Ja dat heb ik gehoord iddquote:Op dinsdag 17 januari 2023 14:37 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dan moet je Blood and Wine zeker spelen
Vooral op detailniveau, de belichting, de gezichtsanimaties. Ik denk de mooiste game die ik tot nu toe heb gespeeld.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 16:15 schreef StateOfMind het volgende:
Daarnet maar even gedaan en via de savegame uit de PS Plus cloud hetzelfde stuk even gespeeld van de remaster.
Een énorm verschil
Groter verschil dan ik had gedacht eigenlijk.
HOU! OP! HIER! MEE!quote:Op dinsdag 17 januari 2023 16:15 schreef StateOfMind het volgende:
Daarnet maar even gedaan en via de savegame uit de PS Plus cloud hetzelfde stuk even gespeeld van de remaster.
Een énorm verschil
Groter verschil dan ik had gedacht eigenlijk.
Maar het is echt een mokergoede game !!!!quote:Op woensdag 18 januari 2023 10:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
HOU! OP! HIER! MEE!
Ik heb nog genoeg te doen en te spelen en nu krijg ik ook trek in een TLOU deel 1 rerun.....
Die heb ik nl nog op de PS3 gespeeld als laatste.
I knowquote:Op woensdag 18 januari 2023 10:31 schreef Divje het volgende:
[..]
Maar het is echt een mokergoede game !!!!
En daarna uiteraard meteen deel 2 nog een keerquote:Op woensdag 18 januari 2023 10:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
HOU! OP! HIER! MEE!
Ik heb nog genoeg te doen en te spelen en nu krijg ik ook trek in een TLOU deel 1 rerun.....
Die heb ik nl nog op de PS3 gespeeld als laatste.
Stop.quote:Op woensdag 18 januari 2023 10:46 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En daarna uiteraard meteen deel 2 nog een keer
Ook @ CoolBluequote:Op woensdag 18 januari 2023 10:22 schreef Divje het volgende:
https://www.bol.com/nl/nl(...)1&utm_content=Button
PS5 God of War bundel voor 619,99
Voor de mensen die 'm nog niet hebben.
Leave! Angel! Alone!quote:Op woensdag 18 januari 2023 11:50 schreef over_hedge het volgende:
Laat @:Ang3l eens met rust. Hij moet eerst de oude assassins creeds nog spelen
zijn er genoegquote:Op woensdag 18 januari 2023 12:07 schreef wolfrolf het volgende:
Als je nu nog misgrijpt voor een PS5 ben je wel een faalhaas
Ben jij dan clickbait?quote:
Ja klopt, betaalde best goed.quote:Op woensdag 18 januari 2023 14:36 schreef Jimbo het volgende:
de acteurs van de clickers in de serie zijn de zelfde als van de game
just fyi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |