Heeft die nog wel brokjes? Ik zou daar beginnenquote:Op zaterdag 31 december 2022 23:38 schreef DonDruiper het volgende:
Optyfen met dat kutvuurwerk.
Mijn hond zit nu onder de tafel bevend z'n eigen staart op te vreten.
Arm beest.
quote:Op zaterdag 31 december 2022 23:43 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Heeft die nog wel brokjes? Ik zou daar beginnen
Het KAN gevaarlijk zijn ja als het door een fabricagefout of foutief gebruik misgaat. Maar dat wil niet zeggen dat het gevaarlijk is.quote:Op zaterdag 31 december 2022 23:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, mensen die niet van vuurwerk houden ervaren die knallen als overlast. En siervuurwerk is per definitie gevaarlijk, of laat jij je zoontje voor de lol die veiligheidsbril dragen?
quote:Op zaterdag 31 december 2022 23:43 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Heeft die nog wel brokjes? Ik zou daar beginnen
Het heeft niets met zeiken, zaniken en zeuren te maken. Het zijn argumenten om aan te geven hoe ik denk dat je vuurwerkoverlast kunt wegnemen uit de samenleving. En wat mij betreft gaan alle zelfbenoemde pyroteamdelano's richting de hei voor hun plezier, maar dat vind ik zo'n infantiele manier van discussie voeren.quote:Op zaterdag 31 december 2022 23:45 schreef tja77 het volgende:
[..]
Het KAN gevaarlijk zijn ja als het door een fabricagefout of foutief gebruik misgaat. Maar dat wil niet zeggen dat het gevaarlijk is.
Jij ervaart het als overlast, ik ervaar zoveel zaken als overlast maar erover zeiken, zaniken en zeuren doe ik niet. We leven in een dichtbevolkt land en dat kan soms betekenen dat je wat moet slikken. En anders ga je toch in een hutje op de hei wonen?
Heel goedquote:Op zaterdag 31 december 2022 23:52 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik ga zo wat legaal vuurwerk afsteken. Mazzel
Zeker doen. En blijkbaar omdat er veel asociale Nederlanders zijn die illegale rotzooi afsteken moet jouw en @tja77 hobby tot het eind der tijden in stand blijven. Beetje rare redenering maar goed geniet er vanquote:Op zaterdag 31 december 2022 23:52 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik ga zo wat legaal vuurwerk afsteken. Mazzel
Het is natuurlijk ook traditie om het oude jaar weg te ‘schieten’ met vuurwerk.quote:Op zaterdag 31 december 2022 23:59 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zeker doen. En blijkbaar omdat er veel asociale Nederlanders zijn die illegale rotzooi afsteken moet jouw en @:tja77 hobby tot het eind der tijden in stand blijven. Beetje rare redenering maar goed geniet er van
Omdat er veel asociale Nederlanders zijn die illegale rotzooi afsteken, moet legaal vuurwerk legaal blijven? Wiens redenering is dat dan?quote:Op zaterdag 31 december 2022 23:59 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zeker doen. En blijkbaar omdat er veel asociale Nederlanders zijn die illegale rotzooi afsteken moet jouw en @:tja77 hobby tot het eind der tijden in stand blijven. Beetje rare redenering maar goed geniet er van
quote:Op zondag 1 januari 2023 00:33 schreef Repentless het volgende:
[..]
Omdat er veel asociale Nederlanders zijn die illegale rotzooi afsteken, moet legaal vuurwerk legaal blijven? Wiens redenering is dat dan?
Triest inderdaad voor al die dieren die hier onder moeten lijden.quote:Op zaterdag 31 december 2022 23:38 schreef DonDruiper het volgende:
Optyfen met dat kutvuurwerk.
Mijn hond zit nu onder de tafel bevend z'n eigen staart op te vreten.
Arm beest.
Je leest zelf maar terug.quote:Op zondag 1 januari 2023 00:44 schreef Repentless het volgende:
[..]
Jij zegt het, alsof iemand die redenering hanteert.
Het lijkt ook net of het veel harder ging als andere jaren.quote:Op zondag 1 januari 2023 00:43 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Triest inderdaad voor al die dieren die hier onder moeten lijden.
Woon je in een hutje op de hei?quote:Op zondag 1 januari 2023 01:02 schreef Tengano het volgende:
Het vuurwerk is gelukkig weer voorbij.
Laten we hopen dat dit het laatste tokkiejaar was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |