Niet in 1 dag natuurlijkquote:Op zondag 1 januari 2023 16:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat krijg je toch nooit allemaal opgedronken
Ja zo'n opruimmaand wordt het hier ookquote:Op zondag 1 januari 2023 16:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Het geeft weer een opgeruimd gevoel. Ik noem januari altijd de maandag maand. Er zitten ook wat kilot'jes aan denk ik. (heb geen weegschaal)
Ik had voor kerst al visite dus in mijn ogen is mijn huis opgeruimd en schoon. Boom de berging in, stofzuiger er langs en klaarquote:Op zondag 1 januari 2023 17:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja zo'n opruimmaand wordt het hier ookEven niet meer snoepen en geen ongezonde tussendoortjes en ik was een dry January van plan, maar komende week heb ik met een vriendin afgesproken om op het nieuwe jaar te proosten (dat doe ik liever niet met een ice tea
) en over een twee weken ga ik naar Amstel Live, met de nadruk op Amstel
![]()
Maar daarbuiten doe ik even dry
Dat was al even he, eerder dan hierquote:
Is al twee januari daar zie ik nuquote:Op zondag 1 januari 2023 17:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat was al even he, eerder dan hier
Chinees nieuwjaar is meestal later toch?quote:
Ja is meestal februari/maart volgens mij. Maar oud op nieuw wordt ook wel gevierd.quote:Op zondag 1 januari 2023 17:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Chinees nieuwjaar is meestal later toch?
Dat was vorig jaarquote:
Ik heb het maar even opgezocht want was nieuwsgierig.quote:Op zondag 1 januari 2023 17:29 schreef Soury het volgende:
Chinees Nieuwjaar
Datum: zondag 22 januari 2023
Nou het is wel lekker etenquote:Op zondag 1 januari 2023 17:32 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb het maar even opgezocht want was nieuwsgierig.
De datum wordt bepaald door de stand van de maan. Het Chinees Nieuwjaar begint op de tweede nieuwe maan na de zonnewende van 21 december. Het jaar kan niet voor 21 januari en niet na 20 februari plaatsvinden. Het wordt gevierd op de eerste dag van de eerste maand van de Chinese kalender.
Dat is het belangrijkstequote:
Zo is dat.quote:
Oh de kalender. Op bamboe, die regelrecht de prullenbak in gaatquote:Op zondag 1 januari 2023 17:39 schreef drakin het volgende:
Grappig detail is dat ik dat vrijdag nog vertelde. Ik wenste alvast een fijn nieuwjaar voor 22 januari bij de Chinees.
De Chinese dame in het restaurant wist zelf nog niet eens dat het op die datum valt dit keer.
Ik kreeg er een kalender bij
Of weggegeven wordt.quote:Op zondag 1 januari 2023 17:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh de kalender. Op bamboe, die regelrecht de prullenbak in gaat
Volgens mij ben ik een konijn, even checkenquote:
Konijnebout is best lekkelquote:Op zondag 1 januari 2023 17:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik een konijn, even checken
Die het dan weg flikkertquote:
Jups Konijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |