Moet je bij @vogeltjesdans zijn die laat zijn wijf hem in de reet neuken met een voorbind dildoquote:Op dinsdag 3 januari 2023 16:41 schreef knakworst3d het volgende:
Mijn vriendin en ik hadden het al vaker erover gehad om te experimenteren op sexueel vlak. Zij kwam met pegging, had er nog nooit van gehoord. Toen ik het googlede schrok ik toch wel een beetje. Maar heb ingestemd omdat we ook eens een trio hebben gedaan met een vrouw, wat ik graag wou.
Gisteravond was het zover en heeft ze mij met een strap-on kei en keihard geneukt. Het eten van de kerst kwam er nog net niet uit aan de voorzijde. Ik merkte gewoon hoe ze genoot om mij te vernederen. En nu loop ik dus de hele dag al op kantoor met een maandverband in mijn onderbroek omdat mijn anus is uitgescheurd
Klacht: pegging is niets voor mij
Wat is daar mis meequote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:43 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Moet je bij @:vogeltjesdans zijn die laat zijn wijf hem in de reet neuken met een voorbind dildo
Tegemoet is toch van voor?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:28 schreef Jahr00n het volgende:
ik geniet daar intens van om flink afgerost te worden. mijn fetish is dat dat gebeurd door een zeer grote neger. mijn vriend is helaas blank maar doet af en toe een zwarte voorbind dildo om om mij tegemoet te komen.
Heeft ie geen schmink?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:28 schreef Jahr00n het volgende:
ik geniet daar intens van om flink afgerost te worden. mijn fetish is dat dat gebeurd door een zeer grote neger. mijn vriend is helaas blank maar doet af en toe een zwarte voorbind dildo om om mij tegemoet te komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |