hoe weet je dat?quote:Op maandag 2 januari 2023 18:23 schreef utopia2.0 het volgende:
Voedsel wat je in de bajes krijgt ziet er beter uit
quote:Op maandag 2 januari 2023 18:25 schreef Deisyy het volgende:
Mirthe gooit yoghurt in haar chili om het minder pittig te maken en daarna een schep sambal erbij
Da's me ook een portret hoorquote:Op maandag 2 januari 2023 18:25 schreef Deisyy het volgende:
Mirthe gooit yoghurt in haar chili om het minder pittig te maken en daarna een schep sambal erbij
Wat een dombo'. Als het te pittig is, dan is het niet meer lekker en verpest het de smaakquote:Op maandag 2 januari 2023 18:25 schreef Dotteke het volgende:
Ze vinden het allemaal wel pittig zegt esther. Mooi zeg Erik dat moest ook hahaha
Soms kom ik er wel eens op bezoek. Geen bajesklantquote:
Precies. Volgens mij probeert ze ook af en toe wat varkensvlees/ melk om te kijken hoe ze er op reageert en om niette moeilijk te doen. Maar dat de keuken zegt dat het rund is en het blijkt geen rund, dat je iemand zo voorliegt. Echt not done. Em Slang Isaac is geen haar beter want die komt totaal niet voor haar op.quote:Op maandag 2 januari 2023 18:24 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Eens
Later hoorde ik Wendy zeggen, dat ze soms zelf er voor kiest ergens wel iets van te eten.
Maar dan nog snap ik het.
Ze heeft geen allergie waaraan ze binnen een uur sterft ofzo.
Dus soms een beetje gedoseerd iets eten en kijken hoe het valt.
Vind ik iets heel anders dan iemand zijn allergie negeren
Dat kan dan wel de bedoeling zijn maar met heet eten mag je wel rekening houden met anderen hoor. Dat kan hem blijkbaar geen moer schelen.quote:Op maandag 2 januari 2023 18:25 schreef Ebinas het volgende:
Ze vinden het allemaal scherp.
Erik: Ja, dat was de bedoeling
quote:Op maandag 2 januari 2023 18:26 schreef Charlotte-007 het volgende:
Erik zegt : Pittig was de bedoeling en je kunt er na smaak nog sambal bij doen.
Inderdaad, een goede chili moet lekker pittig zijn, stel zeikerds.quote:Op maandag 2 januari 2023 18:25 schreef Charmian het volgende:
volgens mij is er toch rijst gekookt, ik zie rupi dat opscheppen. Overigens, chili moet perse pittig zijn, lekker voor degenen die daar niet tegen kunnen.
Mirte had toch al de naam álles te pakken wat er maar voor haar neus kwam?quote:Op maandag 2 januari 2023 18:25 schreef Deisyy het volgende:
quote:Op maandag 2 januari 2023 18:26 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Soms kom ik er wel eens op bezoek. Geen bajesklant
Hij zei, is voor morgen..maar aangezien het kommetje nogal klein is, gaat hij mss langs met de Bulgher.quote:Op maandag 2 januari 2023 18:25 schreef Charmian het volgende:
volgens mij is er toch rijst gekookt, ik zie rupi dat opscheppen. Overigens, chili moet perse pittig zijn, lekker voor degenen die daar niet tegen kunnen.
ding ding ding we hebben weer een Mirthe -actiequote:Op maandag 2 januari 2023 18:25 schreef Deisyy het volgende:
Moraima en Isaac vinden het wel lekker.quote:Op maandag 2 januari 2023 18:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wat een dombo'. Als het te pittig is, dan is het niet meer lekker en verpest het de smaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |