SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Ze had wel de hoofdrol in deze aflevering.quote:Op woensdag 1 maart 2023 19:38 schreef Astro_boy het volgende:
Die Esther spoort niet. Wordt steeds maller dat wijf.
Nou inderdaad. En dat is dan wat ze laten zien op televisie. Kun je nagaan hoe saai het de rest van de tijd is.quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:48 schreef Cirilico het volgende:
Ik ben nu voor ruim een week aan afkeveringen aan 't terugkijken. Het is een stuk saaier geworden zeg. D'r gebeurt niks...
Nog niet, maar het zal me niets verwonderen. Het scoort best stabiel voor het moeilijke tijdstip waarop het wordt uitgezonden lineair. Ook wordt er flink terug gekeken on demand en via Videoland dus geen reden om het maar 1 seizoen uit te zenden. En nu de fusie met RTL niet door gaat heeft SBS content nodig wat opvalt in de programmering met voornamelijk saaie programma's dus ik zou het zeker zo laten met EJVJL in de vooravond.quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:50 schreef Cirilico het volgende:
Is al bekend of er nog een seizoen komt?
Plan Isaac eruit stemmen was een zelfmoordplan, die mag nog niet weg.quote:Op maandag 6 maart 2023 18:35 schreef Pino112 het volgende:
Maar 360 graden was nooit gelukt, 180 ging al niet.
Inmiddels kunnen terugkijken. Ze (Febo noemden jullie dat toch?) doen er wel alles aan om Jeffrey en Isaac erin te houden. Een moeilijke opdracht en verbod om te spreken. Dat begon al een aantal eliminatie terug toen er meteen gestemd moest worden en toen het daarna ineens een duel werd. En maar 5 minuten mogen oefenen terwijl dat normaal een uur is ofzo.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 00:54 schreef Cirilico het volgende:
Ik ben maar komen lezen of Gert-Jan eruit ligt want juist deze belangrijke aflevering vertikken ze online te zetten. 't Is al 01:00 's nachts.
"Valse nicht", "blinde eendenbek", "slappe trut".quote:Op woensdag 8 maart 2023 19:49 schreef Astro_boy het volgende:
Ik zou ook niet op die Sasha stemmen, maar ook niet op die valse nicht. Maar dat de blinde eendenbek een slappe trut is wisten we al lang toch?
Zijn stappentellers.quote:Op woensdag 8 maart 2023 23:25 schreef praadje het volgende:
Waarom hebben een aantal zo'n geel bandje om? Dat vraag ik me al een paar dagen af.
Thanks. Zoiets dacht ik al. Maar heeft dat een speciale reden dat er best een aantal die hebben of zomaar voor de fun?quote:
Ze hadden er allemaal 1. De reden weet ik eigenlijk niet. Volgens mij als motivatie om meer te bewegen.quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:09 schreef praadje het volgende:
[..]
Thanks. Zoiets dacht ik al. Maar heeft dat een speciale reden dat er best een aantal die hebben of zomaar voor de fun?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |