Breuk sowieso niet want Mexx haalde hem opquote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Love hurts, maar hij moest weg, en had geen keuze.
Dat kan niet om een liefdesbreuk ofzo gaan.
quote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:30 schreef engine het volgende:
[..]
Breuk sowieso niet want Mexx haalde hem op![]()
Wat er wel is verder is alleen maar gokken. Dat weten we niet.
``````het leek er op dat die ene vrouw niet met haar gezicht in beeld wilde komenquote:
Ik dacht nog heel even dat het de moeder van Mexx wasquote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
``````het leek er op dat die ene vrouw niet met haar gezicht in beeld wilde komen
Zou kunnen, je ziet ook aan de beelden dat het niet echt spontaan is opgenomen.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
``````het leek er op dat die ene vrouw niet met haar gezicht in beeld wilde komen
Martin knuffelde wel hard met haar vermoed eerder zij n moeder?quote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:51 schreef engine het volgende:
[..]
Ik dacht nog heel even dat het de moeder van Mexx was
Ze hadden misschien meer drama verwacht?quote:Op dinsdag 21 maart 2023 20:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zou kunnen, je ziet ook aan de beelden dat het niet echt spontaan is opgenomen.
Zie je Martin op de rug, en daarna meteen frontaal in beeld.
En zou er echt 1 buiten staan te wachten met een camera tot er een auto in zicht is.
Ja was zijn moeder maar dat was mij niet meteen duidelijk.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 20:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Martin knuffelde wel hard met haar vermoed eerder zij n moeder?
Mij ook niet, maar toen ze zo haar best deed niet in beeld te komen en Martin haar zo knuffelde dacht ik wel dat ze het was. Maar zeker weten doen we het natuurlijk nietquote:Op dinsdag 21 maart 2023 20:19 schreef engine het volgende:
[..]
Ja was zijn moeder maar dat was mij niet meteen duidelijk.
Ik was hetzelfde aan het typenquote:Op woensdag 22 maart 2023 18:22 schreef Ebinas het volgende:
Martin kreeg te horen dat de gezondheid van Mexx in gevaar is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |