Zeker nu blijkt dat de omstandigheden duidelijk minder zijn..quote:Op vrijdag 6 januari 2023 19:20 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Dat gezeik over Thialftijden de hele tijd is ook vermoeiend
En dan Van Dijk kennende alle cijfers door elkaar halen.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 19:21 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zeker nu blijkt dat de omstandigheden duidelijk minder zijn..
Maar Erik is van de statistieken he, die zou het liefst nog noemen dat iemand de snelste tijd ooit rijdt op een Noorse schaatsbaan op een vrijdagavond, maar dat hij op zaterdagmiddag wel eens sneller is gegaan..
Ik krijg spontaan last van mijn onderbeen.quote:
Marja Vis had altijd zo'n touwtje.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 19:24 schreef Toby56 het volgende:
Hersman over Scheperkamp: "onrustige linkerarm."
De lijst met NL schaatsers die daaronder lijden is de laatste jaren alleen maar groter geworden, maar doorgaans houdt Martin daar zijn mond over.
Volgens mij is en blijft het nog steeds zinloos verlies van energie, omdat die arm steeds weer op de rug gelegd moet worden, met iedere slag.
Of handen gewoon los houden, of op de rug leggen op het rechte stuk, of een touwtje.
Bosa heeft al een probleem.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 19:29 schreef hhh38 het volgende:
Op een langzame baan is die 1000m net te lang voor Bosa vrees ik
In de jaren 80 werd trainer/coach Leen Pfrommer er een 'propagandist' van. Iemand als Ria Visser nam het advies over. Anderen volgden en hadden er baat bij.quote:
Die vloog klassiek bijna de bocht uit.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 19:31 schreef -XOR- het volgende:
Ze zagen bij de NOS niet dat Klein bijnaop zn muil ging?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |