abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207402516
Heb jij een bijna-dood ervaring gehad?
Ken je iemand die een bijna-dood ervaring heeft gehad?

Hoe was dat? Zag je het licht? Flitste het leven aan je voorbij?
Of was het alleen maar donker?
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
pi_207403164
Mijn oma is als kind streng katholiek opgevoed en geloofde ook sterk daarin.
Tijdens de tweede wereldoorlog is zij in een weeshuis beland en haar ouders en bijna al haar broertjes en zusjes verloren.
Zij heeft het geloof toen afgezworen, is altijd verbitterd geweest erover. Ze hoefde geen God in zo'n wereld. Ze heeft er ook nooit meer over gesproken tussen haar 17e en 86e levensjaar.
Aan haar sterfbed vroeg ze echter om een rozenkrans kettinkje (waar katholieken mee bidden) en echt vlak voor ze stierf zij ze dat ze Maria zag in een blauwe jurk en die haar mee kwam nemen.

Ik vind het nog steeds zo bizar.
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
pi_207406231
Toen ik 16 was zat ik achterin een auto die verongelukt is, het was kantje boord, ik heb een tijdje in coma gelegen, wat ik wrong vaag van weet is dat ik een soort tunnel leek te zijn, maar helemaal goed kan ik het me helaas niet herinneren
  dinsdag 3 januari 2023 @ 16:27:38 #4
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_207406237
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2023 11:01 schreef Speedfight het volgende:
Ja.
quote:

Licht gezien, het was geel en heel mooi, en m'n leven speelde zich min of meer achterstevoren af waarbij iedereen die me dierbaar is voorbijkwam en eindigde met het afscheid nemen van m'n moeder.
Huilen dan.
pi_207406409
Ben toevallig net begonnen aan 'Eindeloos Bewustzijn' nadat ik vele casussen heb aangehoord via Youtube. Het is enorm intrigerend. Zelf (helaas) geen ervaring gehad.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  dinsdag 3 januari 2023 @ 16:56:32 #6
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_207406420
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2023 16:55 schreef Akathisia het volgende:
Zelf (helaas) geen ervaring gehad.
-edit- geen grapjes hier, serieus onderwerp

[ Bericht 4% gewijzigd door Speedfight op 03-01-2023 16:59:29 ]
Huilen dan.
pi_207406450
Te laat, heb het gezien. Beetje gelachen.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_207406863
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2023 11:01 schreef Speedfight het volgende:

Nee wel kantje boord omdat ik bijna geen bloed meer had, heel langzaam gleed ik weg wat echt niet beangstigend was.
pi_212686744
:W Ja, hoi!

Operatie gehad, maar ik heb te veel morfine en narcose gehad waardoor mijn longspieren te veel verzwakten en ik stikte. Hartstilstand. (Ik mag het niet stikken noemen van de dokter, want dan zou ik nu echt dood zijn geweest; het was ademnood! :') )

Ik dreef in een organische tunnel, heerlijk zacht en warm gevoel. (Kom maar op met darmgrapjes. :') ) Ik zag licht op het eind en wist dat ik daar niet naar toe moest gaan, want dan zou het definitief over zijn voor mij. En ik was boos omdat ik zeker wist dat zodra ik weer bij zou komen (het stond voor mij vast dat ik inderdaad weer bij zou komen), dat ik dit geweldigs allemaal zou vergeten of als een droom zou afdoen.
En inderdaad, een periode lang deed ik het af als een droom, maar langzaam maar zeker ging de boel toch bezinken.
pi_212863698
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2023 16:55 schreef Akathisia het volgende:
Ben toevallig net begonnen aan 'Eindeloos Bewustzijn' nadat ik vele casussen heb aangehoord via Youtube. Het is enorm intrigerend. Zelf (helaas) geen ervaring gehad.
Intrigerend boek he, een wetenschappelijke visie ook nog. De schrijver kan er mooi over vertellen, er staan op youtube verschillende interviews met hem
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')