Eerst maar eens zien dat Fok! tegen die tijd nog bestaat. Lijkt me veel belangrijker dan ene Josh Rock.quote:Op maandag 2 januari 2023 19:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:zipportal net op tijd terug om Josh Rock zijn tweede wereldtitel te zien winnen
Ik zag een Belgische mod in bepaalde woede de term 'ook een 48u' ban laten vallen terwijl hij iemand anders ook een ban wou aansmeren.quote:Op maandag 2 januari 2023 19:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Echt tot zo ver gebanned? Holy fuck
Gewoon even een lief mailtje sturen en sorry zeggen.quote:Op maandag 2 januari 2023 19:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zip zal wel andere nickname nemen I guess
Stukje excuusmaatschappijquote:Op maandag 2 januari 2023 19:49 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Gewoon even een lief mailtje sturen en sorry zeggen.
Nee dat is afgunst, dat is slecht. Jaloezie is prima op zich.quote:Op maandag 2 januari 2023 19:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb trouwens met enige jaloezie de verhalen van onze vakantieganger gelezen.
Het spijt me, ik weet dat jaloezie slecht is.
Ik gun een aantal users best 5 jaar vakantie hoor.quote:Op maandag 2 januari 2023 19:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wat is dat voor iets om iemand 5 jaar te bannen
Namenquote:Op maandag 2 januari 2023 19:56 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik gun een aantal users best 5 jaar vakantie hoor.
@Caland kreeg 40-45 jaar laatstquote:Op maandag 2 januari 2023 19:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wat is dat voor iets om iemand 5 jaar te bannen
tong. en uh, wat is zn nieuwe nick, die tegenwoordig het hele forum onderpoept.quote:
@Poepz0rquote:Op maandag 2 januari 2023 19:59 schreef Lonaa het volgende:
[..]
tong. en uh, wat is zn nieuwe nick, die tegenwoordig het hele forum onderpoept.
Lahoz fluit vanavond.quote:Op maandag 2 januari 2023 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Of er al referees bekend zijn inmiddels.
Vlaggetje kan vast uit het raam.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |