Nee. Curry.quote:Op zondag 1 januari 2023 02:20 schreef Perrin het volgende:
[..]
Eet je nog regelmatig mexicano's? En zo ja, met welke saus?
Ik heb ook aardig wat achter de kiezenquote:Op zondag 1 januari 2023 02:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben moeilijk zat trouwens. Willen jullie nog iets can mij weten?
Spellenavond met een paar drankjes erbij!quote:Op zondag 1 januari 2023 02:26 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik heb ook aardig wat achter de kiezen
Er komt niet meteen een vraag in me op, maar hoogste tijd dat we eens samen gaan zuipen.
Mijn maat is net 10 minuten de deur uit. Ik zit alleen naar "muziekfeest op het plein" te luisteren zodat er toch nog iets aan staat.quote:
Zo voelt het zwarte gat inderdaadquote:Op zondag 1 januari 2023 02:38 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Mijn maat is net 10 minuten de deur uit. Ik zit alleen naar "muziekfeest op het plein" te luisteren zodat er toch nog iets aan staat.
Vind het altijd super leuk, en het was super chillMaar zodra het dan weer "klaar" is voelt het altijd even leeg, of zo.. Alsof ik weer moet herpakken en nadenken van eh oh ja... Nu gaat het "normale leven" weer door.
Vind dat altijd serieus wel kut.quote:
quote:Op zondag 1 januari 2023 01:20 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik heb m'n best gedaan, vorig jaar was ik na tweede kerstdag behoorlijk ziek.
Je staat letterlijk één plaatsje boven mij. Netjes hoor (Ik heb zelf erg weinig meegepost, maar na twee Top 2000's in 2022 was ik er ook wel echt even gaar vanquote:
quote:Op zondag 1 januari 2023 01:15 schreef Isorden het volgende:
Totale eindstand van deze Top 2000 meteen maar even plempen:
[ afbeelding ] Top 100 van forum Muziek van 25-12-2022 t/m 31-12-2022
nr / aantal posts / gebruiker
001 5494 Dagoduck
002 4053 Isorden
003 3323 Mexicanobakker
004 3077 MTheBassman
005 2432 peaceman
006 1953 Fred_B
007 1878 Scorpion_17
008 1793 Evenstar
009 1759 OscarMopperkont
010 1652 Zorro26e, niet slecht voor iemand die altijd maar een beperkt aantal uur per dag meepostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
Ken het maar al te goed, ben de afgelopen week bij mijn ouders geweest, morgen/vandaag weer richting huis maar de eerste paar dagen voelt het wel heel stil aan in mn eentje thuisquote:Op zondag 1 januari 2023 02:28 schreef Emptystreet het volgende:
Mijn maat is net weg. Topavond gehadNiet eens de straat op geweest maar gewoon lekker hier gezeten en muziek geluisterd. Was geweldig. Maar nu heb ik dan weer zo'n "leeg" gevoel weet je wel? Het was gezellig, nieuwe jaar ingeluid. En dan zit je weer alleen _
Dat dusquote:Op zondag 1 januari 2023 02:58 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ken het maar al te goed, ben de afgelopen week bij mijn ouders geweest, morgen/vandaag weer richting huis maar de eerste paar dagen voelt het wel heel stil aan in mn eentje thuis
Ja same.. Ik was een tijd terug met iemand aan het daten waar ik letterlijk hele weekenden was, dat vond ik oprecht geweldig fijn. Gewoon omdat jij weet dat zij altijd wel thuis komt/is. En omdat zij weet dat jij dat ook doet/bent. Hopelijk komt zoiets weer maar dan wél voor de lange termijnquote:Op zondag 1 januari 2023 02:59 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Dat zijn wel van die momenten dat ik dan denk, had ik maar een relatie
ik ben al jaren getrouwd en denk best wel eens ''was ik maar vrijgezel''quote:Op zondag 1 januari 2023 02:59 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Dat zijn wel van die momenten dat ik dan denk, had ik maar een relatie
Ja ik moet er voor de verandering eens moeite in steken, maar ik ben wat dat betreft niet heel ervarenquote:Op zondag 1 januari 2023 03:01 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Ja same.. Ik was een tijd terug met iemand aan het daten waar ik letterlijk hele weekenden was, dat vond ik oprecht geweldig fijn. Gewoon omdat jij weet dat zij altijd wel thuis komt/is. En omdat zij weet dat jij dat ook doet/bent. Hopelijk komt zoiets weer maar dan wél voor de lange termijn
Ja beide kanten hebben zo voor en nadelenquote:Op zondag 1 januari 2023 03:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben al jaren getrouwd en denk best wel eens ''was ik maar vrijgezel''
Ik ben vrij ervaren met daten. Alleen is de laatste x daten niet best afgelopenquote:Op zondag 1 januari 2023 03:03 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ja ik moet er voor de verandering eens moeite in steken, maar ik ben wat dat betreft niet heel ervaren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 januari 2023 03:08 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Ik ben vrij ervaren met daten. Alleen is de laatste x daten niet best afgelopenAi, da's flink zuur zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anderzijds wellicht een kogel ontweken..
Hopen maar dat het volgende keer beter uitpaktdas einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
quote:Op zondag 1 januari 2023 03:08 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Ik ben vrij ervaren met daten. Alleen is de laatste x daten niet best afgelopenHmmmmm da's een kut einde iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |