Ween Mardle. Maak het nog wat simpeler!!!!!!!quote:Op maandag 2 januari 2023 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja die is goed dus. Okee. En door.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vanmiddag waren er een paar nog simpeler hoorquote:Op maandag 2 januari 2023 18:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ween Mardle. Maak het nog wat simpeler!!!!!!!
Ik wil een Miljuschka fleshlightquote:Op maandag 2 januari 2023 19:18 schreef Poepz0r het volgende:
Miljuschka op tv. Ik haal hem even door het vuistje @:de_boswachter
Of een real doll?quote:Op maandag 2 januari 2023 19:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik wil een Miljuschka fleshlight
Hoe wil ik dat doen dan als het forum als een pingpongbal door m’ scherm stuitert? Danny mag de volgende doen.quote:Op maandag 2 januari 2023 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Nu moet jij er eentje plaatsen ouwe schreeuwlelijkerd
Nja, ik snap het. Beetje matigjes allemaal. En tegen de tijd dat die uienboel gefikst is is het WK voorbij.quote:Op maandag 2 januari 2023 19:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoe wil ik dat doen dan als het forum als een pingpongbal door m’ scherm stuitert? Danny mag de volgende doen.
NOG een uur. KAmervragenquote:Op maandag 2 januari 2023 19:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
Erg jammer dat we nog een uur moeten wachten.
@Neef_Wuppie heeft dit vernomen.quote:Op maandag 2 januari 2023 19:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Echt tot zo ver gebanned? Holy fuck
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |