Jaloers...quote:Op zondag 1 januari 2023 13:15 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ik kan goed leven met het zijn van One van Metallica
Echt niet?quote:Op zondag 1 januari 2023 13:56 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik wel de helft denk ik, daarnaast ESF, MOL en Radio49 en als de OS er is daar ook.
Het kan nóg ergerquote:Op zondag 1 januari 2023 13:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jaloers...
Ik ben Michael Kiwanuka - Cold Little Heart
Ruilen please?quote:
Is goed. De nummer 1 wil ik welquote:
Hoe kunnen C.I.T. , School en O.a.W. nou opgezocht moeten worden.quote:Op zondag 1 januari 2023 14:06 schreef Cassa95 het volgende:
Hopelijk was het weer gezellig in het forum. Even de narekening via Shazam: welke Top2000 nummers zijn het vaakst geshazamd afgelopen 7 dagen? Dit zijn de vaak de lange nummers waarbij mensen denken 'wat is dit nou?', maar laat ook een beetje zien wat mensen ontdekken in de Top. En dat de laatste dag toch wel duidelijk de meeste mensen luisteren.
Dit staat in de top 80, voor de volledige top 200 zie: https://www.shazam.com/nl/charts/top-200/netherlands
02 Cold Little Heart
08 Fools Overture
09 Dream On (was al wel genoteerd, want tiktok, net als Another Love op 12)
10 In A Gadda
16 The Sound Of Silence (Disturbed)
18 To Love Somebody
20 Shine On You Crazy Diamond
22 Iron Sky
23 Killing In The Name
30 Phantom Of The Opera
35 Lola Montez
36 You Want It Darker
37 Lose Yourself
38 Telegraph Road
39 School
41 Shallow
42 Child In Time
45 Just Breathe
46 Born Slippy (30 dec na Bankzitters)
49 Élan
51 Thinking Of A Place
53 Sign Of The Times
57 & 177 Tubular Bells
59 Dont Stop Believing
60 Hijo de la Luna
66 Hallelujah (Lisa)
68 Time To Give
69 Du Hast
70 Knights Of Cydonia
71 Fix You
72 Master Of Puppets
73 Ill Take Care Of You
76 Both Sides Now
77 Red Right Hand
78 L'Enfer
79 Old And Wise
80 Songbird
Dan ben je iig nooit alleenquote:Op zondag 1 januari 2023 14:22 schreef Zorro het volgende:
Ik ben de Love Of My Life.
Ja, wat zal ik zeggen...
Ik ben wederom die vervelende achtbaanquote:Op zondag 1 januari 2023 13:31 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ach, je bent iig niet twee keer achter elkaar Piano Man, wat ik echt overschat gezwengel vind.
leuk toch, beetje spanning in je levenquote:Op zondag 1 januari 2023 14:39 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik ben wederom die vervelende achtbaan
Als die achtbaan net zo kabbelt als het nummer valt die spanning dus reuze mee.quote:Op zondag 1 januari 2023 14:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
leuk toch, beetje spanning in je leven
Meer een keverbaan dusquote:Op zondag 1 januari 2023 14:41 schreef Isorden het volgende:
[..]
Als die achtbaan net zo kabbelt als het nummer valt die spanning dus reuze mee.
Nummer 1 van de lijstquote:
Kabbelde de achtbaan maar.quote:Op zondag 1 januari 2023 14:41 schreef Isorden het volgende:
[..]
Als die achtbaan net zo kabbelt als het nummer valt die spanning dus reuze mee.
Ja, terwijl ik niet eens zo extreem gedronken heb, en in principe gewoon normaal geslapen hebquote:
ja, maar dat heb ik altijd bij drastische overgangen, dus dit was te verwachten.quote:
Ja, en belachelijk lui, dus gaan zo even wandeling maken en een vuurtje stoken om wat worstje en marshmallows te grillenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |