Bijna.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 19:33 schreef Remco het volgende:
De altijd degelijke Kai Verbij zal wel iets van 1.08 hoog gaan rijden.
Je hebt het over Otterspeer….quote:Op vrijdag 6 januari 2023 19:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Otterspeer wel verreweg de snelste, dit mag hij eigenlijk niet weggeven...
Dat dachten we op het NK ook.quote:
Zou denk ik wel logischer zijn, maar misschien willen ze het sprinttoernooi eerst afronden?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 19:58 schreef hhh38 het volgende:
Waarom is het 2e deel van het sprintkampioenschap niet na het allrounden morgen?
Denk dat de Noren het allroundtoernooi dit weekend belangrijker vinden en dat daarom op de betere tijden is. Maar andersom was logischer geweest jaquote:Op vrijdag 6 januari 2023 19:58 schreef hhh38 het volgende:
Waarom is het 2e deel van het sprintkampioenschap niet na het allrounden morgen?
Tja als je toppers liever het leger in gaan in hun prime dan wedstrijden winnen dan weet je wel genoeg als sport.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 10:39 schreef Slobeend het volgende:
Wat een gigantisch armoedig deelnemersveld bij de vrouwen zeg. Nederlandse vrouwen, Wiklund en verder brandhout.
Niet echt, Nils komt nou nooit echt over als een heel normaal persoon. Dus om nou conclusies over het schaatsen te gaan verbinden aan zijn gedrag zou ik niet doen.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 10:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Tja als je toppers liever het leger in gaan in hun prime dan wedstrijden winnen dan weet je wel genoeg als sport.
Dat is waar. Anderzijds zei hij voor de Spelen al dat hij ook eens geld moest gaan verdienen om het huis uit te gaan. Maar hij had nu vast wel aardige aanbiedingen kunnen krijgen, hoop ik?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 10:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Niet echt, Nils komt nou nooit echt over als een heel normaal persoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |