Ik had slechts de beschikking over een talietakel gisteren, dus de echt zware dingen willen niet. Op zolder bij mijn ouders hadden we een noktakel en dat werkte dus beter!
wat zijn dat voor dingen?
ik gebruik een stahl kraan op m'n werk, die kan heel veel ton tillen
quote:dan kun je geen zware zaken hijsen... een enkelwerk, een dubbelwerk of windas kan natuurlijk wel..
Op zondag 9 februari 2003 12:16 schreef DJKoster het volgende:
Mezelf...
(F*R=Fg*r*z1/z2*z3/z4..)
[Dit bericht is gewijzigd door BloodhoundFromHell op 09-02-2003 12:26]
quote:katrollen natuurlijk..
Op zondag 9 februari 2003 12:19 schreef Skelator het volgende:
Een derdehand takel, een talietakel, een vierloper, een noktakel , of een gijntuig?wat zijn dat voor dingen?
ik gebruik een stahl kraan op m'n werk, die kan heel veel ton tillen
quote:bleh, moderne troep.
Op zondag 9 februari 2003 12:34 schreef Zworld het volgende:
Deze gebruik ik:
[afbeelding]
quote:Daar ben ik het dan wel weer mee eens
Op zondag 9 februari 2003 12:20 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
(F*R=Fg*r*z1/z2*z3/z4..)
quote:Klopt
Op zondag 9 februari 2003 12:35 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
bleh, moderne troep.
wel gemakkelijk.
quote:Kracht * krachtarm = last * lastarm ,evt aangevuld met *tanden tandwiel1 / tanden tandwiel2 etc....
Op zondag 9 februari 2003 12:36 schreef Cheiron het volgende:[..]
Daar ben ik het dan wel weer mee eens
Nooit van gehoord?
quote:Nee, is nou niet echt iets waar ik me dagelijks mee bezig hou..
Op zondag 9 februari 2003 12:40 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Kracht * krachtarm = last * lastarm ,evt aangevuld met *tanden tandwiel1 / tanden tandwiel2 etc....
Nooit van gehoord?
quote:
Op zondag 9 februari 2003 12:48 schreef Cheiron het volgende:[..]
Nee, is nou niet echt iets waar ik me dagelijks mee bezig hou..
En zaken die ik op de middelbare school een keer heb gehoord ben ik nu al wel vergeten hoor..
Dat is toch kennis die iedereen hoort te weten die ooit op de lagere school heeft gezeten. Als je dat al bent vergeten, hoe moet je dan kinderen helpen met technisch lego, of als je wilt verhuizen, hoe weet je dan of je dat bankstel met je werktuig uit het raam kan hijsen zonder dat jety mis gaat.. BIJZONDER BELANGRIJKE KENNIS dus.
quote:tuurlijk jongen, vergeet vooral niet de formule van 't voorberekenen van de halveringstijd van Plutonium-116 isotoop
Op zondag 9 februari 2003 12:51 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
![]()
Dat is toch kennis die iedereen hoort te weten die ooit op de lagere school heeft gezeten. Als je dat al bent vergeten, hoe moet je dan kinderen helpen met technisch lego, of als je wilt verhuizen, hoe weet je dan of je dat bankstel met je werktuig uit het raam kan hijsen zonder dat jety mis gaat.. BIJZONDER BELANGRIJKE KENNIS dus.
btw, what the fuck doet dit in lifestyle ?
quote:het gaat om takels die je nodig hebt bij het VERHUIZEN . lifestyle dus!
Op zondag 9 februari 2003 13:02 schreef Mrln het volgende:[..]
tuurlijk jongen, vergeet vooral niet de formule van 't voorberekenen van de halveringstijd van Plutonium-116 isotoop
btw, what the fuck doet dit in lifestyle ?
quote:Ging jij nou niet weer terug naar een lagere school omdat je dit eerst niet wist?
Op zondag 9 februari 2003 12:51 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
![]()
quote:Nee, dat was voor een spoedcursus "kussen bij sex is gezond"
Op zondag 9 februari 2003 13:10 schreef Kang-He het volgende:[..]
Ging jij nou niet weer terug naar een lagere school omdat je dit eerst niet wist?
quote:Goed en nou weer ontopic graag.. wat voor takel hangt er bij jou op zolder?
Op zondag 9 februari 2003 13:15 schreef Mrln het volgende:[..]
Nee, dat was voor een spoedcursus "kussen bij sex is gezond"
quote:eh, geen
Op zondag 9 februari 2003 13:29 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Goed en nou weer ontopic graag.. wat voor takel hangt er bij jou op zolder?
Ik zou net zeggen: Hijskraan...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |