Ik denk dat TS niet zo goed in de spiegel kan kijken.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:44 schreef Molo het volgende:
Waarom was het je vorige keer/keren niet gelukt eigenlijk?
Zou dat misschien komen omdat het schuldpapier van zijn studielening steeds in zijn zicht wappert?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:48 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik denk dat TS niet zo goed in de spiegel kan kijken.
Of anticiperen.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:48 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik denk dat TS niet zo goed in de spiegel kan kijken.
Het CBR heeft mij officieel afgekeurd voor rijbewijs B na medische keuring.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:44 schreef Molo het volgende:
Waarom was het je vorige keer/keren niet gelukt eigenlijk?
Amen.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:02 schreef Geerd het volgende:
Deze ts begint steeds meer en meer te ontpoppen als een braddie 2.0
Die moest toch 10x zn theorie doen?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:02 schreef Geerd het volgende:
Deze ts begint steeds meer en meer te ontpoppen als een braddie 2.0
Achteruit in een bocht? Dat klinkt wel als de goden verzoeken voor een ongeval. Probeer je soms stuntpiloot te worden?quote:Op zaterdag 11 maart 2023 17:35 schreef sirdanilot het volgende:
Vandaag moest ik achteruit in een bocht. Dat vond ik niet zo makkelijk, kostte me 7x of zo
Gewoon 3 punt keren vond ik minder moeilijk.
Moest van de instructeurquote:Op zaterdag 11 maart 2023 19:19 schreef NaarMensje het volgende:
[..]
Achteruit in een bocht? Dat klinkt wel als de goden verzoeken voor een ongeval. Probeer je soms stuntpiloot te worden?
Euh... Waarom zou dat raar zijn? Bij al mijn rijbewijzen was dat vaste prik in de rijlessen. Dat gebeurt uiteraard niet bij drukke voorrangswegen..quote:Op zaterdag 11 maart 2023 19:19 schreef NaarMensje het volgende:
[..]
Achteruit in een bocht? Dat klinkt wel als de goden verzoeken voor een ongeval. Probeer je soms stuntpiloot te worden?
Bijzondere verrichtingen (keren, invoegen) draaien maar om een ding: kijken. Met die auto omgaan leer je vanzelf, dat is een kwestie van doen. Maar het gaat er vooral om dat je je bewust bent van het verkeer om je heen en ook fouten van anderen kunt opvangen.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 17:58 schreef sirdanilot het volgende:
Vandaag door de woonwijken gereden. Keren in een krappe plek is wel lastig hoor. Maar hij zei dat die specifieke plek op het examen gebruikt werd.
Verder ook op de hoofdwegen gereden, de vierbaansweg met invoegen en net buiten de stad op 80 per uur wegen.
Vind het allemaal maar dood eng
Gaat toch best hard he zo'n auto, een foutje en je wordt voor lijk uit het wrak gezaagd.quote:
Klopt, apparaat beetje onder controle krijgen is ook heel belangrijk voor je ook echt het drukke verkeer in gaatquote:Op zaterdag 18 maart 2023 19:44 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Gaat toch best hard he zo'n auto, een foutje en je wordt voor lijk uit het wrak gezaagd.
Fietsen is hier ook levensgevaarlijk maar ja ik moet toch van A naar B.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 19:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Klopt, apparaat beetje onder controle krijgen is ook heel belangrijk voor je ook echt het drukke verkeer in gaat
Maar je fietst en loopt nu ook toch? Want daar kun je ook auto's tegen komen die je overhoop rijden. Nu zit je zelf aan het roer dus vraag me dan af waarom die angst nu meer aanwezig is
Ja hartstikke prima planquote:Op zaterdag 18 maart 2023 19:52 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Fietsen is hier ook levensgevaarlijk maar ja ik moet toch van A naar B.
Bijna alle banen die ik nu zoek (ik ben per 31 maart werkeloos) vereisen ook een rijbewijs.
Helaas zijn de regels hier zo dat je je Learner Permit 6 maanden moet hebben om af te mogen rijden. Mijn Learner Permit is van eind januari (want ook de theorietest duurde even om te boeken).quote:Op zaterdag 18 maart 2023 19:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja hartstikke prima plan
Die angst is dus niet zo realistisch en dus lekker door gaan met les nemen
Al enig idee wanneer afrijden zou kunnen?
Het idee is dat ik met rijbewijs meer opties heb voor locaties waar ik kan wonen en werken zonder uren door de regen te moeten fietsen of OV afhankelijk te zijnquote:Op zaterdag 18 maart 2023 22:30 schreef stavromulabeta het volgende:
Ach ja, je kunt ook je rijbewijs halen, nog 2 keer een ritje maken en vervolgens 15 jaar niet meer rijden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |