Zonder plaatjes stelt het allemaal minder voor idd. Een amateur fanclubje ofzo.quote:
Wat kost lidmaatschap? Even denken of het het waard is.quote:Op zondag 1 januari 2023 19:41 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zonder plaatjes stelt het allemaal minder voor idd. Een amateur fanclubje ofzo.
Terwijl dit een exclusief club is met speciaal georganiseerde evenementen en uitjes voor de ledenWil je ook erbij engine ?
voor jou special price my friendquote:Op zondag 1 januari 2023 19:43 schreef engine het volgende:
[..]
Wat kost lidmaatschap? Even denken of het het waard is.
Dat klinkt altijd als een goed dealquote:Op zondag 1 januari 2023 19:44 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
voor jou special price my friend
Coolbest sinaasappelquote:
Nieuwjaar dus is er vast een mooie aanbieding. Krijg je gratis kabeltje voor aan je sleutels ofzoquote:Op zondag 1 januari 2023 19:43 schreef engine het volgende:
[..]
Wat kost lidmaatschap? Even denken of het het waard is.
jaa goed gevuld met vruchtvlees inderdaadquote:Op zondag 1 januari 2023 19:46 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Coolbest sinaasappel![]()
Als ik al coolbest haal dan is het toch wel mango dream of strawberry hill.
Maar coolbest sinaasappel, wist niet dat ik ooit iemand zou kennen die daar de sinaasappel variant van haaltzit daar op z’n minst wel het vruchtvlees bij?
Waarschijnlijk nietquote:Op zondag 1 januari 2023 19:46 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Coolbest sinaasappel![]()
Als ik al coolbest haal dan is het toch wel mango dream of strawberry hill.
Maar coolbest sinaasappel, wist niet dat ik ooit iemand zou kennen die daar de sinaasappel variant van haaltzit daar op z’n minst wel het vruchtvlees bij?
Bohh dat het past!quote:Op zondag 1 januari 2023 19:48 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
jaa goed gevuld met vruchtvlees inderdaad![]()
lekker zoet maar puur van de vrucht zegt de verpakking. maar liefst 25 braziliaanse sinaasappels erin geperst
Wooh gratis kabeltjequote:Op zondag 1 januari 2023 19:47 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nieuwjaar dus is er vast een mooie aanbieding. Krijg je gratis kabeltje voor aan je sleutels ofzo
En dit is DE club waar je meer aan mag uitgeven. Het is het Allemaal waard
had dit niet beter kunnen verwoordenquote:Op zondag 1 januari 2023 19:47 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nieuwjaar dus is er vast een mooie aanbieding. Krijg je gratis kabeltje voor aan je sleutels ofzo
En dit is DE club waar je meer aan mag uitgeven. Het is het Allemaal waard
Oh hmm Braziliaanse dan mag het wss. Argentijnse kunnen nog even niet. Al heeft Brazilië ook Zuid-Korea uitgeschakeldquote:Op zondag 1 januari 2023 19:48 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
jaa goed gevuld met vruchtvlees inderdaad![]()
lekker zoet maar puur van de vrucht zegt de verpakking. maar liefst 25 braziliaanse sinaasappels erin geperst
jij ook mailyquote:Op zondag 1 januari 2023 19:49 schreef maily het volgende:
Hoi, voor jullie ook ammaal een mooi 2023!
Schakeltopia, Suus, engine enz.
![]()
quote:Op zondag 1 januari 2023 19:50 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Oh hmm Braziliaanse dan mag het wss. Argentijnse kunnen nog even niet. Al heeft Brazilië ook Zuid-Korea uitgeschakeldBen ik ook nog best boos over
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is dat schakel het nu zegt anders zou ik er ook niks van gelovenquote:Op zondag 1 januari 2023 19:48 schreef engine het volgende:
[..]
Waarschijnlijk nietlijkt me echt zo'n fabeltje product omdat het in de koeling staat.
Maar wel lekker
Jij ook maily, de beste wensen!quote:Op zondag 1 januari 2023 19:49 schreef maily het volgende:
Hoi, voor jullie ook ammaal een mooi 2023!
Schakeltopia, Suus, engine enz.
![]()
Vanavond nog twee kwartfineles. Eerst Price tegen Clemens (hup Clemens). Daarna MvGquote:Op zondag 1 januari 2023 19:51 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Het is dat schakel het nu zegt anders zou ik er ook niks van geloven
* engine geeft Loveable vlaggetjequote:Op zondag 1 januari 2023 19:54 schreef Loveable het volgende:
Ik niet, heb geen vlaggetjeGa zo Najib kijken
* Loveable bedankt die bewaar ik wel voor een andere keer als we moeten juichenquote:
Hahaha sommige wedstrijden wel hoor, ik was even helemaal boos over Brazilië en hun domme dansjes toen ze van Korea hadden gewonnenquote:Op zondag 1 januari 2023 19:51 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]![]()
![]()
ik wist niet dat jij het WK zo intens hebt beleeft
Nee https://www.rtlboulevard.(...)ference-meer-te-doenquote:Op zondag 1 januari 2023 19:55 schreef engine het volgende:
Maar heeft Najib een oudejaarconference gemaakt ofzoiets?
Clemens ken ik volgens mij niet maar price wel dus huuuuuuuuuup price (denk ik?) te lang geleden dat ik het heb gekekenquote:Op zondag 1 januari 2023 19:54 schreef engine het volgende:
[..]
Vanavond nog twee kwartfineles. Eerst Price tegen Clemens (hup Clemens). Daarna MvGtegen Dobey.
quote:Op zondag 1 januari 2023 19:55 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hahaha sommige wedstrijden wel hoor, ik was even helemaal boos over Brazilië en hun domme dansjes toen ze van Korea hadden gewonnen
Zuid-Korea en Japan allemaal gekeken. Die waren mijn favoriet. Kpop he![]()
Enige land voor wie ik niet was wint dan natuurlijk weer![]()
Wat het minder erg maakt is die belachelijke foto van messi in een nachtjapon![]()
Wint hij de beker voor het eerst en de foto die dan wereldwijd gaat is van hem in een nachtjaponnetje hahahaha
Price is een brulkikker waar we allemaal een hekel aan hebbenquote:Op zondag 1 januari 2023 19:57 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Clemens ken ik volgens mij niet maar price wel dus huuuuuuuuuup price (denk ik?) te lang geleden dat ik het heb gekeken
Ah op die manier...benieuwd of het wat is dan.quote:Op zondag 1 januari 2023 19:56 schreef Loveable het volgende:
[..]
Nee https://www.rtlboulevard.(...)ference-meer-te-doen
quote:Op zondag 1 januari 2023 19:55 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wat het minder erg maakt is die belachelijke foto van messi in een nachtjapon![]()
Wint hij de beker voor het eerst en de foto die dan wereldwijd gaat is van hem in een nachtjaponnetje hahahaha
Doe er wel een kort verslag vanquote:Op zondag 1 januari 2023 19:58 schreef engine het volgende:
[..]
Ah op die manier...benieuwd of het wat is dan.
quote:Op zondag 1 januari 2023 19:57 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]ja die dansjes vond ik ook rete irritant
heb jij toevallig dat fotootje van messi in z'n nachtjaponnetje want die heb ik gemist
Gaarne...met cijferquote:
Ja 7 uur beginnen was ook prima geweest.quote:
quote:Op zondag 1 januari 2023 19:57 schreef engine het volgende:
[..]
Price is een brulkikker waar we allemaal een hekel aan hebben
Oh die memo heb ik gemist..Hup Clemens dan maarquote:
Hahaha zag er niet uit manquote:Op zondag 1 januari 2023 20:02 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
erg sjiek japonnetje! goud randje zelfs
Wie had er ook al weer gewonnen?quote:Op zondag 1 januari 2023 20:03 schreef Schakeltopia het volgende:
dat wk voetbal is niet blijven hangen bij mij. ik heb best veel wedstrijden gezien maar weet er nog maar weinig van
quote:Op zondag 1 januari 2023 20:02 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
[..]
Oh die memo heb ik gemist..Hup Clemens dan maar![]()
Boeeeeee price![]()
![]()
domme brulkikker dat je bent
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee ik ook niet. Wel een aantal zoals finale was mega spannendquote:Op zondag 1 januari 2023 20:03 schreef Schakeltopia het volgende:
dat wk voetbal is niet blijven hangen bij mij. ik heb best veel wedstrijden gezien maar weet er nog maar weinig van
niet echt een probleem verder
Alles kan enginequote:Op zondag 1 januari 2023 20:04 schreef engine het volgende:
[..]Zo is dat. Al maakt Clemens eigenlijk geen kans
goed idee van jou!quote:Op zondag 1 januari 2023 20:07 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Neem maar nog een glaasje sinaasappelsap![]()
[ afbeelding ]
Ja positief blijvenquote:Op zondag 1 januari 2023 20:06 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Alles kan engine![]()
Nieuwjaar dus wie weet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
veel kijk plezier en tot de volgende keerquote:Op zondag 1 januari 2023 20:13 schreef Limoentjuh het volgende:
Ik ga ook nog even verder met mijn film :p
Ben lord of the rings 2 aan het kijken
@:kopjechino was daar volgens mij erg fan van![]()
Fijne avond nog en bedankt voor de gezelligheidheb toch wel weer gelachen.
Tot een volgende keer![]()
![]()
Veel plezier met het darten ook
quote:Op zondag 1 januari 2023 20:12 schreef engine het volgende:
Deze
GodverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moest stiekem wel lachen
Veel plezier met je film moentjuh, was gezelligquote:Op zondag 1 januari 2023 20:13 schreef Limoentjuh het volgende:
Ik ga ook nog even verder met mijn film :p
Ben lord of the rings 2 aan het kijken
@:kopjechino was daar volgens mij erg fan van![]()
Fijne avond nog en bedankt voor de gezelligheidheb toch wel weer gelachen.
Tot een volgende keer![]()
![]()
Veel plezier met het darten ook
bedankt voor de reviewquote:Op zondag 1 januari 2023 21:21 schreef Loveable het volgende:
Najib show is het kijken waard, zitten leuke en grappige momenten tussen..
Cijfer?quote:Op zondag 1 januari 2023 21:21 schreef Loveable het volgende:
Najib show is het kijken waard, zitten leuke en grappige momenten tussen..
quote:
quote:Op zondag 1 januari 2023 22:09 schreef Schakeltopia het volgende:
hema er stond net eentje met koptelefoon te darten op het wk
[ afbeelding ]
Dat las ik ja. Ga wel weer kijkenquote:Op zondag 1 januari 2023 22:06 schreef hemarookworst het volgende:
Nieuw seizoen Dream School genot binnenkort
Echt goudquote:Op zondag 1 januari 2023 22:09 schreef Schakeltopia het volgende:
hema er stond net eentje met koptelefoon te darten op het wk
[ afbeelding ]
neem anders een espresso bailyquote:Op zondag 1 januari 2023 22:32 schreef hemarookworst het volgende:
zin om te slapen ook al stond ik ver in de middag pas op
ooh wat lekkerquote:Op zondag 1 januari 2023 22:38 schreef hemarookworst het volgende:
heb mezelf twee dagen vrij gegeven om even een betere slaapritme te geven
Gelukkigquote:Op zondag 1 januari 2023 22:50 schreef Schakeltopia het volgende:
maar eigenlijk begin ik wel weer op te knappen
Door gebrek aan eetlust?quote:Op zondag 1 januari 2023 22:51 schreef Schakeltopia het volgende:
echt slechtste timing ever man. geen oliebollen gehad hemal niks nada
Moentjuh!!! De beste wensen meidquote:Op zondag 1 januari 2023 18:24 schreef Limoentjuh het volgende:
@:schakeltopia @:engine @:moonlight en alle andere en iedereen. Jullie zitten allemaal in verschillende sc’s maar….
GELUKKIG NIEUWJAAR EN DE BESTE WENSEN VOOR 2023![]()
hopelijk brengt die veel moois en goeds
No... Beterschap!quote:Op maandag 2 januari 2023 21:16 schreef engine het volgende:
Ik begin vanavond ook ineens wat ziekjes te worden. Heb er niet echt last van maar weet niet zo goed of ik morgen moet gaan werken. Misschien maar eerst even bellen morgen.
Dan moet Schakeltopia maar veel fruitsapjes drinkenquote:
fruitsapjes zijn slecht qua voedingswaardequote:Op maandag 2 januari 2023 21:20 schreef Loveable het volgende:
[..]
Dan moet Schakeltopia maar veel fruitsapjes drinken
Het is niet zo dat ik erg last van heb. Maar dat was de vorige keer toen ik corona had ook niet. Wat symptomen en eigenlijk alleen 's avonds. Maar merk dat ik dat nu ook weer heb gisteravond en vandaag.quote:
Gezellig?quote:Op maandag 2 januari 2023 21:38 schreef suzi1 het volgende:
maar ben nu vanavond beetje huis opruimen. wc sauberen. morgen bezoek
daarom zegt zuster suzi, thuisblijven. is ook leukerquote:Op maandag 2 januari 2023 21:39 schreef engine het volgende:
[..]
Het is niet zo dat ik erg last van heb. Maar dat was de vorige keer toen ik corona had ook niet. Wat symptomen en eigenlijk alleen 's avonds. Maar merk dat ik dat nu ook weer heb gisteravond en vandaag.
max een uurtje maar hoorquote:
Altijd luisteren naar de zusterquote:Op maandag 2 januari 2023 21:39 schreef suzi1 het volgende:
[..]
daarom zegt zuster suzi, thuisblijven. is ook leuker
Ja dat herken ik welquote:Op maandag 2 januari 2023 21:40 schreef suzi1 het volgende:
[..]
max een uurtje maar hoor
maar als er onbekenden komen moet ik toch wel een beetje de boel aan kant hebben
dus eigenlijk wel goed, dan doe ik nog eens wat
Ik ook. Best een leuke pot.quote:
Want je hebt al pozza gehad? Maar het is 10 dagen geldigquote:Op maandag 2 januari 2023 22:06 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dit had ik eerder moeten weten
[ afbeelding ]
nee ik heb zeker geen pozza gehad, maar nu te laatquote:Op maandag 2 januari 2023 22:08 schreef Loveable het volgende:
[..]
Want je hebt al pozza gehad? Maar het is 10 dagen geldig
Dit is wel klaar nuquote:Op maandag 2 januari 2023 22:07 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
eens! beter pakt die duitser deze leg even!
Van de week gewoon twee bestellen of ga je dit jaar geen pozza meer etenquote:Op maandag 2 januari 2023 22:09 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nee ik heb zeker geen pozza gehad, maar nu te laat
ik ga er overna denkenquote:Op maandag 2 januari 2023 22:12 schreef Loveable het volgende:
[..]
Van de week gewoon twee bestellen of ga je dit jaar geen pozza meer eten
aawhquote:Op maandag 2 januari 2023 22:13 schreef suzi1 het volgende:
ik zat op de bank
met oliebol
met laptop
saaie tijd
waren de katjes beetje relaxed met vuurwerk?quote:Op maandag 2 januari 2023 22:14 schreef suzi1 het volgende:
heb tot 4 uur opgeweest
en de dag erna wederom
the watcher is best goeie serie
nou dat wordt viesdik worden voor mij deze dagen want zit aan de overkantquote:Op maandag 2 januari 2023 22:08 schreef Loveable het volgende:
[..]
Want je hebt al pozza gehad? Maar het is 10 dagen geldig
aah glukkig!quote:Op maandag 2 januari 2023 22:16 schreef suzi1 het volgende:
beertje was t rustigst! de rest vloog regelmatig naar boven of onder de bank
maar goed nu weer <3
wij komen logerenquote:Op maandag 2 januari 2023 22:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nou dat wordt viesdik worden voor mij deze dagen want zit aan de overkant
quote:Op maandag 2 januari 2023 22:14 schreef Schakeltopia het volgende:
vraag wel of hema even wil afhalen
Op naar hema!quote:
Ojee, dat is wel verleidelijk jaquote:Op maandag 2 januari 2023 22:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nou dat wordt viesdik worden voor mij deze dagen want zit aan de overkant
idemquote:
pittige pozza eten danquote:Op maandag 2 januari 2023 22:36 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja nou ik was warm maar had wel koud ja
maar ook weer niet
Die wil ik ook nog gaan kijken.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:14 schreef suzi1 het volgende:
heb tot 4 uur opgeweest
en de dag erna wederom
the watcher is best goeie serie
is het eng?quote:Op maandag 2 januari 2023 22:49 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik vind hem goed. had ik niet verwacht
is wat ik dus ook dacht!quote:Op maandag 2 januari 2023 22:51 schreef Schakeltopia het volgende:
heb hem volgens mij wel voorbij zien komen maar dacht toen, meh na het lezen van de info
poah slinger jij even de airfrayer aan dan pak ik de scootquote:Op maandag 2 januari 2023 22:54 schreef suzi1 het volgende:
nu heb ik zin in boterham kroket mosterd!
Hoe kom je daarop vanaf de hagelslag??quote:Op maandag 2 januari 2023 22:54 schreef suzi1 het volgende:
nu heb ik zin in boterham kroket mosterd!
ja vroeg ik me ook afquote:Op maandag 2 januari 2023 22:54 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Hoe kom je daarop vanaf de hagelslag??
viesdikgenostschaapjes dieetquote:Op maandag 2 januari 2023 22:54 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Hoe kom je daarop vanaf de hagelslag??
weet niet waar de pool is hierquote:Op maandag 2 januari 2023 22:55 schreef suzi1 het volgende:
hebben jullie weleens zapiekanki op?
moet je bij de pool kopen!
Nog nooit gehadquote:Op maandag 2 januari 2023 22:55 schreef suzi1 het volgende:
Ik weet wel waar de pool is maar dat ken ik niet. Wat is het?quote:Op maandag 2 januari 2023 22:55 schreef suzi1 het volgende:
Nomnomquote:Op maandag 2 januari 2023 22:58 schreef suzi1 het volgende:
kan salami op. tomaat. saus
wat dan ook. jumjum, echt iets voor jullie
Klinkt wel goedquote:Op maandag 2 januari 2023 22:57 schreef suzi1 het volgende:
is uitgehold half stokbrood. en dan goed gevuld met kaas en champi
en kan er nog meer toppings op laten doen als je het zelf maakt of vers koopt
2 euro in de koeling bij de pool en jumsie hoor
Klinkt als pozza iddquote:Op maandag 2 januari 2023 22:58 schreef suzi1 het volgende:
kan salami op. tomaat. saus
wat dan ook. jumjum, echt iets voor jullie
Ik zag het jaquote:
Ja 's nachts amper geslapen. Blaffen als een zeehond. Ik dacht corona te hebben maar heb zelftestje gedaan en die was negatief.quote:
Als de zuster het zegtquote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:43 schreef suzi1 het volgende:
ik denk dat jij beter nog minstens een dag thuis moet blijven
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:45 schreef suzi1 het volgende:
en kijken hoe laat je het maakt, al dan wel of niet blaffend
Nee moet hem nog kijken, staat op mijn lijstquote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:53 schreef suzi1 het volgende:
heb jij the watcher uitgekeken, moon?
ik vond hem dus het kijken niet waard
zal niet spoileren hoor
ik heb heel de dag al gevoel van onrust.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:53 schreef engine het volgende:
Jullie een enigszins leuke dag gehad vandaag?
Ik welquote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:53 schreef engine het volgende:
Jullie een enigszins leuke dag gehad vandaag?
Vervelend gevoelquote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:56 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik heb heel de dag al gevoel van onrust.
maar verder gaat het goed!
afspraak van vanmiddag op niks uitgelopen
Vertel...als je zin hebtquote:
En dan blijven ze nog ietsje langerquote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:57 schreef suzi1 het volgende:
huis niet echt voor niets opgeruimd denken we dan maar
Dat is altijd genietenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon vrij en niks verplicht, dus relaxte dag
Nog morgenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:03 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is altijd genietenHele week nog vrij?
Bohh extra volume kipquote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:03 schreef hemarookworst het volgende:
Beetje door het groen in de buurt gewandeld en daarna lading kfc plofkip gegeten
Jijquote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:31 schreef suzi1 het volgende:
is er iets wat je nog vrolijk zou kunnen maken?
Dominos 1+1 gratis tochquote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:33 schreef suzi1 het volgende:
ik moet nog eten. ik at alleen kaas met kroepoek
Bijzondere combiquote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:33 schreef suzi1 het volgende:
ik moet nog eten. ik at alleen kaas met kroepoek
Ik moet geloof ik minstens 30 minuten in de auto om bij een domino's te komenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:38 schreef suzi1 het volgende:
ja 10 minuten fietsen. is koud bij terugkomst. en ik doe niet 3 voor de prijs van 2
Ik kijk ookquote:
quote:
Ook die staat opquote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:16 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
en zo dartsfinale, dus dreamschool kijk even andere keertje
ik denk het niet maar ik zou als ik jou was zeker gaan kijken!quote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:24 schreef suzi1 het volgende:
oooh en ga je mss toch meekijken met ons naar BB, schakel en moontje? het zijn fantastisch mooie kleuren in dat huis!
ja ik heb teveel tijd over begin ik te merken, zo op een dagquote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:26 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik denk het niet maar ik zou als ik jou was zeker gaan kijken!
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:35 schreef suzi1 het volgende:
volgens mij niet! ooooh heb ik weer wat te zien
die moet ik ook nogquote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:36 schreef suzi1 het volgende:
ga ik even laatste afl van S1 nog een stukje kijken om er weer in te komen
Wapper wapperquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |