abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207423636
quote:
9s.gif Op woensdag 4 januari 2023 14:09 schreef Zwansen het volgende:
Ik dacht dat die man een soort van onsterfelijk was. :{

Ik was mega fan van Bruce in de jaren 90, vooral Die Hard With A Vengeance, Death Becomes Her en The Sixth Sense. Geweldige films.
pi_207423750
treurig
pi_207424173
Aan het eind blijkt hij zelf ook dood te zijn.

Oh nee de clou van Sixth Sense verklapt
-nee-
  woensdag 4 januari 2023 @ 22:37:52 #29
277627 Seven.
We are Borg.
pi_207424835
quote:
14s.gif Op woensdag 4 januari 2023 22:05 schreef Marsenal het volgende:

Fuck, ik weet nog precies hoe het voelde toen ik het einde van Sixth Sense voor het eerst zag.

Bruce is een baas, klote dat het zo zal eindigen voor hem.
Resistance is futile.
  donderdag 5 januari 2023 @ 10:35:14 #30
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_207427833
Ik zag gisteren nog een oude roast met hem, toen kon hij nog alles :{
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_207428260
Held. _O_
pi_207441119
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2023 14:52 schreef heywoodu het volgende:
Dit soort ziektes en aandoeningen, waardoor je alledaagse dingen en woorden echt totaal niet meer snapt :r :'(

Dat is toch geen leven joh, opgesloten in jezelf.

Weet je in het geval van afasie nog wel wat er gebeurt? Als in, je weet dat die en die je kinderen zijn, en dat iemand ziek is, om maar wat te noemen, maar dat je het niet meer kunt formuleren en dat je ook niet begrijpt wat anderen nog zeggen?
Bij mij weten is afasie een soort dementie veroorzaakt door harde klappen tegen je hoofd.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_207441167
quote:
14s.gif Op woensdag 4 januari 2023 22:05 schreef Marsenal het volgende:

Toch niet helemaal Unbreakable dus
Denk onbegrensd en kijk verder dan je kan zien
Wij zijn unlimited barrières kennen we niet
Denk unlimited
pi_207441693
ik lees dat het een taalstoornis is, meestal na en beroerte? en dat het ook weer kan verbeteren?
  vrijdag 6 januari 2023 @ 12:54:01 #37
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_207441900
Sneu.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_207442067
https://www.filmtotaal.nl/nieuws/98449

Dat USA Today een foto uit de film Assassin heeft opgenomen in zijn lijst met opvallendste 2023-films geeft ook al aan dat deze film waarschijnlijk zijn laatste is. Een hoogvlieger zal het echter niet zijn.

Mocht Assassin niet de laatste film van Willis zijn geweest, dan was deze waarschijnlijk heel geruisloos aan ons voorbij gegaan. Niets wijst erop dat de film een hoogstaand actiespektakel gaat worden.

[ Bericht 60% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2023 13:17:38 ]
pi_207443924
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 januari 2023 13:16 schreef streamjohan het volgende:
https://www.filmtotaal.nl/nieuws/98449

Dat USA Today een foto uit de film Assassin heeft opgenomen in zijn lijst met opvallendste 2023-films geeft ook al aan dat deze film waarschijnlijk zijn laatste is. Een hoogvlieger zal het echter niet zijn.

Mocht Assassin niet de laatste film van Willis zijn geweest, dan was deze waarschijnlijk heel geruisloos aan ons voorbij gegaan. Niets wijst erop dat de film een hoogstaand actiespektakel gaat worden.
Hij heeft nog best wel wat projectjes gehad, maar volgens mij allemaal om de erfenis wat te spekken, rolletjes in nietszeggende films waar hij amper echt iets dynamisch toevoegt. Gelukkig is Bruce op z'n sterkst als hij een beetje met een strakke kop om zich heen kijkt. :P

Die zal veels te jong sterven. Erg triest.

Ga nu effe z'n album opzetten :D
-nee-
  zaterdag 7 januari 2023 @ 22:41:24 #40
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_207463246
Ik snap niet zo goed waarom men zegt dat hij binnenkort dood zou zijn.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_207463287
quote:
5s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 22:41 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom men zegt dat hij binnenkort dood zou zijn.
Daar vreest zijn familie voor, blijkbaar. Die zullen het wel weten.
-nee-
  zaterdag 7 januari 2023 @ 23:10:16 #42
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_207463750
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 22:43 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Daar vreest zijn familie voor, blijkbaar. Die zullen het wel weten.
Ja dat zal, maar ik snap de link met afasie niet. Tenzij ze besluiten tot euthanasie als het te erg wordt.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_207463978
quote:
15s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 23:10 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
Ja dat zal, maar ik snap de link met afasie niet. Tenzij ze besluiten tot euthanasie als het te erg wordt.
Het kan door een tumor komen, lees ik, misschien is het ook een beetje een loterij voor Bruce Willis, als je ziet dat de familie nog ergens hoop houdt, wat zuinig klinkt
-nee-
pi_208026016
twitter
pi_208026061
quote:
Bruce Willis (67) heeft een meer 'specifieke diagnose' gekregen over zijn hersenaandoening. Bij de acteur is recent frontotemporale dementie (FTD) vastgesteld, zo heeft zijn familie aan Amerikaanse media bekendgemaakt.

"Helaas zijn communicatieproblemen slechts één symptoom van de ziekte waarmee Bruce wordt geconfronteerd. Hoewel dit pijnlijk is, is het een opluchting om eindelijk een duidelijke diagnose te hebben", meldt zijn familie. FTD is volgens hen een 'wrede ziekte waar velen van ons nog nooit van hebben gehoord en die iedereen kan treffen'.

Er zijn geen behandelingen voor FTD, maar de familie van Willis hoopt dat daar in de toekomst verandering in komt. Bruce had daar graag een rol in willen spelen door de media op te zoeken en het bewustzijn te vergroten. Dat gaat vanwege zijn conditie echter niet.

FTD komt vaak al op relatief jonge leeftijd voor. Volgens Alzheimer Nederland zorgt de ziekte voor heftige veranderingen in gedrag, taalvaardigheid en motoriek. Geheugenproblemen komen vaak pas in een later stadium.
https://www.rtlboulevard.(...)an-vorm-van-dementie
pi_208026349
Afschuwelijk. Ik hoop dat hij ondanks deze afschuwelijke ziekte nog kan genieten van het leven en zijn gezin, vrienden en familie ❤❤
pi_208026740
Een flash-back van de na-presidentiële jaren van Ronald Reagan.
pi_208026743
Triest, zo jong nog.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_208031755
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2023 16:49 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Tijd om eens wat kritischer te zijn op wat je leest. Ik zie geen enkele bron bij dat artikel, iedereen kan zo'n verhaal plaatsen en brengen als 'nieuws'. Een interview met de familie is het in ieder geval niet.
Dus, de post van Rumer Willis waarin zij aangeeft dat haar vader Frontotemporale Dementie heeft (en waar afasie een kenmerk van kan zijn) is onvoldoende? Misschien zelf ook even zoeken voor je een ander de maat neemt?
pi_208032375
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 12:53 schreef totebel het volgende:

[..]
Dus, de post van Rumer Willis waarin zij aangeeft dat haar vader Frontotemporale Dementie heeft (en waar afasie een kenmerk van kan zijn) is onvoldoende? Misschien zelf ook even zoeken voor je een ander de maat neemt?
Dat ging over de post in de OP en niet over de update.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')