@wimderonquote:Op maandag 2 januari 2023 20:15 schreef Szura het volgende:
Erg jammer dat we nog steeds geen huiskamerchallenge hebben gehad

Een mens mag hopenquote:Op maandag 2 januari 2023 20:18 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Misschien zit KOERT er wel vanavond

Als je ook een vakantie naar de kampen wil hoef je alleen maar over een zekere wandelaar grapjes te makenquote:Op maandag 2 januari 2023 19:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb trouwens met enige jaloezie de verhalen van onze vakantieganger gelezen.
Het spijt me, ik weet dat jaloezie slecht is.

Wat stampen we samen lekker hequote:Op maandag 2 januari 2023 20:22 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik zie twee geweldige users in beeld

Is het zo makkelijk ja?quote:Op maandag 2 januari 2023 20:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als je ook een vakantie naar de kampen wil hoef je alleen maar over een zekere wandelaar grapjes te maken

Nee want dat heb ik erg vaak geprobeerdquote:

Laat Messi met rust.quote:Op maandag 2 januari 2023 20:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als je ook een vakantie naar de kampen wil hoef je alleen maar over een zekere wandelaar grapjes te maken

Mentions schijnen niet altijd even goed te vallen.quote:Op maandag 2 januari 2023 20:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee want dat heb ik erg vaak geprobeerd
Met mentions ook

Hij ging wel te ver though…quote:Op maandag 2 januari 2023 20:25 schreef Tagliano het volgende:
Sowieso weiger ik mensen te bannen of laten bannen die troep posten om geband te worden
Vraag dan gewoon om een ban

Of blijf gewoon weg, kan ook nogquote:Op maandag 2 januari 2023 20:25 schreef Tagliano het volgende:
Sowieso weiger ik mensen te bannen of laten bannen die troep posten om geband te worden
Vraag dan gewoon om een ban

Apart dat dit opeens wel kan en andere gezwellen maximaal een jaar krijgen.quote:Op maandag 2 januari 2023 19:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wat is dat voor iets om iemand 5 jaar te bannen

Gewoon naaktquote:Op maandag 2 januari 2023 20:28 schreef Ronzz het volgende:
Ik ben vast in zwembroek in het warme bad gaan zitten.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |