quote:Op woensdag 4 januari 2023 14:09 schreef Zwansen het volgende:
Ik dacht dat die man een soort van onsterfelijk was.
Fuck, ik weet nog precies hoe het voelde toen ik het einde van Sixth Sense voor het eerst zag.quote:Op woensdag 4 januari 2023 22:05 schreef Marsenal het volgende:
Aan het eind blijkt hij zelf ook dood te zijn.
Oh nee de clou van Sixth Sense verklapt
Bij mij weten is afasie een soort dementie veroorzaakt door harde klappen tegen je hoofd.quote:Op woensdag 4 januari 2023 14:52 schreef heywoodu het volgende:
Dit soort ziektes en aandoeningen, waardoor je alledaagse dingen en woorden echt totaal niet meer snapt![]()
Dat is toch geen leven joh, opgesloten in jezelf.
Weet je in het geval van afasie nog wel wat er gebeurt? Als in, je weet dat die en die je kinderen zijn, en dat iemand ziek is, om maar wat te noemen, maar dat je het niet meer kunt formuleren en dat je ook niet begrijpt wat anderen nog zeggen?
Toch niet helemaal Unbreakable dusquote:Op woensdag 4 januari 2023 22:05 schreef Marsenal het volgende:
Aan het eind blijkt hij zelf ook dood te zijn.
Oh nee de clou van Sixth Sense verklapt
Hij heeft nog best wel wat projectjes gehad, maar volgens mij allemaal om de erfenis wat te spekken, rolletjes in nietszeggende films waar hij amper echt iets dynamisch toevoegt. Gelukkig is Bruce op z'n sterkst als hij een beetje met een strakke kop om zich heen kijkt.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 13:16 schreef streamjohan het volgende:
https://www.filmtotaal.nl/nieuws/98449
Dat USA Today een foto uit de film Assassin heeft opgenomen in zijn lijst met opvallendste 2023-films geeft ook al aan dat deze film waarschijnlijk zijn laatste is. Een hoogvlieger zal het echter niet zijn.
Mocht Assassin niet de laatste film van Willis zijn geweest, dan was deze waarschijnlijk heel geruisloos aan ons voorbij gegaan. Niets wijst erop dat de film een hoogstaand actiespektakel gaat worden.
Daar vreest zijn familie voor, blijkbaar. Die zullen het wel weten.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:41 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom men zegt dat hij binnenkort dood zou zijn.
Ja dat zal, maar ik snap de link met afasie niet. Tenzij ze besluiten tot euthanasie als het te erg wordt.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:43 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Daar vreest zijn familie voor, blijkbaar. Die zullen het wel weten.
Het kan door een tumor komen, lees ik, misschien is het ook een beetje een loterij voor Bruce Willis, als je ziet dat de familie nog ergens hoop houdt, wat zuinig klinktquote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:10 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ja dat zal, maar ik snap de link met afasie niet. Tenzij ze besluiten tot euthanasie als het te erg wordt.
https://www.rtlboulevard.(...)an-vorm-van-dementiequote:Bruce Willis (67) heeft een meer 'specifieke diagnose' gekregen over zijn hersenaandoening. Bij de acteur is recent frontotemporale dementie (FTD) vastgesteld, zo heeft zijn familie aan Amerikaanse media bekendgemaakt.
"Helaas zijn communicatieproblemen slechts één symptoom van de ziekte waarmee Bruce wordt geconfronteerd. Hoewel dit pijnlijk is, is het een opluchting om eindelijk een duidelijke diagnose te hebben", meldt zijn familie. FTD is volgens hen een 'wrede ziekte waar velen van ons nog nooit van hebben gehoord en die iedereen kan treffen'.
Er zijn geen behandelingen voor FTD, maar de familie van Willis hoopt dat daar in de toekomst verandering in komt. Bruce had daar graag een rol in willen spelen door de media op te zoeken en het bewustzijn te vergroten. Dat gaat vanwege zijn conditie echter niet.
FTD komt vaak al op relatief jonge leeftijd voor. Volgens Alzheimer Nederland zorgt de ziekte voor heftige veranderingen in gedrag, taalvaardigheid en motoriek. Geheugenproblemen komen vaak pas in een later stadium.
Dus, de post van Rumer Willis waarin zij aangeeft dat haar vader Frontotemporale Dementie heeft (en waar afasie een kenmerk van kan zijn) is onvoldoende? Misschien zelf ook even zoeken voor je een ander de maat neemt?quote:Op woensdag 4 januari 2023 16:49 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Tijd om eens wat kritischer te zijn op wat je leest. Ik zie geen enkele bron bij dat artikel, iedereen kan zo'n verhaal plaatsen en brengen als 'nieuws'. Een interview met de familie is het in ieder geval niet.
Dat ging over de post in de OP en niet over de update.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 12:53 schreef totebel het volgende:
[..]
Dus, de post van Rumer Willis waarin zij aangeeft dat haar vader Frontotemporale Dementie heeft (en waar afasie een kenmerk van kan zijn) is onvoldoende? Misschien zelf ook even zoeken voor je een ander de maat neemt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |