Autisme?quote:Op zaterdag 25 maart 2023 17:32 schreef sirdanilot het volgende:
Nou vandaag weer rijles, achteruit rijden in een bocht lukt nog altijd voor geen meter. Stoeprandjes raken, te wijd, te dichtbij de stoeprand, wat een drama.
Aambeien?quote:
Het welbekende bochtje achteruit was één van mijn bijzondere verrichtingen bij het afrijden.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 19:19 schreef NaarMensje het volgende:
[..]
Achteruit in een bocht? Dat klinkt wel als de goden verzoeken voor een ongeval. Probeer je soms stuntpiloot te worden?
Goed verhaal, doen we niets mee.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 12:58 schreef sirdanilot het volgende:
Update ;
Tot op heden heb ik nog geen datum om af te rijden. Dat duurt in Ierland echt al gauw een half jaar.
Ik heb hier in Thailand en ook in Vietnam wel overal op de scooter rondgereden. Die scooters halen makkelijk 90 km/u, harder heb ik niet durven testen want dan trilt ie nogal als je harder gaat. Dus eerder een lichte motor dan een scooter.
Dit dus zonder rijbewijs. Ik vind op de scooter rijden geen probleem na de eerste 2 dagen oefenen in ieder geval. Het is als fietsen maar dan sneller.
Dankjewel voor je commentaar.hoe meer commentaar hoe meer mensen dit topic zien !quote:
Ja het is inderdaad wel een stormloop topic.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:08 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Dankjewel voor je commentaar.hoe meer commentaar hoe meer mensen dit topic zien !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |