Meidje, je zit nog niet eens op de verkeerde kant van de 30.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 11:24 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Behoor ik ook al bijna tot. Mentaal blijf ik steken op 16
Over 3,5 maand wel!quote:Op vrijdag 6 januari 2023 11:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Meidje, je zit nog niet eens op de verkeerde kant van de 30.
ik kan nog 2,5 week van het dertigplusserleven genietenquote:
Maar jij bent toch al 61?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 11:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kan nog 2,5 week van het dertigplusserleven genieten
alleen geestelijkquote:
Grapjas. Dat wordt steeds verschoven, dus elke keer als je denkt dat je er bijna bent, verleggen ze die grens weerquote:
Ja dat is om mensen zoals DrMarten gemotiveerd te houden. Zo denken ze dat ze ooit nog pensioen krijgen terwijl er tzt geen geld meer voor is.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 12:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Grapjas. Dat wordt steeds verschoven, dus elke keer als je denkt dat je er bijna bent, verleggen ze die grens weer
Met zijn allen achter de rollator naar kantoorquote:Op vrijdag 6 januari 2023 12:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Grapjas. Dat wordt steeds verschoven, dus elke keer als je denkt dat je er bijna bent, verleggen ze die grens weer
Parkeerplaats vol met scootmobielenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 13:26 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Met zijn allen achter de rollator naar kantoor
3 uur in de regio taxie zitten voor je aan het werk kan omdat je eerst alle mensen in de omgeving van 50km moet ophalenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 13:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Parkeerplaats vol met scootmobielen
Maar wel gratis, want seniorenpas!quote:Op vrijdag 6 januari 2023 13:57 schreef Senn88 het volgende:
[..]
3 uur in de regio taxie zitten voor je aan het werk kan omdat je eerst alle mensen in de omgeving van 50km moet ophalen
Is maar voor een beperkt aantal km’s meid. De rest moet je gewoon betalenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 14:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar wel gratis, want seniorenpas!
Oh. Dan toch maar met de scootmobielquote:Op vrijdag 6 januari 2023 14:13 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Is maar voor een beperkt aantal km’s meid. De rest moet je gewoon betalen
Noem je me nou dik?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 16:05 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Kan ik jou inhuren vanavond als kussen?
Geef je adres maarquote:Op vrijdag 6 januari 2023 17:18 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik laat de voordeur wel van het slot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |