"Het is zoet, want het is oelek"quote:Op maandag 2 januari 2023 18:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ding ding ding we hebben weer een Mirthe -actie
quote:Op maandag 2 januari 2023 18:27 schreef Kakadylo het volgende:
Begrijp dat nou dit is het masterplan van Erik zodat die teller van 26 meteen naar 1 schiet
Zijn neus of de chili?quote:Op maandag 2 januari 2023 18:29 schreef Ebinas het volgende:
Erik: je moet er een natte neus van krijgen, anders is het geen chili
Het is hem wel iets te vochtig
het is inderdaag bulghur en geen rijstquote:Op maandag 2 januari 2023 18:27 schreef Silves het volgende:
[..]
Hij zei, is voor morgen..maar aangezien het kommetje nogal klein is, gaat hij mss langs met de Bulgher.
quote:Op maandag 2 januari 2023 18:29 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar gooide er daarstraks wel sambal bij
Wie zegt dat het niet meer te proeven is?quote:Op maandag 2 januari 2023 18:30 schreef Chanel5 het volgende:
Ik hou ook van pittig maar je moet niet overdrijven, je moet je eten nog wel kunnen proeven.
die overdrijftquote:Op maandag 2 januari 2023 18:29 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar gooide er daarstraks wel sambal bij
Er zijn genoeg die het wel lekker vinden, maar dit zijn vooral een stel zeikerds, die overal zout, aromat en mayo opgooien, onderontwikkelde smaakpapillenquote:Op maandag 2 januari 2023 18:30 schreef Chanel5 het volgende:
Ik hou ook van pittig maar je moet niet overdrijven, je moet je eten nog wel kunnen proeven.
dat vindt erik he, ik niet, ik kan er niet tegen heel pittigquote:Op maandag 2 januari 2023 18:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, een goede chili moet lekker pittig zijn, stel zeikerds.
Ik heb het ook niet over DIT maar in het algemeen, ik weet uiteindelijk niet hoe dit smaakt toch??????? maar dat het pittig is is een feit!!!!!!!!!quote:Op maandag 2 januari 2023 18:30 schreef Verida het volgende:
[..]
Wie zegt dat het niet meer te proeven is?
Moira en Isaac schijnen er geen moeite mee te hebben
en er zitten geen verse rode pepers of andere pepers doorheen, dus het zal allemaal wel meevallen. Het is goed gekruid denk ik
Mar chili hoort ook pittig te zijnquote:Op maandag 2 januari 2023 18:31 schreef Charmian het volgende:
[..]
dat vindt erik he, ik niet, ik kan er niet tegen heel pittig
Zou hij weten van de yogurt?quote:Op maandag 2 januari 2023 18:31 schreef ledn81 het volgende:
Erik loopt naar de tafel waar Bulgur pan staat
"wat is dit dan...dit heb ik niet klaargemaakt"
In de keuken "ik heb het in principe zo klaar gemaakt, dat iedereen het moet kunnen eten"
Eigenwijze drol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |