Op het middenveld ook.quote:Op zondag 8 januari 2023 14:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Centraal heb je nog wel een verdediger erbij nodig. Los van de blessures.
Beter dan veel wedstrijden in de eerste seizoenshelft.quote:Op zondag 8 januari 2023 15:13 schreef freaky40 het volgende:
Ik zie een erg goed Ajax momenteel. Mooie kansen die er wel in moeten, maar ik ben wel tevreden eigenlijk
Ach hebben vaak genoeg kutter gespeeld dit seizoen tegen tegenstanders die minimaal net zo zwak zijnquote:Op zondag 8 januari 2023 15:13 schreef TheVulture het volgende:
Het spel vind ik eigenlijk zo slecht nog niet, al weet ik niet of het met de zwakte van NEC te maken heeft.
Bergwijn moet weer spelen natuurlijk en dan wordt Tadic weer op rechts gezet ofzo.quote:Op zondag 8 januari 2023 15:14 schreef TheVulture het volgende:
Conceicao moet je daar dus gewoon laten staan, maar die zal dus de volgende keer wel weer banken
Eens. Bergwijn lekker banken.quote:Op zondag 8 januari 2023 15:14 schreef TheVulture het volgende:
Conceicao moet je daar dus gewoon laten staan, maar die zal dus de volgende keer wel weer banken
Goede speler pffffquote:Op zondag 8 januari 2023 15:20 schreef Heeinz het volgende:
Valt me mee moet ik zeggen. Conceicao maar gewoon vaste basisspeler vanaf nu lijkt me
Wie gaat er dan banken?quote:Op zondag 8 januari 2023 15:20 schreef Heeinz het volgende:
Valt me mee moet ik zeggen. Conceicao maar gewoon vaste basisspeler vanaf nu lijkt me
Leg uit.quote:Op zondag 8 januari 2023 15:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Vandaag is wel een goed bewijs dat Hamstra en Huntelaar ook wat minder op vibes moeten inkopen, maar met verstand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |