Mentions schijnen niet altijd even goed te vallen.quote:Op maandag 2 januari 2023 20:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee want dat heb ik erg vaak geprobeerd
Met mentions ook
Hij ging wel te ver though…quote:Op maandag 2 januari 2023 20:25 schreef Tagliano het volgende:
Sowieso weiger ik mensen te bannen of laten bannen die troep posten om geband te worden
Vraag dan gewoon om een ban
Of blijf gewoon weg, kan ook nogquote:Op maandag 2 januari 2023 20:25 schreef Tagliano het volgende:
Sowieso weiger ik mensen te bannen of laten bannen die troep posten om geband te worden
Vraag dan gewoon om een ban
Apart dat dit opeens wel kan en andere gezwellen maximaal een jaar krijgen.quote:Op maandag 2 januari 2023 19:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wat is dat voor iets om iemand 5 jaar te bannen
Gewoon naaktquote:Op maandag 2 januari 2023 20:28 schreef Ronzz het volgende:
Ik ben vast in zwembroek in het warme bad gaan zitten.
zal ook niet om dit ene gevalletje gegaan zijn denk ikquote:
Ik ben een keer geband voor een valse tussenstandquote:Op maandag 2 januari 2023 20:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Apart dat dit opeens wel kan en andere gezwellen maximaal een jaar krijgen.
@trein2000 @ChevyCaprice @DJMOquote:Op maandag 2 januari 2023 20:27 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mentions schijnen niet altijd even goed te vallen.
Ik ben nooit meer welkom in ESF.quote:Op maandag 2 januari 2023 20:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik ben een keer geband voor een valse tussenstand
Het is technisch niet eens mogelijk om het maar eens uit de wereld te helpenquote:Op maandag 2 januari 2023 20:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Apart dat dit opeens wel kan en andere gezwellen maximaal een jaar krijgen.
Lief mailtje sturen, nu mag ik daar weer postenquote:Op maandag 2 januari 2023 20:29 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik ben nooit meer welkom in ESF.
Woedend ben ik.
Terecht!quote:Op maandag 2 januari 2023 20:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik ben een keer geband voor een valse tussenstand
Ha die vriendquote:Op maandag 2 januari 2023 20:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
@:trein2000 @:chevycaprice @:djmo
Dat zal ze leren
Stukje recalcitrantie.quote:Op maandag 2 januari 2023 20:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
@:trein2000 @:chevycaprice @:djmo
Dat zal ze leren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |