Als je ook een vakantie naar de kampen wil hoef je alleen maar over een zekere wandelaar grapjes te makenquote:Op maandag 2 januari 2023 19:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb trouwens met enige jaloezie de verhalen van onze vakantieganger gelezen.
Het spijt me, ik weet dat jaloezie slecht is.
Wat stampen we samen lekker hequote:Op maandag 2 januari 2023 20:22 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik zie twee geweldige users in beeld
Is het zo makkelijk ja?quote:Op maandag 2 januari 2023 20:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als je ook een vakantie naar de kampen wil hoef je alleen maar over een zekere wandelaar grapjes te maken
Nee want dat heb ik erg vaak geprobeerdquote:
Laat Messi met rust.quote:Op maandag 2 januari 2023 20:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als je ook een vakantie naar de kampen wil hoef je alleen maar over een zekere wandelaar grapjes te maken
Mentions schijnen niet altijd even goed te vallen.quote:Op maandag 2 januari 2023 20:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee want dat heb ik erg vaak geprobeerd
Met mentions ook
Hij ging wel te ver though…quote:Op maandag 2 januari 2023 20:25 schreef Tagliano het volgende:
Sowieso weiger ik mensen te bannen of laten bannen die troep posten om geband te worden
Vraag dan gewoon om een ban
Of blijf gewoon weg, kan ook nogquote:Op maandag 2 januari 2023 20:25 schreef Tagliano het volgende:
Sowieso weiger ik mensen te bannen of laten bannen die troep posten om geband te worden
Vraag dan gewoon om een ban
Apart dat dit opeens wel kan en andere gezwellen maximaal een jaar krijgen.quote:Op maandag 2 januari 2023 19:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wat is dat voor iets om iemand 5 jaar te bannen
Gewoon naaktquote:Op maandag 2 januari 2023 20:28 schreef Ronzz het volgende:
Ik ben vast in zwembroek in het warme bad gaan zitten.
zal ook niet om dit ene gevalletje gegaan zijn denk ikquote:
Ik ben een keer geband voor een valse tussenstandquote:Op maandag 2 januari 2023 20:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Apart dat dit opeens wel kan en andere gezwellen maximaal een jaar krijgen.
@trein2000 @ChevyCaprice @DJMOquote:Op maandag 2 januari 2023 20:27 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mentions schijnen niet altijd even goed te vallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |