Bart had toen al een hele vrijstelling.
Was nu op tv ja, toch vind ik het vreemd, hij komt overal mee weg. Onzin!
  Moderator dinsdag 21 februari 2023 @ 16:37:04 #40
388664 crew  Dotteke
pi_208089331
Heeft deze week de PON

Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_208092672
pi_208093281
Mietje
pi_208097288
Ik weet niet wat ik van hem moet vinden, ergens speelt hij wel het spel goed. Is aanwezig flirt graag , valt bij mannen en vrouwen in de smaak. Kan ver komen, maar hij is slim ik vertrouw hem niet. Vind het wel lief dat hij Jolien die fanticket gaf.
  woensdag 22 februari 2023 @ 09:54:29 #44
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_208097371
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2023 09:48 schreef wolffie het volgende:
Ik weet niet wat ik van hem moet vinden, ergens speelt hij wel het spel goed. Is aanwezig flirt graag , valt bij mannen en vrouwen in de smaak. Kan ver komen, maar hij is slim ik vertrouw hem niet. Vind het wel lief dat hij Jolien die fanticket gaf.
Lindsey toch??
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamGlenn ❤️ #TeamJimmy ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_208128740
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2023 09:54 schreef Ireth het volgende:

[..]
Lindsey toch??
Hij kreeg nog een ticket dat zag je gisteren op tv ja.en die was voor lindsey paar dagen ervoor Jolien.
pi_208129792
Ben hem zo zat :r
  vrijdag 24 februari 2023 @ 19:20:49 #47
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_208129940
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 17:37 schreef wolffie het volgende:

[..]
Hij kreeg nog een ticket dat zag je gisteren op tv ja.en die was voor lindsey paar dagen ervoor Jolien.
Ah, die voor Jolien had ik niet meegekregen dat ie via MA kwam..
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamGlenn ❤️ #TeamJimmy ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_208131731
Hij speelt echt het spel het beste, en heeft echt scheit aan andere, komt lief over maar onder tussen geniet hij ervan. En ik kan het wel waarderen dat hij dit zo speelt. Maar is ook keihard. Wordt tijd dat hij op de bank komt samen met Lindsey
pi_208133716
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 20:53 schreef wolffie het volgende:
Hij speelt echt het spel het beste, en heeft echt scheit aan andere, komt lief over maar onder tussen geniet hij ervan. En ik kan het wel waarderen dat hij dit zo speelt. Maar is ook keihard. Wordt tijd dat hij op de bank komt samen met Lindsey
Samen met Charlotte op de bank, dat zou mooi zijn.
1 waarheid is voor kleine geesten.
pi_208138259
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 23:02 schreef basicsaint het volgende:

[..]
Samen met Charlotte op de bank, dat zou mooi zijn.
Ook goed, kijken wie het dan gaat redden



quote quotesplits me

Omdat je een nieuwe gebruiker bent willen we je erop wijzen dat het niet is toegestaan reclame te maken of FOK! te gebruiken voor commerciële doeleinden. Blijf ontopic en wees aardig voor je medeFOK!kers.
smilie   Pagina 2 / 4
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 27-05-2020, privacy policy van 27-05-2020 en Policy
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')