Ween Mardle. Maak het nog wat simpeler!!!!!!!quote:Op maandag 2 januari 2023 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja die is goed dus. Okee. En door.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Vanmiddag waren er een paar nog simpeler hoorquote:Op maandag 2 januari 2023 18:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ween Mardle. Maak het nog wat simpeler!!!!!!!
 Lees maar terug
 Lees maar terug  

Ik wil een Miljuschka fleshlightquote:Op maandag 2 januari 2023 19:18 schreef Poepz0r het volgende:
Miljuschka op tv. Ik haal hem even door het vuistje @:de_boswachter

Of een real doll?quote:Op maandag 2 januari 2023 19:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik wil een Miljuschka fleshlight

Hoe wil ik dat doen dan als het forum als een pingpongbal door m’ scherm stuitert? Danny mag de volgende doen.quote:Op maandag 2 januari 2023 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Nu moet jij er eentje plaatsen ouwe schreeuwlelijkerd

Nja, ik snap het. Beetje matigjes allemaal. En tegen de tijd dat die uienboel gefikst is is het WK voorbij.quote:Op maandag 2 januari 2023 19:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoe wil ik dat doen dan als het forum als een pingpongbal door m’ scherm stuitert? Danny mag de volgende doen.

NOG een uur. KAmervragenquote:Op maandag 2 januari 2023 19:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
Erg jammer dat we nog een uur moeten wachten.

@Neef_Wuppie heeft dit vernomen.quote:Op maandag 2 januari 2023 19:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Echt tot zo ver gebanned? Holy fuck

Eerst maar eens zien dat Fok! tegen die tijd nog bestaat. Lijkt me veel belangrijker dan ene Josh Rock.quote:Op maandag 2 januari 2023 19:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:zipportal net op tijd terug om Josh Rock zijn tweede wereldtitel te zien winnen

Ik zag een Belgische mod in bepaalde woede de term 'ook een 48u' ban laten vallen terwijl hij iemand anders ook een ban wou aansmeren.quote:Op maandag 2 januari 2023 19:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Echt tot zo ver gebanned? Holy fuck

Gewoon even een lief mailtje sturen en sorry zeggen.quote:Op maandag 2 januari 2023 19:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zip zal wel andere nickname nemen I guess

Stukje excuusmaatschappijquote:Op maandag 2 januari 2023 19:49 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Gewoon even een lief mailtje sturen en sorry zeggen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |