abonnement Unibet Coolblue
pi_207440138
Naam: Jason
Leeftijd: 20 jaar
Woonplaats: Beverwijk, Nederland
Quote: “Ik ben niet van plan mijn mond dicht te houden”

De jongste, maar zeker niet de minste. Jason heeft maar één doel, en dat is winnen. Het spelelement is voor hem belangrijker dan gezelligheid in het huis. Jason hoopt in feite dat er medebewoners zijn met wie hij het minder klikt, zodat er interessante situaties en gesprekken kunnen ontstaan. Daarbij is hij niet van plan om de lieve jongen uit te hangen, en wil hij - net als Chelsea - best een ‘bondje’ aangaan als hij daarmee verder geraakt.
pi_207444091
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_207459808
Never explain yourself to anyone. Because the person who likes you doesn't need it. And the person who dislikes you won't believe it.
pi_207473948
hmm jonge gast die niet zal zwijgen. Doet me beetje denken aan die DJ van seizoen 1 die heel de tijd als een hondje achter jill aanliep.

Zou zowaar zo'n type kunnen zijn.
pi_207473977
Jason van Friday the 13th
pi_207539458
Jason verteld is 2x HBO begonnen beide keren gestopt na een jaar, verder weet hij nog niet wat hij wil.
Ik heb heel veel opties, maar er 1 kiezen ben ik nog niet tot gekomen. aldus Jason
Never explain yourself to anyone. Because the person who likes you doesn't need it. And the person who dislikes you won't believe it.
pi_207540864
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2023 13:01 schreef rinardo het volgende:
Jason verteld is 2x HBO begonnen beide keren gestopt na een jaar, verder weet hij nog niet wat hij wil.
Ik heb heel veel opties, maar er 1 kiezen ben ik nog niet tot gekomen. aldus Jason
Jason is niet van deze wereld. Te jong en onervaren voor dit experiment.
pi_207541988
Ik krijg qua looks echt enorme Noah Lang-vibes bij deze gozer _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_207737815

Never explain yourself to anyone. Because the person who likes you doesn't need it. And the person who dislikes you won't believe it.
pi_207742455
Ik weet niet wat het is met deze gozer, maar hij weet telkens precies op de verkeerde knoppen te drukken uit sociale onhandigheid en een soort competitiedrang
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_207742530
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 23:44 schreef TheVulture het volgende:
Ik weet niet wat het is met deze gozer, maar hij weet telkens precies op de verkeerde knoppen te drukken uit sociale onhandigheid en een soort competitiedrang
My thoughts; Jason is te real in een wereld vol schijn en aangeleerd kuddegedrag. Dat krijg je als je veel op jezelf bent (gamen) en je dus minder beïnvloed geraakt bent in je leven. De kudde is die echtheid en eigenheid niet gewend en op intuïtie wordt onbewust besloten dat je het zwarte schaap wordt. Denk dat dat het echt is. Redelijk of niet, maakt dan niet meer zoveel uit. Naar mijn mening iig behoorlijk onredelijk.
Leh-kùr
pi_207742654
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 23:55 schreef Willewa het volgende:

[..]
My thoughts; Jason is te real in een wereld vol schijn en aangeleerd kuddegedrag. Dat krijg je als je veel op jezelf bent (gamen) en je dus minder beïnvloed geraakt bent in je leven. De kudde is die echtheid en eigenheid niet gewend en op intuïtie wordt onbewust besloten dat je het zwarte schaap wordt. Denk dat dat het echt is. Redelijk of niet, maakt dan niet meer zoveel uit. Naar mijn mening iig behoorlijk onredelijk.
Perfect verwoord.
pi_207742908
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 00:16 schreef Hoylei het volgende:

[..]
Perfect verwoord.
Maar hij heeft z’n trekjes natuurlijk wel 😅 Ik zou me er persoonlijk alleen niet aan storen zoals sommigen in die groep doen, gezien heel duidelijk is (voor mij iig) dat het gewoon een zeer prima gast is met een puur karakter. Eerder eens een grapje met em erom maken en em een beetje op sleeptouw nemen ofzo.
Leh-kùr
pi_207742915
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 01:44 schreef Willewa het volgende:

[..]
Maar hij heeft z’n trekjes natuurlijk wel 😅 Ik zou me er persoonlijk alleen niet aan storen zoals sommigen in die groep doen, gezien heel duidelijk is (voor mij iig) dat het gewoon een zeer prima gast is met een puur karakter. Eerder eens een grapje met em erom maken en em een beetje op sleeptouw nemen ofzo.
Natuurlijk heeft hij zn trekjes, maar dat hebben ze allemaal toch? Hij bedoelt het goed en dat is gewoon het belangrijkste. Hij is idd net wat anders, maar dat anders is vooral dat hij meer zichzelf is... Hoe de anderen zich zoveel beter voelen (op een paar uitzonderingen na) stoort mij veel meer en ik hoop dan ook dat die vooral niet gaan winnen!
pi_207742994
jason voor de win
vanaf eerste moment tot nu toe, dus dat gaat hij vast ook blijven voor mij.
en word ajb niet als een dada. moet je niet willen jason! <3
  zaterdag 28 januari 2023 @ 09:25:10 #16
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_207743805
https://t.co/AUmJodb67Y

Jason bij het jeugdjournaal (2017)
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_207744028
Ach Jason is jong maar wel een aparte gozer. Toch mag ik hem wel, geen verkeerde.
  zaterdag 28 januari 2023 @ 10:29:25 #18
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_207744544
overduidelijk de winnaar van BB2023, met 100% van de stemmen
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_207751033
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 01:52 schreef Hoylei het volgende:

[..]
Natuurlijk heeft hij zn trekjes, maar dat hebben ze allemaal toch? Hij bedoelt het goed en dat is gewoon het belangrijkste. Hij is idd net wat anders, maar dat anders is vooral dat hij meer zichzelf is... Hoe de anderen zich zoveel beter voelen (op een paar uitzonderingen na) stoort mij veel meer en ik hoop dan ook dat die vooral niet gaan winnen!
Ja idd hoor, mee eens.
Leh-kùr
pi_207760961
Op 29/1 is Jason weggestemd door de bewoners en heeft hij voor nu het huis van BB verlaten
pi_207769639
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 10:17 schreef Kodiak100 het volgende:
Op 29/1 is Jason weggestemd door de bewoners en heeft hij voor nu het huis van BB verlaten
:'( :'( :'( :'( :'(
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_207769650
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 19:59 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
:'( :'( :'( :'( :'(
Wellicht komt hij nog terug, daarom ook voor nu verlaten
pi_207770518
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 10:17 schreef Kodiak100 het volgende:
Op 29/1 is Jason weggestemd door de bewoners en heeft hij voor nu het huis van BB verlaten
Echt belachelijk. Vind nog altijd dat de kijker iemand moet weg stemmen en niet de bewoners zelf :r
pi_207770547
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 21:00 schreef Mazikeen het volgende:

[..]
Echt belachelijk. Vind nog altijd dat de kijker iemand moet weg stemmen en niet de bewoners zelf :r
Het staat nog niet vast of hij nu definitief weg is, we hebben nog geen erfenis gezien.
pi_207770573
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 21:01 schreef Kodiak100 het volgende:

[..]
Het staat nog niet vast of hij nu definitief weg is, we hebben nog geen erfenis gezien.
Er staat een grote kruis door zijn hoofd….

Nou dan heeft het ook geen zin meer om te kijken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')