thanks!!quote:Op zondag 12 februari 2023 21:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
https://lovereality.nl/zi(...)p-met-mexx-en-nadir/
Wat is drost?quote:Op maandag 6 februari 2023 13:03 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Jaa tikkers
Grey Grootste wannabe-mod 2022..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
das wel iets om drots op te zijn
Hij is lekker aan het mailen met ex bewoners..quote:Op woensdag 15 februari 2023 21:55 schreef woxxel het volgende:
@:DGK. . Wat was t laatste wat je zei?
T was al verwijderd voor ik t kon lezen
De productie, ook wel kamer 5 en achter genoemd.quote:Op donderdag 16 februari 2023 21:25 schreef Dootjuhh het volgende:
Ff een vraagje..
Misschien domme/rare vraag maar was wel benieuwd ernaar,of een term wat ik nog niet ken gezien ik hier nieuw ben..
Zie weles voorbij komen over mail aan/voor/naar FEBO..
Wat is febo??
Even hierheen gehaald voor een offtopic vraag.quote:
Als je diegene weer wil unblocken moet je bij die user weer op het rondje met het het schuine streepje klikken, denk ik.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:19 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Even hierheen gehaald voor een offtopic vraag.
Iemand staat bij mij geblocked.
Is ook helemaal niet de bedoeling.
Maar ik krijg het niet ongedaan gedaan bij de setting.
Iedere keer zit die block erop.
Is dit een bug, of kan een ander mij op die manier blocken?
Wat irritant! Ik heb verder geen idee, want ik heb niemand op blokkeer (is ook niet handig als je moderator bentquote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:31 schreef Ebinas het volgende:
Die staat er niet meer bij diegene.
Kan nu niet cappen.
Maar dat rondje is weg.
Staat wel bij de settings, maar op de een of andere manier blijft die block er op.
Raarrrrrrrrrrrrrr![]()
Wel balen. Ik ga morgen nog wel even verder zoeken, zal ik wel iets niet goed doen of zo![]()
Dank je wel iig.
Ja super irriquote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat irritant! Ik heb verder geen idee, want ik heb niemand op blokkeer (is ook niet handig als je moderator bent). Misschien weet @:Dotteke of iemand anders die hier leest het wel.
Ik heb het eerder geprobeerd, maar mss niet goed.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:09 schreef Dotteke het volgende:
@:Ebinas en @:Deisyy je kan ook naar settings gaan dan op friend en foes klikken. Dan zie je bij foes staan wie je geblokkeerd hebt en kan je daar op het rondje klikken.
IK heb beide uitgeprobeerd en beide werken hier wel
Nou fijn dat het gelukt isquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:13 schreef Ebinas het volgende:
@:Dotteke & @:Deisyy het is gelukt bij de settings.![]()
Ik bleef daar op de naam klikken, maar moest op het rondje klikken,
Logisch ook wel eik
Gelukt dus, mooi zo!quote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:13 schreef Ebinas het volgende:
@:Dotteke & @:Deisyy het is gelukt bij de settings.![]()
Ik bleef daar op de naam klikken, maar moest op het rondje klikken,
Logisch ook wel eik
Spekjes bakken en twee eetlepels honing er doorheen is best lekkerquote:Op maandag 27 februari 2023 18:54 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik zal maar niet verklappen dat ze er honing over de spek hebben gedaan...nou ja misschien is het lekker, ik weet het niet
ik beweer ook niet dat het niet lekker is, maar de combi met nasi goreng is mij vreemd. volgens mij eten ze in de vs ook veel bacon met maple sirup, of hier pannekoeken met spek en stroopquote:Op maandag 27 februari 2023 19:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Spekjes bakken en twee eetlepels honing er doorheen is best lekker
Maak het ook wel eens bij een stampotje snijbonen wortelen en creme-fraise en dan dat er over heen...
Toch kan je bij de chinees ook Babi ketjap met rijs kopen en dan van spekquote:Op maandag 27 februari 2023 19:06 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik beweer ook niet dat het niet lekker is, maar de combi met nasi goreng is mij vreemd. volgens mij eten ze in de vs ook veel bacon met maple sirup, of hier pannekoeken met spek en stroop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |