quote:
quote:
Hij zit ook gewoon bij de selectie, dus in ieder geval fit genoeg om te spelen.. maar misschien niet fit genoeg voor een hele wedstrijd. Of hij is voorbij gestreefd door de rechtsback..quote:Ahmetcan Kaplan, Steven Berghuis, Steven Bergwijn, Mohammed Kudus, Youri Baas, Youri Regeer en Florian Grillitsch zijn niet fit genoeg voor het duel met NEC.
Voor Christian Rasmussen, Olivier Aertssen, Jaydon Banel, Silvano Vos en Jorrel Hato is het de eerste keer dat ze bij de A-selectie zitten voor een officiële wedstrijd.
Bassie staat toch nu juist in het centrum?quote:Op zondag 8 januari 2023 13:46 schreef TheVulture het volgende:
Dan is Bassey in het centrum dus ook wel definitief klaar, anders zet je daar nu Rensch niet neer als Wijndal ook fit is. Da's niet per definitie een slechte ontwikkeling, al heb ik ook mijn twijfels over Rensch.
Zijn verschillende berichten, we zullen moeten afwachtenquote:Op zondag 8 januari 2023 13:47 schreef franklop het volgende:
[..]
Bassie staat toch nu juist in het centrum?
Volgens Jan Jood niet, maar we gaan het zien...quote:Op zondag 8 januari 2023 13:47 schreef franklop het volgende:
[..]
Bassie staat toch nu juist in het centrum?
Hoe oud ben jij, 13?quote:Op zondag 8 januari 2023 13:04 schreef Sebbeszweet het volgende:
Staat boerderijhoofd wel in de basis mag ik
Hopen ?
quote:Op zondag 8 januari 2023 13:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgens Jan Jood niet, maar we gaan het zien...
Boerderijhoofd muahahahahahahah vet grappig man!quote:Op zondag 8 januari 2023 13:04 schreef Sebbeszweet het volgende:
Staat boerderijhoofd wel in de basis mag ik
Hopen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |