Zeker omdat hij niet rechtstreeks tegen Scheperkamp rijdt.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:34 schreef Van_Poppel het volgende:
Toch is hij niet kansloos op de 1000m
Hand. Schaats bleef aan de buitenkant van de blokjes.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Hij raakte met de schaats dat blokje
Ooit had ik dat ook nog wel voor Hein, maar het is een dusdanig circus geworden dat ik het hem gewoon ook niet meer gun, dit is niet meer pech, dit is gewoon slecht.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:33 schreef Toby56 het volgende:
Hein is wel iemand die ik het allemaal FOKKING gun, maar blijkbaar zijn die zenuwen hem op beslissende momenten toch steeds weer de baas, met name bij de belangrijke internationale confrontaties.
Wat zonde toch.
Volgens mij was er de afgelopen jaren ook wel eens helemaal geen Fin.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:35 schreef Toby56 het volgende:
Ook triest: er doet 1 Fin mee.
En kijk eens waar-ie staat.
Nog niet zo lang geleden deden er meerdere Finnen mee voor het podium.
Scheperkamp is ook wel een nerveus type volgens mijquote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:36 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zeker omdat hij niet rechtstreeks tegen Scheperkamp rijdt.
Wilde juist het tegenovergestelde zeggenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Scheperkamp is ook wel een nerveus type volgens mij
Clas!quote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgens mij was er de afgelopen jaren ook wel eens helemaal geen Fin.
Clas Thunberg draait zich om in z'n graf
Geen idee, maar als ze tegen elkaar hadden gereden had hij er alleen maar naast hoeven zitten op 600 meter. Een aparte rit kan mee- of tegenvallen.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Scheperkamp is ook wel een nerveus type volgens mij
Terwijl Tuitert daar toch verstand van zou moeten hebben.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:43 schreef Remco het volgende:
'Er is wel iets in bochten dat niet goed gaat'
Zul je denken Tuitert?
Eigenlijk is het normaal, maar helaas lopen er inderdaad genoeg anderen voor weg.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Vind het op zich wel klasse van Hein dat hij zo'n interview gewoon doet. Je komt er sowieso niet lekker uit naar voren.
Ze had nog wel makkelijk van de schaatssters in de vorige rit gewonnen.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
Met zo'n slowmotion start toch nog iemand overkruisen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |