Wij kijken ook.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:23 schreef polderturk het volgende:
MVG scoort als een beest, maar matig op de dubbels.
Lekker genietenquote:Op zondag 1 januari 2023 22:23 schreef Doevelaer het volgende:
Annemarie met haar walgelijke bruggetjes.
Klopt maar MvG is een speciale jongen en dat is ie.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:23 schreef Perox het volgende:
[..]
We hebben vorige match gezien waar een perfecte 1e set toe kan leiden...
Dik Tromquote:Op zondag 1 januari 2023 22:24 schreef BB-King het volgende:
[..]
Klopt maar MvG is een speciale jongen en dat is ie.
dat was gewoon onsportief. Dat was alleen maar om te proberen Clemens uit zijn concentratie te halen.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:23 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Een koptelefoon en een heleboel boe-geroep?
Maar een goeie kwartier geleden vond je van niet...quote:Op zondag 1 januari 2023 22:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ja Dimi zal morgen kansloos zijn tegen dit MVG
Al besprokenquote:Op zondag 1 januari 2023 22:25 schreef Wereldgozer het volgende:
Price zegt op insta dat ie niet weet of ie ooit nog het wk wil spelen
Al besproken.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:25 schreef Wereldgozer het volgende:
En ik mag niet veranderen van mening?quote:Op zondag 1 januari 2023 22:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar een goeie kwartier geleden vond je van niet...
Dat soort dingen heeft ie vaker geroepenquote:Op zondag 1 januari 2023 22:25 schreef Wereldgozer het volgende:
Ach wanneer je er een keer een live ziet is het voor jou nog heel bijzonder, voor de meeste al niet meer zo heel bijzonder meer.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb nog nooit live een 9 darter gezien op TV. ik wil er 1 zien
volg Darts maar 2 jaar en kijk enkel WK Dartsheel soms een wedstrijd in een ander toernooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |