Dat had ik vorige week. Maar ik heb geen vakantie gehad, misschien is dat het.quote:Op woensdag 11 januari 2023 13:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Same. Soort blue monday maar dan anders.
eerst nog even een werkdagje afwerkenquote:Op donderdag 12 januari 2023 07:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik wil ook weer lekker slapenZo maar weer naar bed
Ik geniet nog even van een vakantiequote:Op donderdag 12 januari 2023 07:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
eerst nog even een werkdagje afwerken
Ik heb na morgen misschien verplicht vakantiequote:Op donderdag 12 januari 2023 08:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik geniet nog even van een vakantie
Je bent ontslagenquote:Op donderdag 12 januari 2023 08:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb na morgen misschien verplicht vakantie![]()
niet exact.quote:
Oh, dat is minderquote:Op donderdag 12 januari 2023 08:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb na morgen misschien verplicht vakantie![]()
Heb je een vast contract bij je detacheerder?quote:Op donderdag 12 januari 2023 08:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet exact.
Mijn opdrachtgever is er achter gekomen dat hij dit kwartaal geen werk voor mij heeft dus ik hoor vandaag of die het contract gaat opzeggen.
Maar ik werk via detachering, dus dat loopt gewoon door.
ja, best slecht, maar op zich moet er werk genoeg te vinden zijn.quote:
Kost je toch hopelijk geen verlof?quote:Op donderdag 12 januari 2023 08:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet exact.
Mijn opdrachtgever is er achter gekomen dat hij dit kwartaal geen werk voor mij heeft dus ik hoor vandaag of die het contract gaat opzeggen.
Maar ik werk via detachering, dus dat loopt gewoon door.
nee, jaarcontract. En de bedoeling was dat ik ook dat hele jaar bij die opdrachtgever zou blijven.quote:Op donderdag 12 januari 2023 08:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb je een vast contract bij je detacheerder?
Ai. Ik voel een vaststellingsovereenkomst aankomenquote:Op donderdag 12 januari 2023 08:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, jaarcontract. En de bedoeling was dat ik ook dat hele jaar bij die opdrachtgever zou blijven.
Verblijf? Zo ver is Limburg dus toch! Maar bij mij moet je ook wel betalen voor verblijfquote:Op donderdag 12 januari 2023 08:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, best slecht, maar op zich moet er werk genoeg te vinden zijn.
Bedrijf was nog aan het kijken voor ene opdracht in brabant, maar dan moeten ze natuurlijk ook reis en verblijf gaan betalen.
Of ik ga tijdelijk bij Tegan wonen
Lijkt me meer iets tussen de detacheerder en de opdrachtgever in deze. Maar goed ik weet niet hoe het verder tussen hen geregeld is.quote:Op donderdag 12 januari 2023 08:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, jaarcontract. En de bedoeling was dat ik ook dat hele jaar bij die opdrachtgever zou blijven.
dat denk ik niet.quote:Op donderdag 12 januari 2023 08:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ai. Ik voel een vaststellingsovereenkomst aankomen
Beetje gek wel dat opdrachtgever hier op dag 12 van een jaar achter komtquote:Op donderdag 12 januari 2023 08:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, dat zou in waalwijk zijn. dus elke dag 4 uur in de auto. dan kunnen ze kiezen of ze reistijd betalen, of een hotelquote:Op donderdag 12 januari 2023 08:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
Verblijf? Zo ver is Limburg dus toch! Maar bij mij moet je ook wel betalen voor verblijf![]()
.
Ooh, oke. Dat scheelt weerquote:Op donderdag 12 januari 2023 08:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat denk ik niet.
en ook als dat wel zou zijn, er is werk genoeg. Een andere aanbieding heb ik al gehad
ja, voor de kerst werd verteld wat mn volgende project zou zijn.quote:Op donderdag 12 januari 2023 08:15 schreef Tegan het volgende:
[..]
Beetje gek wel dat opdrachtgever hier op dag 12 van een jaar achter komt.
Dit is wel waarom detachering niets voor mij is.quote:Op donderdag 12 januari 2023 08:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, voor de kerst werd verteld wat mn volgende project zou zijn.
Vorige kwamen ze er "opeens" achter dat dat pas in april gaat lopen
Het universum helpt je duidelijk een handje om bij Tegan in de buurt te komen. Hopelijk is ze nog niet definitief op je afgeknapt vanwege je menstruatie fetisj.quote:Op donderdag 12 januari 2023 08:16 schreef gianni61 het volgende:
ja, dat zou in waalwijk zijn. dus elke dag 4 uur in de auto. dan kunnen ze kiezen of ze reistijd betalen, of een hotel
Dit is heel amateuristische planning van de opdrachtgever, mar goed, zo gaat het eigenlijk al sinds dat ik daar begonnen ben.quote:Op donderdag 12 januari 2023 08:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dit is wel waarom detachering niets voor mij is.
Dat, en het steeds wisselen van omgeving, bedrijf, collega's. Ik zou gillend gek uit m'n comfortzone gesleurd wordenquote:Op donderdag 12 januari 2023 08:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dit is wel waarom detachering niets voor mij is.
Kan ie daar niet "tegan"?quote:Op donderdag 12 januari 2023 08:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het universum helpt je duidelijk een handje om bij Tegan in de buurt te komen. Hopelijk is ze nog niet definitief op je afgeknapt vanwege je menstruatie fetisj.
daar doen wij introverte autisten niet aanquote:Op donderdag 12 januari 2023 09:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En het is ontzettend goed voor het opbouwen van je netwerk
Oja, is ook zoquote:Op donderdag 12 januari 2023 09:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar doen wij introverte autisten niet aan
Ja ik kan me voorstellen dat anderen dat weer ene enorme plus vinden. Net als dat ik ZZP'er vreselijk zou vinden (die fluctuaties, onzekerheid, jezelf zo moeten promoten), maar al mijn ZZP vrienden het fantastisch vinden, die vrijheid en spanning.quote:Op donderdag 12 januari 2023 09:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik vind juist de afwisseling van detachering heerlijkBen blij dat mijn opdracht er in mei op zit en ik in november weer iets nieuws ga doen. En ik vind mijn huidige opdracht en collega's heel leuk, maar ik ben gewoon weer toe aan iets anders
Herkenbaar. Heel fijn om één keer in de zoveel tijd weer een andere opdracht, afdeling en collega's te hebben.quote:Op donderdag 12 januari 2023 09:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik vind juist de afwisseling van detachering heerlijkBen blij dat mijn opdracht er in mei op zit en ik in november weer iets nieuws ga doen. En ik vind mijn huidige opdracht en collega's heel leuk, maar ik ben gewoon weer toe aan iets anders
Deze post hoort op LinkedIn, niet hier.quote:Op donderdag 12 januari 2023 09:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En het is ontzettend goed voor het opbouwen van je netwerk
Ik wilde haar toevoegen maar kreeg wat bijzondere hits toen ik zocht op 'TheGirlNextDoor'.quote:Op donderdag 12 januari 2023 09:42 schreef Barbusse het volgende:
Deze post hoort op LinkedIn, niet hier.
quote:Op donderdag 12 januari 2023 09:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wilde haar toevoegen maar kreeg wat bijzondere hits toen ik zocht op 'TheGirlNextDoor'.
quote:Op donderdag 12 januari 2023 09:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
weet je zeker dat je op linkedin zat?quote:Op donderdag 12 januari 2023 09:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wilde haar toevoegen maar kreeg wat bijzondere hits toen ik zocht op 'TheGirlNextDoor'.
Goede vraag.quote:Op donderdag 12 januari 2023 10:03 schreef gianni61 het volgende:
weet je zeker dat je op linkedin zat?
Ik heb echt een enorme bloedhekel aan dat corporate gewauwel over 'groeikansen', 'persoonlijke ontwikkeling', 'carrière mogelijkheden'quote:
En mensen trappen er nog steeds in.quote:Op donderdag 12 januari 2023 10:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb echt een enorme bloedhekel aan dat corporate gewauwel over 'groeikansen', 'persoonlijke ontwikkeling', 'carrière mogelijkheden'Vurige passionele haat aan dat soort dingen, alsof je bent wat je werkt. Napalm erop.
quote:Op donderdag 12 januari 2023 10:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En mensen trappen er nog steeds in.
En dit zeg je op basis van wat ik heb gepost omdat...?quote:Op donderdag 12 januari 2023 10:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb echt een enorme bloedhekel aan dat corporate gewauwel over 'groeikansen', 'persoonlijke ontwikkeling', 'carrière mogelijkheden'Vurige passionele haat aan dat soort dingen, alsof je bent wat je werkt. Napalm erop.
Het zit diep blijkbaar. Weer eens wat anders dan een Coronawappie, of een zwarte Piet wappie, of een Jezus wappie, of een LGHBTHWTFBBQ wappie...quote:Op donderdag 12 januari 2023 10:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En dit zeg je op basis van wat ik heb gepost omdat...?
Omdat:quote:Op donderdag 12 januari 2023 10:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Omdatquote:Op donderdag 12 januari 2023 10:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 januari 2023 09:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus je eigen post naar aanleiding van mijn post triggert een haatpost bij jou?quote:
Haha, blijkbaar.quote:Op donderdag 12 januari 2023 10:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het zit diep blijkbaar. Weer eens wat anders dan een Coronawappie, of een zwarte Piet wappie, of een Jezus wappie, of een LGHBTHWTFBBQ wappie...
Zo diep dat ik dubbel quote. De 30cm Fok!-diep zeg maar. Lawdhavemurcy.quote:Op donderdag 12 januari 2023 10:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het zit diep blijkbaar. Weer eens wat anders dan een Coronawappie, of een zwarte Piet wappie, of een Jezus wappie, of een LGHBTHWTFBBQ wappie...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |