abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207593647
Haar ogen hebben elk een andere postcode, en ze komt ook niet super chill over in mijn ogen.. Mag er wel als volgende uit. Ik wil geen Zoey/Jill 2.0
pi_207593782
Haar ogen... groeien ergens uit haar oren. Staan zo ver van elkaar!! Aangedikt door teveel make-up. Best leuk vrolijk typje verder maar veel iq zit er geloof ik niet in .
pi_207594008
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 00:50 schreef ChilllayD het volgende:
Haar ogen... groeien ergens uit haar oren. Staan zo ver van elkaar!! Aangedikt door teveel make-up. Best leuk vrolijk typje verder maar veel iq zit er geloof ik niet in .
Nee denk dat haar IQ vergelijkbaar is met d'r schoenmaat. Maar goed, het zal verder geen hele onaardige dame zijn. Maar haar hebben en houwe staan mij iig niet echt aan :@
pi_207596543
Even een keer haar tieten laten zien en daarna naar huis sturen, wat een dom mokkel zeg
pi_207664905
Op zaterdag 21/1 is Chelsea weggestemd door de kijker en heeft ze het huis van Big Brother verlaten.
pi_207664957
Mooi en leuk meisje... maar rete irritant in het huis! 🙈😳
Dat hyper gedoe met zingen ,dansen etc..gaat na een dag al tegenstaan.
pi_207674140
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2023 23:56 schreef cindy11 het volgende:
Mooi en leuk meisje... maar rete irritant in het huis! 🙈😳
Dat hyper gedoe met zingen ,dansen etc..gaat na een dag al tegenstaan.
Alleen der lichaam is wel aardig, der hoofd staat mij niet aan ^^
Verder heb je gelijk ;)

quote quotesplits me

Omdat je een nieuwe gebruiker bent willen we je erop wijzen dat het niet is toegestaan reclame te maken of FOK! te gebruiken voor commerciėle doeleinden. Blijf ontopic en wees aardig voor je medeFOK!kers.
smilie   Pagina 2 / 2
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 27-05-2020, privacy policy van 27-05-2020 en Policy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')