Alsof je die allang niet zelf had achterhaald, stalker.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:09 schreef Faxie het volgende:
Geen adres gehadDan maar m'n eigen kussen spelen
Die had je al van de kerstkaartjesquote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:09 schreef Faxie het volgende:
Geen adres gehadDan maar m'n eigen kussen spelen
Dit lijkt een mannelijke bitch. Daar hebben we er al genoeg van hier.quote:
Oh. Dan gewoon opzoutenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit lijkt een mannelijke bitch. Daar hebben we er al genoeg van hier.
Welkom bitch.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:46 schreef Tlaloc het volgende:
Nou ik ben Tlaloc van @:Catkiller moest ik hier posten als de bitch die ik was
Heulemaal niet. Tegan en CL moeten nog aan de man.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit lijkt een mannelijke bitch. Daar hebben we er al genoeg van hier.
En jij, niet te vergeten. Of ben je toch stiekem al voorzien?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:55 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Heulemaal niet. Tegan en CL moeten nog aan de man.
Nee ik niet. Ik koop gewoon nog een hond, dat is beter voor iedereen.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En jij, niet te vergeten. Of ben je toch stiekem al voorzien?
Nee ik niet. Ik koop gewoon nog een hond, dat is beter voor iedereen.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En jij, niet te vergeten. Of ben je toch stiekem al voorzien?
Dat geven wij natuurlijk niet zomaar prijs, je zult er voor moeten werken!quote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:04 schreef Tlaloc het volgende:
Dank allen. Wat zijn een beetje de in-jokes en de etiquette hier?
Precies, een man. Dus geen bitch.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:55 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik moet helemaal niks.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:55 schreef Senn88 het volgende:
[..]
een vrouw dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |