abonnement Unibet Coolblue
  User die het meest klaagt 2022 dinsdag 31 januari 2023 @ 19:02:08 #26
414785 sirdanilot
pi_207795130
Het klinkt misschien gek maar ik eet bijna nooit brood.

Dit is omdat:

1. Ik single ben, en een heel brood of zelfs maar een half brood krijg ik niet op voordat het voor mijn smaak oud wordt. En ik wil eigenlijk gewoon dagvers brood hebben. Ik stop de rest van het brood dan in de vriezer (want ik ga geen oud brood eten en aan de eendje geven mag tegenwoordig niet meer want dan verstopt hun maag), en wat er dan gebeurt is dat ik zelden een boterham pak omdat ik dan moet wachten totdat deze is ontdooid.

2. Ik was na 25 jaar in Nederland wonen eigenlijk wel klaar met altijd die saaie broodmaaltijden elke dag.

Ik eet liever warm nu, of gewoon muesli of zo

Dus nou ja mijn favoriete brood is al het verse brood en verder niet.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  donderdag 2 februari 2023 @ 15:10:17 #27
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_207820713
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2023 19:02 schreef sirdanilot het volgende:
Het klinkt misschien gek maar ik eet bijna nooit brood.

Dit is omdat:

1. Ik single ben, en een heel brood of zelfs maar een half brood krijg ik niet op voordat het voor mijn smaak oud wordt. En ik wil eigenlijk gewoon dagvers brood hebben. Ik stop de rest van het brood dan in de vriezer (want ik ga geen oud brood eten en aan de eendje geven mag tegenwoordig niet meer want dan verstopt hun maag), en wat er dan gebeurt is dat ik zelden een boterham pak omdat ik dan moet wachten totdat deze is ontdooid.

2. Ik was na 25 jaar in Nederland wonen eigenlijk wel klaar met altijd die saaie broodmaaltijden elke dag.

Ik eet liever warm nu, of gewoon muesli of zo

Dus nou ja mijn favoriete brood is al het verse brood en verder niet.
Grappig. Dat heb ik dus ook.
En nu ik beetje op dieet ben heb ik gekozen voor een koolhydraatarm dieet, dus ik eet ook geen aardappelen en pasta momenteel. Alleen de pasta mis ik, aardappelen ook niet, zit ook geen smaak aan eigenlijk, aan aardappelen.

Brood nooit lekker gevonden en het is ook helemaal niet lastig om geen brood te eten. Heb dit jaar nog geen hap brood gehad.
To BG or not to BG!
pi_207820830
Vroeger had je 'Tibetaans Gerstebrood' bij veel natuurwinkels. Heerlijk!
Nu het liefst lekker vers en knapperig zuurdesembrood.
En anders, geroosterd maisbrood.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')