quote:01 Jan
13:45
D. Van den Bergh
Jonny Clayton
15:30
Michael Smith
Stephen Bunting
20:45
Gerwyn Price
Gabriel Clemens
22:30
Michael van Gerwen
Chris Dobey
Wat mij betreft 1 januari 0:01 uiterlijk. Wat een ongelofelijk trieste bedoening is dat toch dat nieuwjaar wensenquote:Op zondag 1 januari 2023 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee dan niet meer toch? 5 januari uiterlijk.
Oh dat doe ik iedere maandag welquote:Op zondag 1 januari 2023 20:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Naar klanten doe ik het maar omdat ze de rekening betalen
Verder kan iedereen de moord stikken, ga toch ook niet iedere maandag FIJNE WEEK GEWENST WEER roepen
bowa lijkt me een type die heel erg lang vrij isquote:Op zondag 1 januari 2023 20:47 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
@:de_boswachter is ook nog de hele week vrij
Oke ik nietquote:
Lijkt me eerder een type dat heel lang vastzitquote:Op zondag 1 januari 2023 20:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
bowa lijkt me een type die heel erg lang vrij is
Nou ik heb anders best m'n best gedaan om het gezellig te maken.quote:Op zondag 1 januari 2023 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
HONDERD TOPICS JAAAAAAA
EEEN RECORD
Nog nooit zo'n matig WK hier in DRT mee mogen maken
Je kan ook wel iets té zuur zijn he.quote:Op zondag 1 januari 2023 20:47 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Wat mij betreft 1 januari 0:01 uiterlijk. Wat een ongelofelijk trieste bedoening is dat toch dat nieuwjaar wensen.
Ja ik heb er ook niks mee. Gewoon weer een dag. Zon komt op en alles. Primaquote:Op zondag 1 januari 2023 20:47 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Wat mij betreft 1 januari 0:01 uiterlijk. Wat een ongelofelijk trieste bedoening is dat toch dat nieuwjaar wensen.
Dat is voor jou een record.quote:Op zondag 1 januari 2023 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
HONDERD TOPICS JAAAAAAA
EEEN RECORD
Eerste keer dat DRT open was hadden we een record te pakken met uit mijn hoofd 125 topicsquote:Op zondag 1 januari 2023 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
HONDERD TOPICS JAAAAAAA
EEEN RECORD
En bedankt hè.quote:Op zondag 1 januari 2023 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
HONDERD TOPICS JAAAAAAA
EEEN RECORD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |