Ja ben die gozer nu al moe.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 11:43 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Zucht. Dus weer elke ochtend dat gedwongen “sporten”
quote:
Wel een beetje geforceerd zo'n wijd-arming muscle shirt zonder mouwen aan om z'n tietjes op dag 1 al te laten zien. het is fucking winter gastquote:Op dinsdag 10 januari 2023 08:01 schreef ninalove2 het volgende:
De leukste boy die er nu in zit best een lekker ding hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
ja he, zie je hoe die haar volgt met zn ogen, en net toen hij nog in bed lag, telkens kijken of ze terug de slk in kwam, en in verlijdelijke positie op bed liggen, zodat zn boddy goed uit komt. n gister met dat gesprek met Chiara, dat ze zei wat ze aantrekkelijk vond aan een man, alles wat ze opnoemde zei hij, ja dat doe ik ook, ja zo ben ik ook, als een puppy aan haar voeten.quote:Op donderdag 26 januari 2023 09:27 schreef Ang3l het volgende:
Iets zegt me dat Danny bets blij is dat platinablonde dame 1 er uit is. Want zodra platinablonde dame 2 in t huis kwam had ie ineens alleen nog maar oog voor haarDat was toch lastig geweest als beide tegelijk in t huis zouden blijven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |