abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208160579
Al die nieuwe films zit wel iets wokes in geloof ik?
Vakman pur sang
pi_208160708
quote:
1s.gif Op zondag 26 februari 2023 23:59 schreef Lospedrosa het volgende:
Al die nieuwe films zit wel iets wokes in geloof ik?
Een beetje gay is oke.

Knock at the Cabin(2023)6.3horror, mystery, thriller100R16M. Night ShyamalanM. Night Shyamalan, Steve Desmond, Michael ShermanDave Bautista, Jonathan Groff, Ben AldridgeWhile vacationing, a girl and her parents are taken hostage by armed strangers who demand that the family make a choice to avert the apocalypse
Blind in gegaan, prima vermaakt, vond Dave Bautista goed spelen
  maandag 27 februari 2023 @ 01:20:07 #178
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_208160765
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2023 23:54 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Totaal niet vergelijkbaar met Gaspar Noe of Nicolas Winding Refn :P The Neon Demon though O+ Elle Fanning O+
Wat is totaal niet vergelijkbaar? Mother!?
Jawel man. Ik had het gevoel weer Enter the Void te kijken, waar ik het verloop net als bij de Neon Demon al veel te snel doorhad om er vervolgens nog plezier aan te hebben. The Neon Demon: mooie plaatjes, maar net zo goed veel te snel zijn kruid verschoten om écht interessant te zijn. Elle Fanning ben ik persoonlijk geen fan van, helpt ook niet dat ze daarin een soort naief figuur moet spelen waar ik weinig sympathie voor kon opbrengen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 27 februari 2023 @ 01:37:01 #179
319979 Fok-it
All is well
pi_208160792
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2023 01:20 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]
Wat is totaal niet vergelijkbaar? Mother!?
Jawel man. Ik had het gevoel weer Enter the Void te kijken, waar ik het verloop net als bij de Neon Demon al veel te snel doorhad om er vervolgens nog plezier aan te hebben. The Neon Demon: mooie plaatjes, maar net zo goed veel te snel zijn kruid verschoten om écht interessant te zijn. Elle Fanning ben ik persoonlijk geen fan van, helpt ook niet dat ze daarin een soort naief figuur moet spelen waar ik weinig sympathie voor kon opbrengen.
Nee ik bedoel The Whale :P
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  maandag 27 februari 2023 @ 18:28:59 #180
12888 Skull-splitter
pi_208168795
Mooi.
pi_208173504

Cocaine Bear(2023)6.5comedy, thriller95R16Elizabeth BanksJimmy WardenKeri Russell, Alden Ehrenreich, O'Shea Jackson Jr.An oddball group of cops, criminals, tourists and teens converge on a Georgia forest where a huge black bear goes on a murderous rampage after unintentionally ingesting cocaine
vond er niet zo veel aan, voorspelbaar, matige humor, matig acteerwerk. De beer was wel goed maar ook niet geweldig.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sjemmert op 27-02-2023 23:55:19 ]
pi_208176767
quote:
1s.gif Op maandag 27 februari 2023 23:46 schreef Sjemmert het volgende:

Cocaine Bear(2023)6.5comedy, thriller95R16Elizabeth BanksJimmy WardenKeri Russell, Alden Ehrenreich, O'Shea Jackson Jr.An oddball group of cops, criminals, tourists and teens converge on a Georgia forest where a huge black bear goes on a murderous rampage after unintentionally ingesting cocaine
vond er niet zo veel aan, voorspelbaar, matige humor, matig acteerwerk. De beer was wel goed maar ook niet geweldig.
En daar krijg je dus de hele dag reclame van op internet :')
Vakman pur sang
pi_208209729

Avatar: The Way of Water(2022)8.3action, adventure, fantasy, sci-fi192PG-1312James CameronJames Cameron, Rick Jaffa, Amanda SilverSam Worthington, Zoe Saldana, Sigourney WeaverJake Sully lives with his newfound family formed on the extrasolar moon Pandora. Once a familiar threat returns to finish what was previously started, Jake must work with Neytiri and the army of the Na'vi race to protect their home
Prachtig gemaakt weer, nu weer 10 jaar wachten op deel 3 :'(
pi_208219461
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2023 19:55 schreef Sjemmert het volgende:

Avatar: The Way of Water(2022)8.3action, adventure, fantasy, sci-fi192PG-1312James CameronJames Cameron, Rick Jaffa, Amanda SilverSam Worthington, Zoe Saldana, Sigourney WeaverJake Sully lives with his newfound family formed on the extrasolar moon Pandora. Once a familiar threat returns to finish what was previously started, Jake must work with Neytiri and the army of the Na'vi race to protect their home
Prachtig gemaakt weer, nu weer 10 jaar wachten op deel 3 :'(
December 2024. Films zijn tegelijk gefilmd.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_208228175
Ant-man & Wasp Quantumania.

Ik krijg het gevoel hoe populairder een filmreeks wordt hoe slechter de verhalen worden. Dit zag ik bijvoorbeeld bij Thor en Avengers ook. De film was wel vermakelijk omdat ik verder niets anders te doen had.
pi_208228273
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2023 00:50 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
Een beetje gay is oke.

Knock at the Cabin(2023)6.3horror, mystery, thriller100R16M. Night ShyamalanM. Night Shyamalan, Steve Desmond, Michael ShermanDave Bautista, Jonathan Groff, Ben AldridgeWhile vacationing, a girl and her parents are taken hostage by armed strangers who demand that the family make a choice to avert the apocalypse
Blind in gegaan, prima vermaakt, vond Dave Bautista goed spelen
Ook gezien. Typische M. Shamalamalaya film. Hij heeft betere gemaakt. Verhaal paste voor mijn gevoel beter als 30 minuten Twilightzone aflevering dan een hele film van anderhalf uur.
  zaterdag 4 maart 2023 @ 16:21:29 #187
13148 Shogo
Psycho...
pi_208236684

Bullet Train(2022)7.5action, comedy, thriller126R16David LeitchZak Olkewicz, Kôtarô IsakaBrad Pitt, Joey King, Aaron Taylor-JohnsonFive assassins aboard a fast moving bullet train find out their missions have something in common
Niet briljant, maar voor een avond vermakelijke actie een prima film.
pi_208236998
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2023 16:21 schreef Shogo het volgende:

Bullet Train(2022)7.5action, comedy, thriller126R16David LeitchZak Olkewicz, Kôtarô IsakaBrad Pitt, Joey King, Aaron Taylor-JohnsonFive assassins aboard a fast moving bullet train find out their missions have something in common
Niet briljant, maar voor een avond vermakelijke actie een prima film.
Ook onlangs gezien, vond het afgerond naar boven een 7, lekker simpel vermaak.
  zaterdag 4 maart 2023 @ 18:46:36 #189
12888 Skull-splitter
pi_208239136
Gisteren hebben we Fall gekeken. Qua spel en plot net iets te doorzichtig, maar toch de hele rit in spanning gezeten. Ik heb geen hoogtevrees, behalve als het andere mensen betreft of er andere mensen in de buurt zijn. Deze film kreeg dat gevoel goed aan de gang.
  zondag 5 maart 2023 @ 12:15:49 #190
13148 Shogo
Psycho...
pi_208248984

The Gentlemen(2019)7.8action, comedy, crime113R16Guy RitchieGuy Ritchie, Ivan Atkinson, Marn DaviesMatthew McConaughey, Charlie Hunnam, Michelle DockeryAn American expat tries to sell off his highly profitable marijuana empire in London, triggering plots, schemes, bribery and blackmail in an attempt to steal his domain out from under him
Ergens heb ik deze film compleet gemist. Geweldige film te vergelijken met Snatch en Lock, Stock and two smoking barrels. Geweldige donkere humor, interessante karakters , leuk verhaal en goed acteerwerk.Een echte aanrader.
pi_208260215

EO(2022)6.8drama881h 28min16Jerzy SkolimowskiEwa Piaskowska, Jerzy SkolimowskiSandra Drzymalska, Isabelle Huppert, Lorenzo ZurzoloFollows a donkey who encounters on his journeys good and bad people, experiences joy and pain, exploring a vision of modern Europe through his eyes
Tijdens het kijken van deze mooie en hypnotiserende film met EO de ezel in de hoofdrol, dacht ik terug aan andere ezels die ik kende.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
, Donkey uit Shrek (are we there yet?) en onlangs zag ik in binnenstebuiten of een ander NPO programma iemand met een opvanghuis voor ezels. "Ze vreten de hele schuur op!" En: "Een ezel gaat ook niet in een tredmolen lopen, dat doet ie twee keer en dan ziet ie dat ie nog steeds op dezelfde plek is en dan stopt ie er mee". In de film kwam ook een tredmolen voor waar een paard braaf rondjes aan het lopen was en EO keek het aan met gebogen hoofd en vertrok maar weer. Misschien was het nergens zo fijn als bij Kassandra die hem wortelmuffins voerde en hem met bakken liefde overlaadde. Moest ie alleen wel elke dag kunstjes doen. Maar het circus is gesloten, door het dierenbevrijdingsfront nota bene, en dus zwerft ie maar wat over het land en leert ie allemaal aspecten van de mens kennen. Uiteindelijk komt ie op zijn laatste bestemming terecht en je vraagt je af: is ie daar gedwongen of vrijwillig?

[ Bericht 1% gewijzigd door Danny op 06-03-2023 11:38:52 ]
  maandag 6 maart 2023 @ 11:26:24 #192
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_208263186

The Whale(2022)8drama117R12Darren AronofskySamuel D. HunterBrendan Fraser, Sadie Sink, Ty SimpkinsA reclusive, morbidly obese English teacher attempts to reconnect with his estranged teenage daughter
Indrukwekkende film. Erg goed acteerwerk door Brendan Fraser en Hong Chau als zijn verzorgende en ex-schoonzus.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  Admin maandag 6 maart 2023 @ 11:42:20 #193
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_208263329

Triangle of Sadness(2022)7.8comedy, drama147R12Ruben ÖstlundRuben ÖstlundHarris Dickinson, Charlbi Dean, Woody HarrelsonA fashion model celebrity couple join an eventful cruise for the super-rich
laaiend enthousiaste reacties op internet en in het vorige deel van deze topicreeks, maar ik vond 'm saai en langdradig en ongeloofwaardig. Acteerwerk vond ik ook niet al te best. Snap werkelijk niet waarom deze film een oscarnominatie heeft. Misschien drie keer gegniffeld, verder een beetje verveeld me afgevraagd of het allemaal nog ergens heen ging. Vijf.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  maandag 6 maart 2023 @ 12:26:28 #194
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_208263857

Before Sunrise(1995)8.1drama, romance101RALRichard LinklaterRichard Linklater, Kim KrizanEthan Hawke, Julie Delpy, Andrea EckertA young man and woman meet on a train in Europe, and wind up spending one evening together in Vienna. Unfortunately, both know that this will probably be their only night together
Ziek op de bank, dus eindelijk eens de tijd gehad voor deze film en de vervolgen. Pretentieus? Ja. Overloos geouwehoer? Ja. Werkte het voor mij? Ja., Fijne gesprekken, fijne date, fijne klik, fijne monologen en dialogen. Goed geacteerd, het leek wel improvisatie. Vond de films wel minder wordne bij elk deel.

Before Sunset(2004)8.1drama, romance80RALRichard LinklaterRichard Linklater, Julie Delpy, Ethan HawkeEthan Hawke, Julie Delpy, Vernon DobtcheffNine years after Jesse and Celine first met, they encounter each other again on the French leg of Jesse's book tour
Minder romantisch dan deel 1, nog steeds fijn

Before Midnight(2013)7.9drama, romance109RALRichard LinklaterRichard Linklater, Julie Delpy, Ethan HawkeEthan Hawke, Julie Delpy, Seamus Davey-FitzpatrickWe meet Jesse and Celine nine years on in Greece. Almost two decades have passed since their first meeting on that train bound for Vienna
Nu begon ze wel echt een neurotisch zeikwijf te worden :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_208264259
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2023 12:26 schreef Ang3l het volgende:

Before Sunrise(1995)8.1drama, romance101RALRichard LinklaterRichard Linklater, Kim KrizanEthan Hawke, Julie Delpy, Andrea EckertA young man and woman meet on a train in Europe, and wind up spending one evening together in Vienna. Unfortunately, both know that this will probably be their only night together
Ziek op de bank, dus eindelijk eens de tijd gehad voor deze film en de vervolgen. Pretentieus? Ja. Overloos geouwehoer? Ja. Werkte het voor mij? Ja., Fijne gesprekken, fijne date, fijne klik, fijne monologen en dialogen. Goed geacteerd, het leek wel improvisatie. Vond de films wel minder wordne bij elk deel.

Before Sunset(2004)8.1drama, romance80RALRichard LinklaterRichard Linklater, Julie Delpy, Ethan HawkeEthan Hawke, Julie Delpy, Vernon DobtcheffNine years after Jesse and Celine first met, they encounter each other again on the French leg of Jesse's book tour
Minder romantisch dan deel 1, nog steeds fijn

Before Midnight(2013)7.9drama, romance109RALRichard LinklaterRichard Linklater, Julie Delpy, Ethan HawkeEthan Hawke, Julie Delpy, Seamus Davey-FitzpatrickWe meet Jesse and Celine nine years on in Greece. Almost two decades have passed since their first meeting on that train bound for Vienna
Nu begon ze wel echt een neurotisch zeikwijf te worden :D
Sinds kort de gele trilogie te zien op hbomax. Jammer dat ze niet een nieuwe plot konden bedenken om een 4e deel te rechtvaardigen.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Moderator maandag 6 maart 2023 @ 14:25:00 #196
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_208265205

The Inspection(2022)6.9drama95 minR12Elegance BrattonElegance BrattonJeremy Pope, Gabrielle Union, Bokeem WoodbineA young, gay Black man, rejected by his mother and with few options for his future, decides to join the Marines, doing whatever it takes to succeed in a system that would cast him aside
Waargebeurt verhaal over homofiele man die marinier wordt en zo bloot komt te staan aan discriminatie tijdens zijn opleiding. Ik vond dit best een goeie film, het onderwerp wordt nergens cliché en de afwikkeling lijkt daardoor best realistisch. Er zijn geen grote badguys in deze film maar ook geen epische goeierikken en het uitblijven van echte twists is de twist van deze film.

Degelijk wel bijzonder dat de persoon waarover deze film gaat de regiseur is van de film. Hij regiseert dus het verhaal over zijn eigen leven maar speelt die rol niet.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  maandag 6 maart 2023 @ 14:26:37 #197
319979 Fok-it
All is well
pi_208265229
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2023 12:59 schreef Slayage het volgende:

[..]
Sinds kort de gele trilogie te zien op hbomax. Jammer dat ze niet een nieuwe plot konden bedenken om een 4e deel te rechtvaardigen.
Met een vernieuwde cast een nieuwe trilogie lijkt me ook wel leuk.

Toffe films waren dat
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_208265438
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2023 14:26 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Met een vernieuwde cast een nieuwe trilogie lijkt me ook wel leuk.

Toffe films waren dat
Een reboot inderdaad.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_208268398

Everything Everywhere All at Once(2022)8.7action, adventure, comedy, fantasy, sci-fi139R12Dan Kwan, Daniel ScheinertDan Kwan, Daniel ScheinertMichelle Yeoh, Stephanie Hsu, Ke Huy QuanAn aging Chinese immigrant is swept up in an insane adventure, where she alone can save the world by exploring other universes connecting with the lives she could have led
Een film waarin een Chinees-Amerikaanse wasserette-eigenares plotsklaps in een multi-universum terechtkomt. Ze beleeft een multidimensionaal avontuur en komt o.a. haar eigen man, dochter en vader tegen in parallelle universums.

Heerlijk absurd gebeuren!
Ik vond vooral Jamie Lee Curtis een genot om naar te kijken.

[ Bericht 37% gewijzigd door Danny op 08-03-2023 16:41:36 ]
pi_208268568

A Quiet Place Part II(2020)7.2drama, horror, sci-fi, thriller97PG-1316John KrasinskiJohn Krasinski, Bryan Woods, Scott BeckEmily Blunt, John Krasinski, Millicent SimmondsFollowing the events at home, the Abbott family now face the terrors of the outside world. Forced to venture into the unknown, they realize the creatures that hunt by sound are not the only threats lurking beyond the sand path
Simpele film over rare wezens die op geluid afkomen. Met een wens van de regisseur dat het ergens speciaal moest worden maar dat is niet gelukt.
Wel voldoende om even een avondje op te vullen.
Vakman pur sang
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')