Jezus, wat is het toch te hopen dat ratten als deze filmer eens op hun donder krijgenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 15:51 schreef Rnie het volgende:
[..]
Hij loopt gewoon straal voorbij zijn eigen auto.Heeft totaal geen besef waar hij is volgens mij.
![]()
Hij krijgt Joe Biden-trekjes zo..quote:Op dinsdag 7 maart 2023 15:51 schreef Rnie het volgende:
[..]
Hij loopt gewoon straal voorbij zijn eigen auto.Heeft totaal geen besef waar hij is volgens mij.
![]()
Misschien moeten we dit soort beelden ook niet delen.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 15:51 schreef Rnie het volgende:
[..]
![]()
Bah wat een naar volkquote:Op dinsdag 7 maart 2023 15:51 schreef Rnie het volgende:
[..]
![]()
Buiten het publieke leven? Hoe stel je je dat voor?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:12 schreef Mani89 het volgende:
Super tragisch. Zijn handlers kunnen hem beter volledig buiten de publiciteit en het publieke leven houden, die smerige roddelrioolratten hou je toch nooit weg en ik krijg niet het idee dat Bruce er zelf allemaal nog veel erg in heeft.
Dat is de paparazzi paradox. Check de comments van een willekeurig paparazzi video. Overal wordt er gezegd dat ze ze met rust moeten laten, maar ondertussen zelf wel het filmpje kijken.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 16:09 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Misschien moeten we dit soort beelden ook niet delen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |