Een beetje gay is oke.quote:Op zondag 26 februari 2023 23:59 schreef Lospedrosa het volgende:
Al die nieuwe films zit wel iets wokes in geloof ik?
Wat is totaal niet vergelijkbaar? Mother!?quote:Op zondag 26 februari 2023 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Totaal niet vergelijkbaar met Gaspar Noe of Nicolas Winding RefnThe Neon Demon though
Elle Fanning
Nee ik bedoel The Whalequote:Op maandag 27 februari 2023 01:20 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Wat is totaal niet vergelijkbaar? Mother!?
Jawel man. Ik had het gevoel weer Enter the Void te kijken, waar ik het verloop net als bij de Neon Demon al veel te snel doorhad om er vervolgens nog plezier aan te hebben. The Neon Demon: mooie plaatjes, maar net zo goed veel te snel zijn kruid verschoten om écht interessant te zijn. Elle Fanning ben ik persoonlijk geen fan van, helpt ook niet dat ze daarin een soort naief figuur moet spelen waar ik weinig sympathie voor kon opbrengen.
En daar krijg je dus de hele dag reclame van op internetquote:Op maandag 27 februari 2023 23:46 schreef Sjemmert het volgende:
Cocaine Bear(2023)6.5comedy, thriller95R16Elizabeth BanksJimmy WardenKeri Russell, Alden Ehrenreich, O'Shea Jackson Jr.An oddball group of cops, criminals, tourists and teens converge on a Georgia forest where a huge black bear goes on a murderous rampage after unintentionally ingesting cocainevond er niet zo veel aan, voorspelbaar, matige humor, matig acteerwerk. De beer was wel goed maar ook niet geweldig.5.5
December 2024. Films zijn tegelijk gefilmd.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:55 schreef Sjemmert het volgende:
Avatar: The Way of Water(2022)8.3action, adventure, fantasy, sci-fi192PG-1312James CameronJames Cameron, Rick Jaffa, Amanda SilverSam Worthington, Zoe Saldana, Sigourney WeaverJake Sully lives with his newfound family formed on the extrasolar moon Pandora. Once a familiar threat returns to finish what was previously started, Jake must work with Neytiri and the army of the Na'vi race to protect their homePrachtig gemaakt weer, nu weer 10 jaar wachten op deel 39
Ook gezien. Typische M. Shamalamalaya film. Hij heeft betere gemaakt. Verhaal paste voor mijn gevoel beter als 30 minuten Twilightzone aflevering dan een hele film van anderhalf uur.quote:Op maandag 27 februari 2023 00:50 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Een beetje gay is oke.
Knock at the Cabin(2023)6.3horror, mystery, thriller100R16M. Night ShyamalanM. Night Shyamalan, Steve Desmond, Michael ShermanDave Bautista, Jonathan Groff, Ben AldridgeWhile vacationing, a girl and her parents are taken hostage by armed strangers who demand that the family make a choice to avert the apocalypseBlind in gegaan, prima vermaakt, vond Dave Bautista goed spelen7
Ook onlangs gezien, vond het afgerond naar boven een 7, lekker simpel vermaak.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:21 schreef Shogo het volgende:
Bullet Train(2022)7.5action, comedy, thriller126R16David LeitchZak Olkewicz, Kôtarô IsakaBrad Pitt, Joey King, Aaron Taylor-JohnsonFive assassins aboard a fast moving bullet train find out their missions have something in commonNiet briljant, maar voor een avond vermakelijke actie een prima film.6
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., Donkey uit Shrek (are we there yet?) en onlangs zag ik in binnenstebuiten of een ander NPO programma iemand met een opvanghuis voor ezels. "Ze vreten de hele schuur op!" En: "Een ezel gaat ook niet in een tredmolen lopen, dat doet ie twee keer en dan ziet ie dat ie nog steeds op dezelfde plek is en dan stopt ie er mee". In de film kwam ook een tredmolen voor waar een paard braaf rondjes aan het lopen was en EO keek het aan met gebogen hoofd en vertrok maar weer. Misschien was het nergens zo fijn als bij Kassandra die hem wortelmuffins voerde en hem met bakken liefde overlaadde. Moest ie alleen wel elke dag kunstjes doen. Maar het circus is gesloten, door het dierenbevrijdingsfront nota bene, en dus zwerft ie maar wat over het land en leert ie allemaal aspecten van de mens kennen. Uiteindelijk komt ie op zijn laatste bestemming terecht en je vraagt je af: is ie daar gedwongen of vrijwillig?8
[ Bericht 1% gewijzigd door Danny op 06-03-2023 11:38:52 ]
Sinds kort de gele trilogie te zien op hbomax. Jammer dat ze niet een nieuwe plot konden bedenken om een 4e deel te rechtvaardigen.quote:Op maandag 6 maart 2023 12:26 schreef Ang3l het volgende:
Before Sunrise(1995)8.1drama, romance101RALRichard LinklaterRichard Linklater, Kim KrizanEthan Hawke, Julie Delpy, Andrea EckertA young man and woman meet on a train in Europe, and wind up spending one evening together in Vienna. Unfortunately, both know that this will probably be their only night togetherZiek op de bank, dus eindelijk eens de tijd gehad voor deze film en de vervolgen. Pretentieus? Ja. Overloos geouwehoer? Ja. Werkte het voor mij? Ja., Fijne gesprekken, fijne date, fijne klik, fijne monologen en dialogen. Goed geacteerd, het leek wel improvisatie. Vond de films wel minder wordne bij elk deel.8
Before Sunset(2004)8.1drama, romance80RALRichard LinklaterRichard Linklater, Julie Delpy, Ethan HawkeEthan Hawke, Julie Delpy, Vernon DobtcheffNine years after Jesse and Celine first met, they encounter each other again on the French leg of Jesse's book tourMinder romantisch dan deel 1, nog steeds fijn7.5
Before Midnight(2013)7.9drama, romance109RALRichard LinklaterRichard Linklater, Julie Delpy, Ethan HawkeEthan Hawke, Julie Delpy, Seamus Davey-FitzpatrickWe meet Jesse and Celine nine years on in Greece. Almost two decades have passed since their first meeting on that train bound for ViennaNu begon ze wel echt een neurotisch zeikwijf te worden7
Met een vernieuwde cast een nieuwe trilogie lijkt me ook wel leuk.quote:Op maandag 6 maart 2023 12:59 schreef Slayage het volgende:
[..]
Sinds kort de gele trilogie te zien op hbomax. Jammer dat ze niet een nieuwe plot konden bedenken om een 4e deel te rechtvaardigen.
Een reboot inderdaad.quote:Op maandag 6 maart 2023 14:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met een vernieuwde cast een nieuwe trilogie lijkt me ook wel leuk.
Toffe films waren dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |