Mooie manquote:
En een goede zanger.quote:
Ja maar wat een broekie 1966. Leukquote:
Geweldig dit soort zangers, die hadden genoeg aan een stoel/kruk en een gitaar.quote:
Je weet het niet ... ze vallen bij bosjes de laatste tijd weerquote:Op donderdag 5 januari 2023 17:57 schreef Soury het volgende:
[ link | afbeelding ] Nou die gaat nog wel even mee.
Ik weet niet wanneer die foto is genomen maar hij kijkt alsof het het hem een worst zou zijnquote:Op donderdag 5 januari 2023 18:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Je weet het niet ... ze vallen bij bosjes de laatste tijd weer
Idd, foto is nog niet zo oud.quote:Op donderdag 5 januari 2023 18:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet niet wanneer die foto is genomen maar hij kijkt alsof het het hem een worst zou zijn
Ik zou haast gaanquote:Op donderdag 5 januari 2023 18:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, foto is nog niet zo oud.
[ afbeelding ]
Deal.quote:Op donderdag 5 januari 2023 18:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou haast gaanNog goedkoop ook Meet ??? Hahahaha
Roei jij?quote:
Geweldig die straatjes. Kruipend naar huisquote:
Als jij de drank betaald.quote:
Ierland nou dat gaat wat kostbaar wordenquote:
Maar als we gaan roeien dan is de overtocht gratis.quote:Op donderdag 5 januari 2023 18:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ierland nou dat gaat wat kostbaar worden
Serieus ik zou Ierland graag een keer aan doen. Alles boven Engeland en er onder.quote:Op donderdag 5 januari 2023 18:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar als we gaan roeien dan is de overtocht gratis.
Anders ik wel, vooral Schotland lijkt mij gaaf om naar toe te gaan.quote:Op donderdag 5 januari 2023 18:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Serieus ik zou Ierland graag een keer aan doen. Alles boven Engeland en er onder.
3 keer gedaan. Geweldig land en de mensen zijn rete tof. Je bent nooit een vreemdequote:Op donderdag 5 januari 2023 18:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Anders ik wel, vooral Schotland lijkt mij gaaf om naar toe te gaan.
Ik kwam wel eens padvinderij groepen uit Schotland tegen. Dat was ook gelijk vriendschap.quote:Op donderdag 5 januari 2023 18:56 schreef Soury het volgende:
[..]
3 keer gedaan. Geweldig land en de mensen zijn rete tof. Je bent nooit een vreemde
Ze hebben (niet allemaal) een soort vriendschappelijke humor. Elke B&B waar ik was elke kroeg het was gelijk op gaan met de meute. Heel apart. En de gemeenschappelijke toch wel haat naar Engelsen. Don't go that way !!!quote:Op donderdag 5 januari 2023 19:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kwam wel eens padvinderij groepen uit Schotland tegen. Dat was ook gelijk vriendschap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |