Ze snappen wel meer niet.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:51 schreef wimderon het volgende:
Ze snappen niet dat de vergelijking met het klassement is
Bijna, 7 en een halfquote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:36 schreef hhh38 het volgende:
Jutta rijdt zo 8 seconden sneller dan Gonzalez
Ach. Werd Gomez niet ooit gedubbeld op de 1500?quote:
Kon je je toen gewoon vrij inschrijven ofzo?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:56 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ach. Werd Gomez niet ooit gedubbeld op de 1500?
Zeker bij de sprintafstanden hoor je gewoon elk jaar een WK te hebben en niet zo'n nietszeggend EK..quote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:54 schreef hhh38 het volgende:
Het is niet best gesteld met het vrouwenschaatsen in de rest van Europa
Voor zover ik weet kon bij het EK Allround ieder land altijd 1 deelnemer inschrijven.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 19:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kon je je toen gewoon vrij inschrijven ofzo?
Die Equatoriaal Guinees deed buiten deelneming mee he, je moet wel aan internationale minimumvereisten voldoen bij de OS.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 19:02 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Voor zover ik weet kon bij het EK Allround ieder land altijd 1 deelnemer inschrijven.
Toch een beetje de Olympische gedachte hè. Daar is ook wel eens een Equatoriale Guineaan verzopen in het zwembad.
Ik vind dat soort folklore nooit zo erg. En bovendien moet je toch ergens beginnen als je een sport in een land voet aan de grond wil laten krijgen.
Nee hoor, dat was gewoon een officiële deelnemer. Alleen had hij zich niet via de kwalificatie-eisen geplaatst maar kwam hij op de startlijst via quotaplaatsen.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 19:03 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Die Equatoriaal Guinees deed buiten deelneming mee he, je moet wel aan internationale minimumvereisten voldoen bij de OS.
Ik zie ook liever gewoon elk jaar een WK, maar nu je een EK rijdt hoop je natuurlijk dat het niveau ook behoorlijk is. Volgens mij is het niet altijd zo slecht geweest.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 19:01 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zeker bij de sprintafstanden hoor je gewoon elk jaar een WK te hebben en niet zo'n nietszeggend EK..
(wel de "pech" dat je dan ook nog de Russen mist, maar toch)
Ah, ik herinner me hem helemaal alleen krabbelend in dat bad, maar waarschijnlijk was dat het laatste deel en waren de anderen toen allang klaar.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 19:05 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nee hoor, dat was gewoon een officiële deelnemer. Alleen had hij zich niet via de kwalificatie-eisen geplaatst maar kwam hij op de startlijst via quotaplaatsen.
Buiten deelneming heb ik nog nooit van gehoord. Voor de 100m atletiek en zwemmen zijn heel veel startplekken beschikbaar voor landen met weinig sporters die aan limiettijden kunnen voldoen toch?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 19:03 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Die Equatoriaal Guinees deed buiten deelneming mee he, je moet wel aan internationale minimumvereisten voldoen bij de OS.
Ik zeg uit mijn hoofd dat het een serie met maar 3 deelnemers was, waarvan een DNS en die ander dus al een tijdje aan het douchen was.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 19:08 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ah, ik herinner me hem helemaal alleen krabbelend in dat bad, maar waarschijnlijk was dat het laatste deel en waren de anderen toen allang klaar.
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:38 schreef hhh38 het volgende:
Ongelofelijk hoe erg WojcikMichalski achteruit is gegaan in 1 seizoen
Wildcard,is inderdaad niet buiten mededinging.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 19:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Buiten deelneming heb ik nog nooit van gehoord. Voor de 100m atletiek en zwemmen zijn heel veel startplekken beschikbaar voor landen met weinig sporters die aan limiettijden kunnen voldoen toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |